عمومی

نحوه کسب درآمد از بازی ها

نحوه کسب درآمد از بازی ها

در چند سال گذشته کسب درآمد از بازی‌ها به یک جریان درآمد قابل قبول برای بسیاری تبدیل شده است. با وجود پلتفرم‌های مختلف برای انتخاب و عرضه بازی‌های شگفت‌انگیز، صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد افزایش گسترده بازیکنان بوده است. انجام بازی‌های ویدیویی می‌تواند راهی عالی برای ریلکس شدن باشد و ممکن است به راهی عالی برای کسب درآمد اضافی تبدیل شود. ما در این مقاله به نحوه کسب درآمد از بازی‌ها می‌پردازیم و پلتفرم‌هایی را که می‌توانید از آن‌ها شروع کنید درج می‌کنیم.

آیا می‌توانید از بازی‌های بازی درآمد کسب کنید؟

بله، می‌توانید کسب درآمد کنید. پول بازی کردن راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق بازی وجود دارد، از جمله بازی‌های آنلاین، ساخت محتوای بازی‌های ویدیویی یا روزنامه‌نگار، شرکت در رویدادهای بازی حرفه‌ای زنده، و پخش زنده گیم‌پلی آن‌ها.

چقدر می‌توانید با بازی‌های ویدیویی درآمد کسب کنید؟

میزان پولی که می‌توانید از بازی‌های ویدیویی به دست آورید بسته به نوع بازی‌هایی که انجام می‌دهید، به میزان قابل توجهی متفاوت است. محتوایی که ایجاد می‌کنید، پلتفرم‌هایی که استفاده می‌کنید، و میزان زمانی که اختصاص می‌دهید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گیمرها می‌توانند بین ۲۰ دلار در ساعت تا ۲۰۰ دلار در ساعت برای بازی درآمد کسب کنند، اما هیچ راهی برای ایجاد میانگین وجود ندارد. با این حال، این درآمد را می توان با شرکت در فعالیت هایی مانند مسابقات بازی، که اغلب جوایز نقدی و سایر مشوق ها ارائه می دهد، افزایش داد. تورنمنت‌های بازی می‌توانند هزاران نفر در هر تورنمنت پرداخت کنند.

چگونه از پخش ویدیو درآمد کسب کنیم بازی‌ها

فرصت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در صنعت بازی‌سازی جای خود را ثبت کنید و زمانی که در آن هستید کسب درآمد کنید. بسته به علایق و تعهدات زمانی خود، می‌توانید جایگاه خود را در بازی‌های ویدیویی پیدا کنید و برای دنبال کردن یک علاقه، درآمد کسب کنید. جرارد “HipHopGamer” ویلیامز، نمونه خوبی از این موضوع است و او در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد. . ما برخی از بهترین راه‌های کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی را بررسی می‌کنیم.

۱٫ یک کانال یوتیوب ایجاد کنید

svg%3E - نحوه کسب درآمد از بازی ها

بسیاری از بازیکنان مشتاق بازی در دنیای بازی از طریق YouTube. می‌توانید پخش‌های زنده یا ویدیوهای از پیش ضبط‌شده بازی‌تان را برای دیگران اجرا کنید تا در حین بازی، آن‌ها را تماشا کنند.

همچنین می‌توانید آموزش بازی های ویدیویی، آموزش های گیم پلی، مرور بازی ها و نکات کلی بازی را در کانال یوتیوب خود ارسال کنید تا فالوورهای خود را افزایش دهید و از کانال خود کسب درآمد کنید. وقتی بینندگان شما تبلیغات ویدیویی یا بنری را در ویدیوهای بازی شما تماشا می کنند، درصدی از درآمد تبلیغات را به دست خواهید آورد.

۲٫ توسعه دهنده بازی های ویدیویی شوید

svg%3E - نحوه کسب درآمد از بازی ها

اگر ترجیح می دهید پشت صحنه باشید و بخواهید هم بازیکنی ماهر و هم یک طراح بازی باشید، در این صورت تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی ممکن است مسیر درستی برای شما باشد.

می‌توانید با شرکت‌های طراحی بازی برای ایجاد یک بازی جدید همکاری کنید و با کسب درآمد بخشی از صنعت بازی‌های ویدیویی شوید. توسعه‌دهندگان بازی برای کسب درآمد با یک شرکت بازی‌های ویدیویی همکاری می‌کنند و میانگین حقوق آن بین ۶۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ دلار در سال است. می‌توانید تابلوهای شغلی را مرور کنید تا بفهمید چه الزاماتی برای یک توسعه‌دهنده بازی لازم است، زیرا هر شرکتی احتمالاً نیازمندی‌های متفاوتی خواهد داشت.

۳٫ یک کسب و کار مربیگری بازی های ویدیویی راه اندازی کنید

اگر به تدریس و بازی کردن علاقه دارید، می توانید این دو علاقه را با هم ترکیب کنید تا یک کسب و کار مربیگری بازی های ویدیویی راه اندازی کنید. به‌عنوان مربی بازی‌های ویدیویی، مسئولیت‌های شما شامل قدم زدن در آموزش‌های گیم‌پلی، دادن نکات و توصیه‌هایی به بازیکنان و کمک به بازیکنان در بهبود آنها در هنگام تمرین برای مسابقات بازی‌های ویدیویی است.

شما می‌توانید کسب‌وکار مربیگری خود را راه‌اندازی کنید، بنابراین ترکیبی از آموزش انفرادی و تماشای فیلم به طوری که مشتریان احساس مشارکت و انگیزه برای بازی بهتر کنند. مربیان بازی های ویدیویی بسته به تخصص، بازی و سایر عوامل می توانند بین ۲۶۰۰۰ دلار در سال تا ۷۵۰۰۰ دلار در سال درآمد داشته باشند

۴٫ روزنامه نگار بازی های ویدیویی شوید

svg%3E - نحوه کسب درآمد از بازی ها

یک راه عالی دیگر برای کشف علاقه خود به بازی های ویدیویی این است برای تبدیل شدن به یک روزنامه نگار بازی های ویدئویی شما در مورد نسخه‌های جدید شرکت‌های بازی‌های ویدیویی گزارش می‌دهید، بازی می‌کنید و نظر می‌نویسید، در مورد مسابقات بازی گزارش می‌دهید، و موارد دیگر.

شما می تواند یک روزنامه نگار مستقل بازی های ویدیویی باشد یا برای یک نشریه بازی های ویدیویی بنویسد. به طور متوسط، بیشتر روزنامه نگاران بازی های ویدیویی بر اساس تخصص، مشخصات و نمونه کارشان بین ۲۶۰۰۰ تا ۱۰۳۰۰۰ دلار درآمد دارند.

۵٫ آزمایشگر کیفیت کیفیت شوید

svg%3E - نحوه کسب درآمد از بازی ها

هنگامی که بازی ها در حال توسعه هستند، قبل از انتشار بازی به یک تستر بازی نیاز است. این به معنای انجام بازی، ارائه بازخورد در مورد کیفیت، خود بازی و گزارش هر گونه اشکال یا مشکلی است که مشاهده می‌کنید.

به عنوان یک تستر بازی تضمین کیفیت، می توانید با یک بازی جدید یا ارتقا یافته کار کنید و به بهتر شدن آن کمک کنید. یک آزمایش‌کننده تضمین کیفیت بازی‌های ویدیویی می‌تواند به طور متوسط ​​سالانه حدود ۵۰۰۰۰ دلار درآمد داشته باشد، اما همچنین می‌تواند براساس تجربه به محدوده‌های بالاتری برسد.

۶٫ پخش‌کننده توییچ شوید

تویچ یکی از محبوب‌ترین سایت‌های بازی در جهان است و بسیاری از گیمرها از طریق استریم گیم‌پلی خود بر روی این پلتفرم، درآمد واقعی کسب می‌کنند. و یکی از برنامه‌های قانونی پول‌ساز در بازی است. بنابراین، یادگیری نحوه کسب درآمد در Twitch نتیجه خواهد داد. Twitch کاربران را با کسب درآمد از جریان های زنده خود از طریق تبلیغات، اشتراک ها و موارد دیگر قادر می سازد. Twitch می تواند راهی سودآور برای استفاده از عادت بازی خود برای کسب درآمد و به دست آوردن طرفداران برای خود باشد. بنابراین، یادگیری نحوه کسب درآمد در Twitch راه خوبی برای شروع به درک پلت فرم کنید.

۷٫ ایجاد آموزش بازی های ویدیویی

svg%3E - نحوه کسب درآمد از بازی ها

شما می توانید آموزش های تخصصی بازی های ویدیویی ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی پست کنید پلتفرم های رسانه ای مانند YouTube و Twitch برای کسب درآمد بیشتر. می‌توانید حساب بانکی خود را تقویت کنید و به دیگران آموزش دهید که چگونه بازی‌های جدید و ارتقا یافته را بازی کنند و خرد خود را به دیگران منتقل کنند. شما می توانید انتخاب کنید که بر روی یک بازی خاص تمرکز کنید و یک طاقچه بسازید یا برای بسیاری از بازی ها آموزش ایجاد کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

۸٫ مسابقات ورزشی

ورزش های ورزشی در دهه گذشته به طور تصاعدی رشد کرده است. این مسابقات رقابتی جوایز نقدی زیادی دارند. با پیوستن به یک تیم یا تشکیل یک تیم، می‌توانید در مسابقات محلی یا جهانی در بازی‌هایی مانند Dota 2، CS: GO، Fortnite و غیره شرکت کنید.

همان‌طور که بهتر و شناخته‌تر می‌شوید، می‌توانید حامی مالی و حمایت مالی به دست آورید. تاییدیه هایی که می توانند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

۹٫ طراحی و فروش آیتم های درون بازی

بسیاری از بازی ها، به ویژه MMORPG ها (بازی های نقش آفرینی آنلاین Massively Multiplayer) و دیگر پلتفرم های آنلاین، به بازیکنان اجازه می دهند آیتم های درون بازی را طراحی و بفروشند.

اگر در طراحی مهارت دارید، می‌توانید پوسته‌ها، اسلحه‌ها، آواتارها و موارد دیگر ایجاد کنید.

پلتفرم‌هایی مانند Steam حتی بازارهایی برای این موارد فراهم می‌کنند.

این می‌تواند عالی باشد. اگر طرح‌های شما در میان جامعه بازی‌ها محبوب هستند، راهی برای کسب درآمد غیرفعال.

۱۰٫ ارائه پشتیبانی فنی بازی

اگر از نظر فنی تمایل دارید و تفاوت های ظریف نرم افزار بازی را درک می کنید، بسیاری از بازیکنان اغلب با مشکلات فنی مواجه می شوند و نیاز به پشتیبانی دارند. ارائه خدمات پشتیبانی فنی، عیب‌یابی و حتی راه‌اندازی خدمات برای بازی‌های خاص یا سخت‌افزار بازی می‌تواند یک راه سودآور باشد. می‌توانید خدمات خود را در انجمن‌های بازی، رسانه‌های اجتماعی یا از طریق یک وب‌سایت اختصاصی تبلیغ کنید.

به یاد داشته باشید، هر مسیری که انتخاب کنید، دنیای بازی بسیار وسیع است و فرصت‌های بی‌شماری وجود دارد. نکته کلیدی این است که اشتیاق خود به بازی را با یک مهارت یا علاقه منحصر به فرد ترکیب کنید که می تواند شما را در میان جمعیت برجسته کند.

۱۱٫ بازاریابی وابسته برای محصولات بازی

بسیاری از شرکت‌های بازی برنامه‌های وابسته را ارائه می‌کنند که در آنها می‌توانید برای هر فروش از طریق پیوندی که به اشتراک می‌گذارید، کمیسیون دریافت کنید. اگر پلتفرمی دارید، مانند وبلاگ، کانال یوتیوب، یا دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید محصولات بازی را بررسی و تبلیغ کنید – اعم از بازی، کنسول، لوازم جانبی یا صندلی‌های بازی – و برای هر فروش که از طریق ارجاع شما انجام می‌شود، پورسانت دریافت کنید.

۱۲٫ ایجاد و فروش کالاهای بازی

اگر مهارت های طراحی دارید، می توانید کالاهایی مانند تی شرت، پوستر، لیوان و برچسب با طرح ها یا شعارهای مربوط به بازی ایجاد کنید. پلتفرم‌هایی مانند Teespring یا Redbubble به شما امکان می‌دهند بدون نگرانی در مورد موجودی، طرح‌ها را آپلود کرده و بفروشید.

۱۳٫ یک پادکست یا وبلاگ بازی راه اندازی کنید

پادکست یا وبلاگ بازی خود را راه اندازی کنید تا تجربیات منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید، درباره اخبار صنعت بحث کنید، یا نظرات بازی را ارائه دهید. از طریق تبلیغات، حمایت مالی یا بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید. موفقیت منوط به ایجاد محتوای جذاب، جذاب و حفظ یک برنامه پست ثابت است. به طور فعال با مخاطبان خود از طریق نظرات یا رسانه های اجتماعی درگیر شوید تا جامعه ای پیرامون پلتفرم خود ایجاد کنید.

۱۴٫ تست بازی برای توسعه دهندگان مستقل

خدمات تست بازی را به توسعه دهندگان مستقل ارائه دهید. این نقش شامل اجرای نسخه های اولیه بازی ها و ارائه بازخورد دقیق است. توجه خود را به جزئیات و مهارت های انتقاد سازنده برجسته کنید. این فرصت از سازندگان بازی‌های مستقل پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد بازی‌های جدید را قبل از انتشار عمومی تجربه کنید و هم لذت و هم درآمد را به شما ارائه می‌دهد.

۱۵٫ گویندگی و صداگذاری برای بازی ها

از مهارت های متمایز صدا یا بازیگری خود برای روایت بازی و صداگذاری استفاده کنید. یک دمو صوتی متنوع ایجاد کنید تا محدوده و رویکرد استودیوهای توسعه بازی خود را به نمایش بگذارید. بحث کنید که چگونه صداگذاری جذاب، غوطه ور شدن بازیکن و تقاضای رو به رشد برای صداپیشگان با استعداد در صنعت بازی را افزایش می دهد.

۱۶٫ Gaming Event Organizer

مسابقات یا رویدادهای بازی محلی را سازماندهی کنید. جنبه های برنامه ریزی رویداد مانند انتخاب مکان، بازاریابی و کسب حمایت مالی را پوشش دهید. بر پتانسیل این رویدادها برای ایجاد جامعه و سودآوری از طریق هزینه ورودی، حمایت مالی و فروش کالا تأکید کنید.

۱۷٫ تجربیات بازی واقعیت مجازی (VR)

با ایجاد تجربیات یا نقدهای منحصر به فرد از بازی، به بازار بازی های واقعیت مجازی ضربه بزنید. در مورد انواع محتوای محبوب در VR، تجهیزات لازم و استراتژی های تعامل با مخاطب بحث کنید. VR زمینه‌ای به‌سرعت در حال رشد با فرصت‌هایی برای پخش زنده و بازدیدهای همه‌جانبه بازی ارائه می‌دهد.

۱۸٫ نقد و بررسی بازی‌های موبایلی و آموزش‌ها

با ارائه نظرات یا آموزش‌هایی برای بازی‌های محبوب تلفن همراه، روی بازی‌های موبایلی تمرکز کنید. استراتژی‌هایی را به اشتراک بگذارید تا مخاطبان بازی‌های موبایلی را به‌طور مؤثر درگیر کرده و آنها را درگیر کنید. درباره اهمیت درک روند بازی‌های تلفن همراه و نحوه کسب درآمد از محتوا در پلتفرم‌هایی مانند YouTube یا وبلاگ‌های شخصی بحث کنید.

۱۹٫ Gaming Mod Creator

اگر مهارت‌های فنی دارید، برای بازی‌های محبوب حالت‌ها را ایجاد کنید. در مورد توسعه مودها، درک نیازهای جامعه و بازاریابی مدهای خود بحث کنید. پلتفرم‌هایی مانند Steam یا Nexus Mods را برای نمایش و کسب درآمد از کار خود برجسته کنید.

۲۰٫ عکاسی درون بازی

با ظهور گرافیک های فوتورئالیستی، خدمات عکاسی درون بازی را ارائه دهید. تکنیک‌های ثبت تصاویر خیره‌کننده را به اشتراک بگذارید و درباره نحوه کسب درآمد از این تصاویر به عنوان هنر دیجیتال یا با ارائه خدمات به توسعه‌دهندگان بازی بحث کنید.

۲۱٫ مدیر انجمن بازی

یک مدیر انجمن برای انجمن های بازی یا گروه های رسانه های اجتماعی شوید. اهمیت مهارت های ارتباطی و درک فرهنگ بازی را برجسته کنید. در مورد کسب درآمد از طریق اشتغال مستقیم یا فرصت‌های مدیریت جامعه آزاد کار کنید.

۲۲٫ ایجاد کننده محتوای بازی آموزشی

محتوای ایجاد کنید که از بازی ها برای آموزش موضوعات مختلف استفاده می کند. در مورد طراحی محتوایی که هم آموزشی و هم جذاب باشد بحث کنید و از بازی ها به عنوان ابزار یادگیری استفاده کنید. پلتفرم‌هایی را برای اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از محتوای بازی‌های آموزشی، مانند YouTube یا وب‌سایت‌های آموزشی، کاوش کنید.

برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که برای بازی کردن بازی‌های ویدیویی به شما پول می‌دهند

اگر به دنبال راه‌های بیشتری برای انجام این کار هستید. کسب درآمد در حین بازی کردن، گزینه های دیگر به صورت آنلاین از طریق بازی های موبایل و وب سایت ها در دسترس هستند. برای پاسخ به این سوال که چگونه می توان از بازی پول درآورد، به چند گزینه جایگزین برای کسب درآمد در حین بازی در تلفن همراه یا رایانه خود نگاه می کنیم.

< /tbody>

پلتفرم توضیحات روش کسب درآمد در دسترس بودن
بازی اشتباه پلتفرم بازی اجتماعی با بازی های مختلف. کارت های هدیه از خرده فروشان محبوب. وب سایت، Android، iOS
Blitz بازی رقابتی در پازل ها، بازی های ورق، و موارد دیگر. امتیاز برای کارت‌های هدیه استفاده کنید. Android، iOS
Skillz Gaming پلتفرم eSports با ژانرهای متنوع بازی از چیزهای بی اهمیت تا مبارزه . واریزهای نقدی یا حساب PayPal. وب سایت، Android، iOS
VeryDice بازی تاس انداختن با جوایز تعیین شده بر اساس نتایج پرتاب. بلیت‌های وسایل الکترونیکی و اسباب‌ها را بازخرید کنید. وب‌سایت، Android، iOS
نبرد مغز انواع بازی با قرعه کشی جوایز نقدی. شانس کسب درآمد واقعی. اندروید، iOS
GAMEHAG پلتفرم بازی محور فانتزی با سیستم جواهر جواهر و تعامل با جامعه.< /td> جواهرات روح را برای کارت‌های هدیه و کوپن بازخرید کنید. وب‌سایت، Android، iOS

Mistplay

بازی اشتباه یکی از محبوب ترین برنامه های بازی است زیرا به کاربران اجازه می دهد در حین بازی درآمد کسب کنند. علاوه بر این، Mistplay یک تجربه اجتماعی داخلی دارد که بازی را سرگرم‌کننده می‌کند و کاربران هنگام بازی و کشف بازی‌های جدید، برای خرده‌فروشان محبوب کارت هدیه دریافت می‌کنند.

Mistplay به عنوان یک بازی وب سایت و یک برنامه تلفن همراه در Android و iOS در دسترس است.

Blitz

با Blitz، کاربران می توانند همزمان با سایر اعضای تیم بازی کنند و در حین بازی با بازخرید امتیاز خود، کسب درآمد کنند. برای کارت های هدیه می‌توانید چندین پازل را حل کنید و طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را با Blitz انجام دهید، از جمله Solitaire، Bingo، Pool، Helix Jump، Ball Blast، Blackjack، Poker، و موارد دیگر.

Blitz در حال حاضر به عنوان یک برنامه تلفن همراه در Android و iOS در دسترس است.

Skillz Gaming

Skillz Gaming یک پلتفرم eSports با بازی های مختلف برای بازیکنان است. مانند Blitz، بازی‌های پازل، بازی‌های بی اهمیت، بازی‌های مبارزه‌ای و غیره در رقابت با دیگر بازیکنان وجود دارد. درآمدها از طریق پول نقد PayPal یا به حساب PayPal شما پرداخت می‌شود.

Skillz Gaming در حال حاضر به‌عنوان یک بازی وب‌سایت و یک برنامه تلفن همراه در Android و iOS در دسترس است.

VeryDice

VeryDice یک فرض ساده دارد: تاس بیندازید و بلیط‌های قابل بازخرید را ببرید. بازیکنان برای هر رول بلیط برنده می شوند و جوایز بسته به تاس آنها متفاوت است. کاربران می‌توانند بلیت‌های خود را برای مواردی مانند لوازم الکترونیکی، اسباب‌ها و موارد دیگر به جای کارت هدیه یا کوپن بازخرید کنند.

Skillz Gaming در حال حاضر در دسترس است. به عنوان یک بازی وب سایت و یک برنامه تلفن همراه در Android و iOS.

Brain Battle

نبرد مغز به کاربران امکان می‌دهد در حین بازی‌های ویدیویی، با شانس کسب پول نقد، برنده شوند. وقتی کاربران بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، در قرعه‌کشی‌های جوایز نقدی شرکت می‌کنند تا با انجام انواع مختلف بازی‌ها، فرصتی برای کسب درآمد واقعی داشته باشند.

Brain Battle در حال حاضر به‌عنوان یک برنامه تلفن همراه در Android و iOS در دسترس است.

GAMEHAG

GAMEHAG به کاربران برای بازی پاداش می‌دهد بازی ها با جمع آوری جواهراتی که می توان از آنها برای بازخرید جوایز استفاده کرد. بازیکنان GAMEHAG با تمرکز بیشتر روی بازی‌های فانتزی، می‌توانند هنگام بازی و تعامل با جامعه، جواهرات روح را جمع‌آوری کنند. جواهرات را می‌توان برای کارت‌های هدیه، کوپن‌ها، با گزینه‌های جدیدی که مرتباً اضافه می‌شود، بازخرید کرد.

GAMEHAG در حال حاضر به عنوان یک بازی وب سایت و یک برنامه تلفن همراه در Android و iOS در دسترس است.

چگونه از بازی کردن پول بیشتری کسب کنید

وقتی شروع به کسب درآمد از بازی کردید، شما سپس می توانید به این فکر کنید که چگونه می توانید درآمد خود را حتی بیشتر کنید. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که به شما کمک می کند در حین بازی پول بیشتری کسب کنید:

  • شرکت در مسابقات آنلاین: < /strong>سایت‌های بازی و لیگ برتر بازی‌ها همگی فرصت‌های خوبی برای کسب درآمد قابل توجه ارائه می‌دهند، بنابراین ارزش بررسی کردن را دارد. می‌توانید ویدیوها و آموزش‌هایی را تماشا کنید تا مهارت‌های خود را افزایش دهید و احساس اطمینان بیشتری در شرکت کنید.
  • سرمایه‌گذاری در تجهیزات بازی مناسب: تجهیزات مناسب می‌تواند تفاوت زیادی در مهارت‌های بازی شما ایجاد کند. بنابراین سرمایه گذاری روی مواردی مانند هدست، صفحه کلید و لپ تاپ های بازی را در نظر بگیرید.
  • به سایر گیمرهای حرفه ای نگاه کنید: هر چه بیشتر به دیگران در صنعت نگاه کنید که کارهای مشابهی با شما انجام می دهند و چگونه انجام می دهند. آنها پول در می آورند، ایده ها و الهام بیشتری برای افزایش درآمد و متمایز کردن خود از دیگران خواهید داشت.
  • با شرکت های بازی کار کنید: دسترسی و تعامل خود را افزایش دهید (و در نتیجه خود را افزایش دهید. درآمد) از طریق همکاری با شرکت‌های بازی برای ایجاد معاملات حمایت‌شده، مانند هدایا و جوایز نقدی برای دنبال‌کنندگان.
  • از فناوری‌های نوظهور استفاده کنید: فناوری‌های نوظهور را در بازی‌ها کاوش و استفاده کنید، مانند واقعیت افزوده. (AR) و واقعیت مجازی (VR)، برای ایجاد محتوای منحصربه‌فرد یا تجربه‌های بازی که می‌تواند مخاطبان جدیدی را جذب کند و جریان‌های درآمد بیشتری را باز کند.
  • تنوع جریان‌های درآمدی: متنوع‌سازی منابع درآمد در حوزه بازی استراتژی خوبی است. این می تواند شامل ترکیب درآمدهای پخش زنده با درآمد حاصل از فروش کالا، درآمد تبلیغات YouTube، بازاریابی وابسته یا حتی اشتراک Patreon برای محتوای انحصاری باشد.
  • یک نام تجاری شخصی بسازید: تمرکز بر توسعه یک برند شخصی قوی که با مخاطبان شما طنین انداز می شود. این شامل ایجاد یک هویت منحصر به فرد، درگیر شدن مداوم با جامعه و استفاده از شخصیت و مهارت های بازی خود برای برجسته شدن در یک بازار شلوغ است.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی