عمومی

چگونه نفوذ کسب و کار خود را با مؤلفه ها و تیم شما

چگونه نفوذ کسب و کار خود را با مؤلفه ها و
تیم شما

طبق تجربه من، موفق ترین رهبران تجاری و کارآفرینان بهترین هستند متقاعد کننده، نه لزوماً کسانی که بهترین راه حل ها را دارند. آنها می دانند چگونه ارتباط برقرار کنند آنها بهترین مزیت را دارند و نتایج و رضایت بیشتری را برای همه طرفین ایجاد می کنند.

این یک مهارت متفاوت از حل مشکل، اما چیزی که می توان آن را در طول زمان آموخت و آن را تقویت کرد.

بدیهی است که داشتن یک راه حل عالی و قدرت متقاعدسازی عالی، ترکیبی برنده است. . به‌عنوان یک فن‌شناس، من همیشه بر توسعه راه‌حل‌ها تمرکز کرده‌ام، اما تنها راه سختی را در مورد محرک‌های متقاعدسازی آموختم، که به‌خوبی در کتاب جدیدی خلاصه شده است، تأثیر خود را تقویت کنید، توسط رنه رودریگز. او نزدیک به ۳۰ سال علم اعصاب رفتاری را به روی میز آورده است.

در اینجا خلاصه ای از او و پنج روش برتر برای تقویت آنها آمده است. نفوذ شما به‌عنوان یک رهبر، حرفه‌ای کسب‌وکار، کارآفرین یا مجری، برای بهبود تأثیر خود بر دیگران و به اشتراک‌گذاری بهتر دیدگاه‌تان، جلب رضایت از سوی مؤسسات، و ارائه اطلاعات دشوار به‌گونه‌ای که همه را درگیر نگه می‌دارد و به اقدام منجر می‌شود.

۱٫ اعتبار: تجربه دنیای واقعی خود را برجسته کنید.

در تجارت، برند شخصی شما کلید اصلی است. شما باید هر روز آن را با شبکه سازی برای افزودن ارتباطات، استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد فالوور، مشارکت در رویدادهای صنعتی و جمع آوری حکایات مشتریان برای نشان دادن حضور و درک خود از دامنه مربوطه بسازید. اعتماد به نفس اهرمی می‌افزاید.

یکی دیگر از کلیدهای اعتبار این است که اجازه دهید اعمال شما بلندتر از حرف‌هایتان صحبت کنند. این اقدامات باید شامل یک سابقه باشد ارائه نتایج، و مسئول نگه داشتن خود مانند دیگران. از موقعیت خود برای توهین، دستکاری یا تحقیر دیگران استفاده نکنید.

۲٫ عاطفه: با یک داستان شخصی همدلی ایجاد کنید.

آسیب پذیری درک شده کلید جذب احساسی دیگران است. توانایی شما برای به اشتراک گذاشتن قانع کننده یک مبارزه، یا حتی شوخ طبعی، چیزی است که مهم است، نه موفقیت شما. احساسات رفتارهای تجاری و همچنین رفتارهای شخصی را هدایت می کنند. داستان سرایی مؤثر نیاز به تمرین و زمان دارد، بنابراین از همین امروز شروع کنید.

در متقاعدسازی کسب و کار، هوش عاطفی مهمتر از IQ است. این توانایی برای درک و پاسخ به احساسات دیگران برای جلب اعتماد و جلب رضایت تیم شما و سایر افراد نیز کلیدی است. بیشتر بر شنیده شدن تمرکز کنید تا درست بودن.

۳٫ منطق: حقایق و ارقام متقاعدکننده بیشتری داشته باشید.

در تجارت، منطق بسیار مهم است و پس از از بین رفتن احساسات باقی می ماند. بدون منطق، ممکن است پشیمانی خریدار و هیچ برنامه یا جزئیاتی برای رسیدن به هدف را پشت سر بگذارید. متأسفانه، منطق اغلب به تنهایی مذاکرات را نمی‌بندد، اما در تجارت همیشه یک عنصر کلیدی است. تکالیف خود را انجام دهید.

در تجربه خود به عنوان یک سرمایه گذار فرشته برای استارت آپ ها، اغلب شنیده ام که کارآفرینان سعی می کنند کمبود داده های واقعی خود را پوشش دهند. با علاقه برای ایده و پتانسیل. من مطمئناً دوست دارم اشتیاق و تعهد بشنوم، اما تعهدات مالی مستلزم معتبر بودن حقایق است.

۴٫ بهنگام بودن: از لحظه عالی استفاده کنید.

همیشه پیام خود را بر اساس نیازهای فعلی مخاطبان و اینکه چه کسی هستند، برای مخاطبان تنظیم کنید. . این کمک می کند تا از رویدادهای جاری استفاده کنید تا نشان دهید که از ارتباط خارج نیستید و استدلال شما تاریخ گذشته نیست. توجه داشته باشید که اطلاعات جمعیتی یا موقعیت مکانی همیشه تأثیر استدلال شما را تغییر می دهد.

بهنگام بودن در تجارت همچنین به این معنی است که هرگز برای یک جلسه مهم دیر نشوید. با تیم یا اعضای تشکیل دهنده تاخیر چند ساله خواهد بود بی ادبی، اتلاف وقت دیگران تلقی می شود و در مذاکره برنده نخواهید شد. به موقع یا زود هنگام بودن را به عادت تبدیل کنید.

۵٫ هدف: بحث‌ها را به یک بازی پایان مشترک مرتبط کنید.

هر مذاکره یا پیام باید هدفی برای همه طرف‌های درگیر داشته باشد. هرگز اجازه ندهید که حواس خود را با مسائل جانبی یا سایر موضوعات مورد علاقه پرت کنید. تمرکز خود را روی هدف اصلی نگه دارید، از جمله ارزش پایان بازی برای شما و همچنین آنها. بحث‌های برد-برد بسیار ارزشمند هستند.

همکاری و زندگی در یک هدف در سطح بالاتر، مانند نجات محیط زیست یا کمک به افراد محروم ، همچنین می تواند نفوذ شما را بر دیگران، در داخل و خارج شرکت تقویت کند. افرادی که این هدف را به اشتراک می گذارند و به آن احترام می گذارند، حمایت کننده تر و انعطاف پذیرتر خواهند بود.

من متقاعد شده ام که اگر روی این پنج روش تمرکز کنید. نفوذ و موفقیت خود را در مذاکره افزایش دهید، همچنین مهارت های ارتباط کلی، تفکر انتقادی و آگاهی از فرهنگ خود را بهبود خواهید بخشید.

پایان – نتیجه موفقیت تجاری بیشتر و رضایت شخصی از انتخاب سبک زندگی شما خواهد بود. از امروز شروع کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان متعلق به خودشان هستند، نه متعلق به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی