عمومی

آخرین فرصت های کمک مالی برای زنان و اقلیت ها کار و کسب های خرد

آخرین فرصت های کمک مالی برای زنان و اقلیت ها
کار و کسب های خرد

اگر یک زن یا اقلیت نژادی هستید که یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید، ممکن است از چندین کسب و کار کوچک بهره مند شوید برنامه های کمک هزینه. این ابتکارات اغلب با هدف یکسان سازی زمین بازی و حمایت از گروه هایی است که به طور سنتی با موانعی برای تامین مالی مواجه بوده اند. درباره چندین فرصت کمک هزینه جاری و جاری در لیست زیر بخوانید.

برنامه آمادگی سرمایه MBDA

آژانس توسعه تجارت اقلیت وزارت بازرگانی ایالات متحده راه اندازی یک برنامه کمک هزینه نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از کارآفرینان زن و اقلیت. برنامه آمادگی سرمایه کمک های مالی بین ۲ تا ۳ میلیون دلار را به مراکز رشد و شتاب دهنده کسب و کار که توسط شرکت ها، موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه ها اداره می شوند، اختصاص می دهد. بنابراین وجوه مستقیماً از طرف دولت فدرال به مشاغل کوچک نمی رسد. اما دریافت‌کنندگان باید از این بودجه برای ارائه خدماتی استفاده کنند که می‌تواند به استارت‌آپ‌های متعلق به زنان و اقلیت‌ها کمک کند تا بر موانع ساختاری غلبه کنند. این برنامه بر روی چندین صنعت با رشد بالا از جمله مراقبت های بهداشتی، فناوری های آب و هوایی و زیرساخت ها تمرکز خواهد کرد. درخواست‌های این دور تا ۲۸ فوریه از طریق Grants.gov ارسال می‌شود.

svg%3E - آخرین فرصت های کمک مالی برای زنان و اقلیت ها
کار و کسب های خرد

خانم هایی که راه اندازی می کنند

Ladies Who Launch یک برنامه کمک هزینه سالانه است که کمک مالی را برای زنان و صاحبان مشاغل کوچک غیردودویی فراهم می کند. امسال ۲۰ کسب و کار از این دست کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلاری و شش ماه حمایت آموزشی دریافت خواهند کرد. این دور تأمین مالی بر مشاغل کالاهای بسته بندی مصرفی با درآمد ناخالص سالانه بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۹۹۰۰۰ دلار متمرکز است. ۳۱ مارس آخرین مهلت درخواست برای برنامه فعلی است.

مسابقه اعطای جوایز تلاشگران بی باک

Mastercard شریک با Fearless Fund برای حمایت از مشاغل متعلق به زنان سیاه پوست. شرکت‌های واجد شرایط اکنون می‌توانند برای کمک هزینه‌های ۲۰۰۰۰ دلاری، همراه با ابزارهای دیجیتال و فرصت‌های مربیگری درخواست دهند. پورتال برنامه اکنون به صورت آنلاین در دسترس است و برنامه در ۳۱ اوت بسته می شود.

Grant Amber

Grant Amber یک کمک هزینه ماهانه است برنامه برای مشاغل تحت مالکیت زنان. هر ماه، WomensNet کمک هزینه ای حداقل ۳۰۰۰۰ دلاری ارائه می دهد. و این سازمان در طول سال نیز میزبان مسابقات کمک مالی موضوعی است. این سازمان دارای یک فرم درخواست آنلاین است که به طور خودکار بنیانگذاران زن واجد شرایط را در هر برنامه ای که واجد شرایط هستند ثبت نام می کند. سپس، دریافت کنندگان کمک هزینه در ۲۳ هر ماه از جوایز خود مطلع می شوند.

سلام آلیس

Hello Alice یک پلت فرم دیجیتال است که به کسب و کارهای کوچک متنوع با منابع، از جمله کمک های مالی، متصل می شود. این سازمان در طول سال با شرکای مختلف شرکتی و غیرانتفاعی در برنامه ها و ابتکارات مختلف همکاری می کند. به عنوان مثال، Hello Alice در حال حاضر بخشی از برنامه آزمایشی ناوبر جامعه SBA است که در کنار اتاق بازرگانی اسپانیایی اسپانیایی ایالات متحده برای کمک به کارآفرینان اسپانیایی تبار و اقلیت در جهت یابی مسائل زنجیره تامین و چالش های مشابه کار می کند.

IFundWomen Universal Grant Application Database

IFundWomen برنامه‌های کمک مالی مختلف را در سراسر جهان ارائه می‌دهد سال برای مشاغل متعلق به زنان و رنگین پوستان. این سازمان یک برنامه کمک هزینه جهانی ارائه می دهد که مشاغل واجد شرایط می توانند از آن برای درخواست برای همه برنامه ها به طور همزمان استفاده کنند. حتی می‌توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و برای به‌روزرسانی‌ها ثبت‌نام کنید، به شما این امکان را می‌دهد که پس از راه‌اندازی برنامه‌های جدید، به راحتی درخواست دهید.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-4-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

وقفه سریع برای مشاغل کوچک

LegalZoom، NBA، WNBA، و لیگ NBA G به هم بپیوندید تا برنامه کمک مالی Fast Break برای کسب و کارهای کوچک را در طول هر فصل بسکتبال ارائه دهید. این برنامه قبلاً بیش از ۳ میلیون دلار کمک مالی و سایر خدمات پشتیبانی را به مشاغل واجد شرایط ارائه کرده است. و کارآفرینان اقلیت در طول فرآیند درخواست برای دستیابی به هر چه بیشتر گروه های محروم از اولویت برخوردار هستند. دور بعدی بودجه قرار است در تابستان آغاز شود.

جایزه ابتکار زنان کارتیه

جایزه ابتکار زنان Cartier یک برنامه کمک مالی سالانه است که اجرا از سال ۲۰۰۶٫ این برنامه از مشاغل تحت مالکیت زنان و زنان در سطح جهان حمایت می کند و کمک های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار ارائه می کند. این شرکت در سال ۲۰۲۳ فرصت‌های جوایز بیشتری را اضافه می‌کند، از جمله چندین جایزه منطقه‌ای و جایزه تنوع، برابری، و گنجاندن، که برای کارآفرینان کم‌خدمت از همه جنسیت‌ها باز خواهد بود.

برنامه یاران توری برچ

بنیاد توری برچ یک برنامه کمک هزینه تحصیلی برای حمایت از زنان در مراحل اولیه ارائه می دهد- استارتاپ های رهبری شده این برنامه دارای یک برنامه آموزش دیجیتال، شبکه همتا به همتا، و کمک هزینه ۵۰۰۰ دلاری برای همکاران است. برنامه بعدی به طور رسمی در تابستان ۲۰۲۳ آغاز می شود. و بنیاد برنامه های کاربردی سال بعد را در پاییز می پذیرد.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی