عمومیمقالات

چرا باید مجله داشته باشید

چرا باید مجله داشته باشید

اگر قصد دارید ثروتمند شوید، فردی قدرتمند، پیچیده، سالم، تأثیرگذار، بافرهنگ و منحصر به فرد، روزنامه داشته باشید— به حافظه خود اعتماد نکنید وقتی به چیزی با ارزش گوش می دهید، آن را یادداشت کنید. هنگامی که به موضوع مهمی برخورد کردید، آن را یادداشت کنید و به عنوان میراث باقی بگذارید.

من قبلاً روی تکه‌های کاغذ، گوشه‌های پاره‌شده و پشت پاکت‌های قدیمی یادداشت‌برداری می‌کردم. من ایده‌هایی را روی تخت‌خواب‌های رستوران، ورق‌های بلند، ورقه‌های باریک، برگه‌های کوچک و تکه‌های کاغذی که در یک کشو انداخته‌اند، نوشتم. و بهترین راه برای سازماندهی همه آن ایده ها این بود که یک مجله داشته باشیم.

بنابراین من خریدار کتاب‌های خالی شدم، چیزی که برای مردم جالب بود. «بیست و شش دلار برای یک کتاب خالی، چرا آن را پرداخت می‌کنید؟» می گفتند خوب، دلیلی که پرداخت کردم این بود که خودم را به چالش بکشم تا چیزی به ارزش ۲۶ دلار پیدا کنم تا در آنجا بگذارم. اما اگر زمانی به یکی از مجلات من دست پیدا کردید، لازم نیست خیلی دور بگردید تا متوجه شوید که ارزش آن بیشتر از این است.

۳ چیز برای به جا گذاشتن به عنوان میراث

نگهداشتن دفترچه یادداشت بسیار مهم است. در واقع، این یکی از سه گنجینه مهمی است که به عنوان میراثی برای نسل بعدی باقی می ماند:

۱٫ تصاویر شما

مقدار زیادی مصرف کنید. در ثبت یک رویداد تنبل نباشید. چه مدت طول می کشد تا یک عکس بگیرید؟ کسری از ثانیه چقدر طول می کشد تا یک رویداد را از دست بدهید؟ کسری از ثانیه بنابراین عکس‌ها را از دست ندهید—وقتی رفتید، خاطرات را زنده نگه می‌دارند.

۲٫ کتابخانه شما

این کتابخانه ای است که به شما آموزش می دهد، به شما آموزش می دهد، به شما کمک می کند تا از ایده آل های خود دفاع کنید. این به شما کمک کرد تا یک فلسفه را توسعه دهید. این به شما کمک کرد تا ثروتمند، قدرتمند، سالم، پیچیده و منحصر به فرد شوید. کتابخانه شما—کتابهایی که به شما آموزش داده اند و ذهن و روح شما را تغذیه کرد—یکی از بزرگترین هدایایی است که شما دارید می تواند به عنوان میراث باقی بماند.

۳٫ مجلات شما

اینها ایده‌هایی هستند که برداشت کرده‌اید و اطلاعاتی که با دقت جمع‌آوری کرده‌اید. از این سه، نوشتن ژورنال یکی از بزرگترین نشانه های این است که شما یک دانش آموز جدی هستید. عکس گرفتن – این بسیار آسان است. خرید کتاب در کتابفروشی – همچنین بسیار آسان است. دانشجو بودن کمی چالش برانگیزتر است از زندگی خودتان، آینده خودتان، سرنوشت خودتان.

برای نوشتن یادداشت‌ها وقت بگذارید و روزنامه داشته باشید . شما بسیار خوشحال خواهید شد که انجام دادید. وقتی رفتی چه گنجینه ای برای به جا گذاشتن به عنوان میراث. چه گنجینه ای برای لذت بردن از امروز!

این مقاله در اردیبهشت ۱۳۹۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Viktoriia Hnatiuk/Shutterstock

54270bb318f3e9fe3492187066e5b446?s=100&d=mp&r=g - چرا باید مجله داشته باشید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی