عمومیمقالات

پرسش و پاسخ: مگ پیرسی میزبان «Renovation Goldmine» چگونه او را رشد داد سرگرمی در یک برنامه تلویزیونی

پرسش و پاسخ: مگ پیرسی میزبان «Renovation Goldmine» چگونه او را رشد داد
سرگرمی در یک برنامه تلویزیونی

سطل زباله یک مرد، گنج مرد دیگر است — یا در این مورد، سرنوشت یک زن. نزدیک به ۱۲ سال پیش، مگ پیرسی یک کمد دور انداخته را در کوچه ای پشت خانه اش در شیکاگو پیدا کرد. او با موفقیت آن را بازسازی کرد و آن را در Craigslist فروخت – یک برخورد تصادفی که او را در مسیر تبدیل شدن به یکی از بنیانگذاران (به همراه همسرش جو) و مدیر عامل MegMade، نام تجاری که به استاندارد طلایی در مرمت مبلمان تبدیل شده است.

این تجارت در ابتدا فقط مبلمان بود، اما در طول ۱۲ سال گذشته، MegMade موارد بیشتری را به آن اضافه کرده است. پیشنهادات آن Piercys اکنون دارای یک مرکز تولید، یک انبار و دو ویترین فروشگاه است که در سال آینده بیشتر عرضه خواهد شد و تخمین زده می‌شود که ۲۰۰۰۰ اثاثیه بازسازی‌شده در زیر کمربندشان باشد.

رازهای موفقیت او چیست؟ مگ به این سه قانون سوگند یاد می کند:

  1. به موفقیت یک شبه دیگران حسادت نکنید.
  2. اگر مشکلی وجود دارد، سیاست درهای باز داشته باشید و از طریق آن کار کنید. با هم.
  3. پول درآوردن مساوی با شادی و رضایت نیست. (پیرسی می گوید: «حتی زمانی که من و جو چیزی نداشتیم، همدیگر را داشتیم.)

موفقیت: من در مورد داستان منشا شما اما حتی قبل از آن، شما و همسرتان برای امرار معاش چه می کردید؟

مگ پیرسی: شوهرم جو یک فروشگاه کفش در حومه شیکاگو افتتاح کرد و من برای یک سازمان غیرانتفاعی به نام By The Hand کار کردم که به بچه‌های محله‌های پرخطر شیکاگو کمک می‌کند. و سپس در کنار، جو نیز خانه ها را ورق می زد.

S: بیایید به کمد که شروع شده بود برگردیم. همه چیز – چگونه این اتفاق افتاد؟

MP: ما در شمال شیکاگو زندگی می‌کردیم، و کمد را در کوچه پشت خانه‌مان پیدا کردیم. یک افرای زرد با دستگیره های چوبی بود. برنامه ما فقط این بود که آن را بفروشیم و از پول آن برای خرید یک دستگاه جدید استفاده کنیم. بنابراین، آن را به داخل آوردیم و آن را رنگ کردیم. در آن زمان، ما احساس نمی‌کردیم که حتی پولی برای خرید رنگ خوب داشته باشیم. بنابراین ما یکی از آن قوطی‌های اضافی را از هوم دیپو خریدیم – رنگی که بد رنگ بود و گچ پاریس را اضافه کردیم. یک نوار از وسط نقاشی کردیم و دستگیره های برنجی اضافه کردیم. ما آن را در Craigslist قرار دادیم، و به معنای واقعی کلمه در عرض ۱۲ دقیقه، ایمیلی داشتیم که می گفت: “من می خواهم این را بخرم.” ما ۸۰ دلار به دست آوردیم.

S: آیا شما فوراً درگیر شدید؟

MP: بله. در اتاق نشیمنمان یک برزنت گذاشتیم و در حین نقاشی تلویزیون تماشا می کردیم. درمانی بود این یک فرار بود. خلاقانه بود از دستمان استفاده می کردیم. مامانم همیشه می گفت: «سرگرمی خود را به حرفه خود تبدیل نکن. آن را به عنوان یک سرگرمی نگه دارید.» اما ما این سرگرمی را گرفتیم و آن را به یک سرگرمی کامل تبدیل کردیم حرفه.

S: مطمئناً هر روز در کوچه ها مبلمان پیدا نمی کردید. چگونه همه قطعات خود را تهیه کردید؟

MP: ما واقعاً چیزهای خوبی را در کوچه‌ها پیدا کردیم – مانند بیکر، هنریدون. بعد شوهرم با آدم های زباله دوست شد. به آنها می گفت اگر چیزی دیدند به او زنگ بزنند. فکر می‌کنم او ۴۰ آشغال‌ساز به عنوان «(نام) آدم زباله‌دان» در گوشی خود دارد. ما همچنین با مغازه‌های دست‌فروش محلی و فروشگاه‌های فروش مجدد آشنا شدیم.

S: آپارتمان‌های شیکاگو دقیقاً جادار نیستند. موجودی را کجا نگه می داشتید؟

MP:ما یک راهرو طولانی داشتیم و می توانستیم شش کمد را در آن جا دهیم. مردم می آمدند تا چیزی بخرند و جو می گفت: «مگ آن را ساخته است. مگ کمد ما را درست کرد. مگ میز قهوه ما را درست کرد.» این نام از آنجا آمده است، و این همان چیزی است که ما خودمان را در Craigslist نامیدیم.

S: چه زمانی چرخش کردید. از کار کردن در خارج از خانه؟

مجلس پارلمان: وقتی برای آپارتمانمان خیلی بزرگ بودیم، گاراژ همسایه همسایه‌مان را اجاره کردیم و شروع به فروش کردیم. گاراژ او و این هنوز همه با دست انجام می شد. ما کمکی استخدام کردیم: پسر عموی من، همراه با دانشجویان مؤسسه کتاب مقدس مودی. سپس، برای اولین فروشگاه ۷۰۰ فوت مربعی خود قرارداد اجاره امضا کردیم. فکر کردیم، “اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم چه؟” اما ما در عرض شش هفته از آن فروشگاه پیشی گرفتیم.

S: در یک نقطه، شما باید متوجه شده باشید که باید نماینده سخت بود؟

مجلس مجلس:اینطور بود. اما یکی از مربیان ما به من گفت: “شما باید بتوانید ۸۰٪ از زمان خود را صرف کسب و کار خود و ۲۰٪ در تجارت خود کنید” – به این معنی که من فقط باید ۲۰٪ از وقتم را صرف نقاشی و ۸۰٪ را برای < یک href="https://www.success.com/you-have-a-responsibility-to-market-your-small-business-heres-how/">بازاریابی. من دوست دارم دست هایم را کثیف کنم – خیلی بیشتر از نگاه کردن به صفحات گسترده اکسل – اما این کار باعث رشد کسب و کار شما نمی شود.

S: قوی> آیا کسی تلاش کرده است که کسب و کار را از زیر دست شما بخرد؟

MP: ما این کار را کردیم، اما هرگز سرمایه‌گذار را قبول نکردیم. ما از پذیرش سرمایه‌گذاران می‌ترسیدیم و این فشار رشد خیلی سریع است. ما تیم کوچک اما قدرتمندی داریم. ما حقوق خوبی به افراد خود می دهیم زیرا افرادی را استخدام می کنیم که بسیار توانمند هستند.

S: آیا برنامه HGTV شما بود. معادن طلای نوسازی شبیه به جذب سرمایه‌گذار است؟< /strong>

نماینده مجلس:به نوعی اینطور بود. ما هشت قسمت یک ساعته ساختیم. این به ما اعتبار بسیار بیشتری نسبت به آنچه قبلا داشتیم داد. ممکن است در آینده به اجرای نمایش دیگری فکر کنیم، اما متوجه شده ایم که چیزی که می خواهیم بسازیم یک میراث است< /a>. ما می خواهیم چیزی به بچه هایمان بدهیم تا رشد کنند. و این تجارت است. این یک برنامه تلویزیونی نیست.

S: کسب و کار اولیه شما به سادگی یافتن چیزی بود که شخصی دور انداخته است و دوباره آن را زیبا کنید . اما اکنون شما قطعات سفارشی را انجام می دهید. چه مقدار از هر کدام را انجام می‌دهید؟

MP: حدود ۳۰ درصد از کارهایی که ما انجام می‌دهیم قطعاتی هستند که قبلاً صاحب آنها هستند. ما بسیاری از DIY ها را نجات داده ایم که اشتباه کرده اند. یا ممکن است چیزی باشد که واقعا بد به نظر می رسد اما برای آن مشتری معنی دارد. مردم به ما اعتماد می کنند که به ما زندگی جدیدی بدهیم. اما اکثر کارهایی که ما انجام می‌دهیم قطعات خودمان است [که یافته‌ایم] – و دیگر فقط نقاشی نیست. تجارت اثاثه یا لوازم داخلی ما در حال رشد است، کسب و کار نورپردازی ما در حال رشد است، و ما به سمت تولید لاک های گران قیمت رفته ایم. همه اینها به ما این امکان را می دهد که از تمرکز بر فروش یک قطعه در یک زمان به فروش اتاق های کامل در یک زمان تغییر کنیم. که تجارت ما را کاملا متحول کرده است. درآمد سالانه ما بیش از ۲ میلیون دلار است. فقط در سه ماه گذشته، درآمد سال قبل را برای آن سه ماه دو برابر کرده ایم.

S: چگونه می‌خواهید این احساس هدف را به اندازه کسب‌وکار موفق نگه دارید؟ خودش؟

MP:ما هنوز هم به قبل و بعد از آن علاقه داریم. و هدف ما بسیار بزرگتر از MegMade است. ما واقعاً از آنچه در اینجا می‌سازیم استفاده می‌کنیم و مقدار زیادی از آن را برای کمک به سایر سازمان‌هایی که کار شایسته‌ای انجام می‌دهند، اهدا می‌کنیم.

S:< /strong> با یک تجارت زن و شوهر و سه پسر در خانه، چگونه هر دوی شما کار را در محل کار ترک می کنید؟

MP: سیستم ما این است برای اینکه عصر به خانه برگردیم، شام بخوریم، زمانی را با هم بگذرانیم، بچه ها را ساعت ۸ شب بخوابانیم—و سپس می توانیم به سر کار برگردیم. آن ساعت ها محافظت شده است. بچه های ما فقط یک دوران کودکی دارند، بنابراین ما آن را خراب نمی کنیم. مادرم همیشه به من می گفت: “تربیت یک مرد خوب آسان تر از تعمیر یک مرد شکسته است.”

این مقاله در ابتدا در < یک href="https://store.success.com/by-media/success-magazine-nov-dec-2023-tamron-hall.html">شماره نوامبر/دسامبر از SUCCESS < مجله. عکس توسط ©JGP/Courtesy of MegMade.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی