خبر

دانلود فصل سوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم

دانلود فصل سوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم

فصل سوم سریال پوست شیر در قالب هشت قسمت منتشر شد. سریال پوست شیر فصل سوم در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است.

ژانر: درام،جنایی

کارگردان: جمشید محمودی

خلاصه داستان فصل سوم پوست شیر

تا اینجای داستان به زنده ماندن ساحل رسیدیم و در قسمت اخر فصل دوم مشخص شد که ساحل زنده است و او را کسی ربوده است. اما اینکه چه کسی ساحل را دزدیده هنوز افشا نشده و از طرفی دیگر رضا دچار بیماری شده و مژگان نگران حال اوست. گویا عوامل سریال پوست شیربرای مخاطبان در فصل سوم سوپرایز دارند و می خواهند بینندگان را غافلگیر کنند. برای اینکه تمام معماهای پیچیده پوست شیر حل شود، باید منتظر فصل سوم که فصل پایانی این سریال باشید.

بازیگران سریال پوست شیر

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج

دانلود قسمت ۱ فصل سوم سریال پوست شیر شما می توانید برای دانلود تمامی قسمت های فصل سوم پوست شیر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

*

دانلود فصل سوم سریال پوست شیر

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - دانلود فصل سوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم

معرفی سریال رهایم کن

سریال نمایش خانگی رهایم کن در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساخته و از بهمن ماه روانه جدول پخش شده است. ژانر آن عاشقانه و خانوادگی و محصول کشور ایران است. رهایم کن بسیار بی سرو صدا ساخته شد و به یکباره تصمیم به پخش آن گرفته شد.

خلاصه داستان سریال رهایم کن

سریال درباره دو برداری است که از خانواده ای سرشناس در شهرستان سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده و هاتف پسر کوچکتر است که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده است. با این که هنوز شایعات زیادی در مورد سرنوشت همسر سابق حاتم در میان اهالی سیاهرود وجود دارد، اما او دل به پرستار بچه اش، مارال بسته است. در همین حین مارال می فهمد که جان برادرش در خطر است و حاتم تصمیم می گیرد به او کمک کند. اما متوجه می شود که داستان برادر او به برادر کوچتر خودش یعنی هاتف گره خورده و با بازگشت هاتف به سیاهرود این دو برادر دچار موقعیت های پیچیده ای می شوند. این اتفاقات این دو برادر را تا مرزهای عجیبی از عشق و نفرت می کشاند.

بازیگران سریال

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و شهرام قائدی از بازیگران مشهور سریال هستند.

دانلود سریال رهایم کن

146009 - دانلود فصل سوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم

معرفی سریال لیونل مسی

این سریال کمدی به تازگی نامش از «نیوکمپ» به «لیونل مسی» تغییر داده است. هر چند این تغییر نام تا حدی متاثر از قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است، اما ارتباطی مستقیم با محتوای سریال دارد.

خلاصه داستان سریال

داستان سریال از این قرار است که خانواده‌ای برای فرار از یک بحران مالی ، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می‌بندند. آنها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می‌کنند، اما گل دقیقه ۹۲ لیونل مسی همه چیز را خراب می‌کند.

بازیگران سریال

بازیگرانی چون بهرام افشاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، فرزاد فرزین و… انتخاب شدند.

دانلود سریال لیونل مسی

146007 - دانلود فصل سوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم

معرفی سریال پدرخوانده

«پدرخوانده» جدیدترین ساخته سعید ابوطالب است که در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. ابوطالب در این مجموعه دوباره به سراغ بازی مافیا رفته است اما این بار نقش‌های بازی تغییراتی کرده اند و روند و مراحل بازی پیچیده‌تر شده است.

بازیگران سریال

کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرمهدی ژوله، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز، کامران تفتی، شکیب شجره، عباس غزالی، علی صالحی ، فرزاد حسنی، بیژن بنفشه‌خواه، سید جواد هاشمی، باربد بابایی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، علی صبوری، معین زندی (ضد)، میثم درویشان‌پور ، مجتبی پوربخش، حدیث میرامینی.

دانلود سریال پدرخوانده

146008 - دانلود فصل سوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی