عمومی

چگونه با پارانوئید بودن همیشه از وحشت جلوگیری کنیم؟

چگونه با پارانوئید بودن همیشه از وحشت جلوگیری کنیم؟

A دوست خوب یک بار به من گفت که کارآفرینان همیشه باید کمی پارانوئید — و حق با او بود! به عنوان افراد ریسک‌پذیر، آینده‌نگر، و پیش از آن‌که به آن فکر کنید، عمل می‌کنیم، برای ما آسان است که بدون ارزیابی ریسک وارد آن شویم. برای متعادل کردن این سبک زندگی و کار، باید دوز سالم پارانویا را حفظ کنیم تا ما را برای مصیبت آماده نگه دارد. به همان روشی که به روده خود اعتماد کرده اید< /a> برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان باید به آن اعتماد کنید وقتی احساس ناراحتی آزاردهنده‌ای دارید.

اینطور است. به راحتی می توان معایب یا چالش های احتمالی را بررسی کرد و به بهترین ها امیدوار بود، اما کسب و کار شما نیاز دارد که هرگز هوشیاری و توجه خود را ناامید نکنید. ترفند این است که هرگز راضی نشوید، که اغلب مشخصه کارآفرینان است، اما حتی اگر باید موفقیت های خود را جشن بگیرید، هرگز نمی توانید مراقب خود باشید. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا شما باید پارانوئید باشید و چگونه می توانید از آن برای مسئولیت پذیری فعال و آماده برای همه چیز استفاده کنید.

زندگی در بدترین سناریو

روشی که من دوست دارم آگاهی من از کسب و کارم را بررسی کنید یا یک پروژه خاص تصور بدترین سناریو است. بررسی چند سناریو از بدترین حالت به من کمک می کند تا در مورد نحوه برخورد با هر یک از آنها فکر کنم. من از تجربه شخصی می دانم که گاهی اوقات، بدترین سناریو اتفاق می افتد. به عنوان کارآفرین، همه ما می دانیم که برای دریافت یک بررسی واقعیت قدرتمند تنها یک شکست لازم است. تصور مداوم بدترین نتیجه ممکن است به این معنی است که هرگز نمی توانید غافلگیر شوید. برخورد با موارد غیرمنتظره تقریباً همیشه منجر به وحشت می شود. وحشت حتی ایده های بد و راه حل های چسب زخم را ایجاد می کند. تعادل امید به بهترین ها، اما برنامه ریزی برای بدترین (و حتی بدتر از آن) را پیدا کنید.

پارانوئید بودن به این معنی است که همیشه مراقب باشید، همیشه تهدیدات را بررسی کنید و به طور مداوم برای مشکلات احتمالی راه حل هایی را برنامه ریزی کنید. هدف پارانوئید بودن این است که بتوانید مشکلات را زمانی که کوچک هستند تشخیص دهید. با هوشیاری بیش از حد، می‌توانید یک غرق قطار را در مسیرهای آن متوقف کنید و برای حل یک موضوع به‌جای واکنش‌پذیری، راهبردی را در پیش بگیرید.

همه اینها که گفته شد، مهم است که از فرسودگی شغلی آگاه باشید. شما نمی توانید در مورد هر جنبه کوچکی از تجارت خود پارانوئید باشید. ولی! شما می توانید با الگوبرداری از آنها اطمینان حاصل کنید که به هرکسی که به او تفویض می کنید، همان سطح هوشیاری و توجه به جزئیات را حفظ می کند. تیمی بسازید که به شما در گذر از یک بحران کمک کند، و حتی بهتر از آن، مانع از قرار گرفتن در یک تیم شود.

از پارانویا استفاده کنید 

بسیار خوب، پس مطمئنم که متوجه شدید نکته در حال حاضر اما پارانویای شما چه تاثیری مستقیم بر کسب و کار شما خواهد داشت؟ در اینجا جایی است که می توان از آن انرژی استفاده کرد: پس انداز، برنامه های بحران، و کتابچه راهنمای کارکنان شما.

می دانم که کارآفرینان اغلب در درون خود زندگی می کنند. یک حاشیه کوچک برای خطا، اما صرفه جویی در پول در صورت امکان کاملاً حیاتی است. به محض اینکه بتوانید، باید پولی برای آن روز بارانی، یا آن طوفانی که مطمئناً در نقطه‌ای به سوی شما در راه است، کنار بگذارید.

برنامه ریزی بحران شامل داشتن یک برنامه اولیه در صورت شکست خاص و همچنین برنامه B و حتی یک برنامه C است. برنامه‌ریزی فعالانه برای رویداد بد بزرگ، به این معنی است که وقتی این اتفاق افتاد، می‌توانید آرام بمانید و با استراتژی خود مشورت کنید، نه اینکه با تفنگ شلیک آتش را خاموش کنید.

کتابچه راهنمای کارمند سند کاملی است که هر کارمندی باید با آن آشنا باشد. این همان چیزی است که می توانید در صورت داشتن هر گونه اختلاف کارمند، افراد مشکل ساز یا سؤال در مورد انتظارات، به آن اشاره کنید. با داشتن پایه و اساس یک کتاب راهنمای روشن، شما و کارمندانتان همیشه چیزی برای عقب نشینی خواهید داشت.

ما هرگز نباید راکد شود به جزئیات توجه کنید، حس ناراحتی را حفظ کنید و حالت بحران را در حالت آماده باش کامل نگه دارید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی