خبر

شاخص آماده عبور از یک میلیون و ۶٠٠ هزار واحد

شاخص آماده عبور از یک میلیون و ۶٠٠ هزار واحد

351116 782 - شاخص آماده عبور از یک میلیون و ۶٠٠ هزار واحد
اقتصاد۲۴– شایان زهراکار  درباره وضعیت گروه‌های بازار سرمایه در هفته جاری اظهار داشت: هفته گذشته بازار کار خود را با شاخص یک میلیون و ۵۴٣ هزار و ۵١٠ واحد شروع و با شاخص یک میلیون و ۵٩۴ هزار و ٩٧٠ واحد به پایان رساند و هفته گذشته هفته‌ای متعادل و مثبتی بود.

وی ادامه داد: هفته گذشته بازار با مقاومت از شاخص یک میلیون و ۶٠٠ هزار واحدی مواجه بود که با بازگشایی پتروشیمی پارس از شاخص یک میلیون و ۶٠٠ هزار واحدی عبور کرد، اما دوباره به زیر این واحد رسید، اما همانطور که گفتم هفته گذشته برای بازار سرمایه مثبت و متعادل بود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت بازار سرمایه در هفته جاری با تفکیک گروه‌های بورسی اظهار داشت: با توجه به گزارش‌ها برآورد می‌شود که بهترین گروه بازار در هفته جاری گروه‌های بانکی باشند.

زهراکار افزود: برخلاف انتظارات، گروه‌های دلاری گزارش‌های خوبی ارایه نکردند. همچنین هر چند یکی از گروه‌های خودروسازی از فروش بلوکی سهام زیرمجموعه خود خبر دارد، اما این خبر تحرکی در گروه خودرویی ایجاد نکرد.


بیشتر بخوانید: ۵ سیگنال جدید برای بورس


وی گفت: در گروه‌های پالایشی ابهاماتی وجود دارد که با پایان و رفع این ابهامات، این گروه هم مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین گروه‌های هم‌وزن با اصلاحی که داشتند این انتظار وجود دارد که این گروه و رشد شارپی داشته باشد.  این گزارش‌ها و پیش بینی‌ها از بازار سرمایه حاکی از این است که در هفته جاری شاخص از یک میلیون و ۶٠٠ هزار واحد عبور خواهد کرد و هفته مثبتی خواهیم داشت.

منبع: ایلنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی