عمومی

در اینجا نحوه تشخیص بیشتر در عرض 2 دقیقه آمده است خوش بینانه (و بنابراین بیشتر از آنچه فکر می کنید زندگی خواهید کرد) با حمایت توسط علم

در اینجا نحوه تشخیص بیشتر در عرض ۲ دقیقه آمده است
خوش بینانه (و بنابراین بیشتر از آنچه فکر می کنید زندگی خواهید کرد) با حمایت
توسط علم

اول، یک سوال. (ما در یک لحظه در مورد اینکه چرا پاسخ مهم است صحبت خواهیم کرد.)

یکی از راه‌های تشخیص میزان خوش‌بین بودن شما با مقایسه خود را با افراد دیگر، اما این مشکل ساز است. در نظرسنجی معروف (بدنام) شرکت کنید که نشان داد بیش از ۸۰ درصد از پاسخ دهندگان ادعا می کنند که بالاتر از- هستند. رانندگان متوسط، اگرچه از نظر ریاضی غیرممکن است، زیرا همه پاسخ دهندگان در مقطعی از زندگی خود در تصادفات رانندگی مجروح شده اند.

به راحتی می توان به چنین یافته هایی خندید، تا زمانی که متوجه شوید که ما معمولاً فکر می کنیم تقریباً در همه چیز بالاتر از حد متوسط ​​هستیم. یک فراتحلیل مطالعات نشان می‌دهد که افراد از نظر خلاقیت، هوش، خود را بالاتر از حد متوسط ​​ارزیابی می‌کنند. قابل اعتماد بودن، ورزشکاری، صداقت، بی دوستی. یک نظرسنجی درباره تقریباً هر ویژگی انجام دهید و اکثریت قریب به اتفاق ما خودمان را بالاتر از میانگین ارزیابی می‌کنیم.

به همین دلیل است که راه بهتری برای پاسخ دادن به ” چقدر خوشبین هستید؟” ممکن است در تست بازنگری شده جهت گیری زندگی شرکت کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از این مقیاس، خود را بر اساس ۱۰ عبارت رتبه بندی کنید:

امتیاز دادن به خودتان کمی پیچیده تر است:

  • ابتدا، پاسخ های خود را به سؤالات ۲، ۵، ۶، و ۸٫ آنها سؤالات تکمیل کننده هستند. (محققان چنین حقه‌بازانی هستند.)
  • نمرات خود را برای سؤالات ۳، ۷ و ۹ معکوس کنید. اگر کاملاً موافق هستید و به خود «۴» برای «اگر چیزی می‌تواند انجام شود» داده‌اید. برای من اشتباه است، این کار را انجام می دهد،” ۴ را به ۰ تغییر دهید.
  • اکنون امتیازات خود را جمع کنید. (برای جمع بندی، فقط پاسخ سوالات ۱، ۳، ۴، ۷، ۹ و ۱۰ را جمع آوری کنید.)

به‌خاطر داشته باشید که سازندگان آزمون نقطه‌ای برای «خوش‌بین» یا «بدبین» در نظر نمی‌گیرند. آنها از مقیاس به عنوان “بعد پیوسته تغییرپذیری” استفاده می کنند. (مانند بسیاری از چیزها، همه ما در نوعی طیف وجود داریم.) 

با این وجود، امتیاز شما در یکی از سه دسته کلی:

  • ۰ تا ۱۳: خوش بینی کم (بدبینی بالا)
  • ۱۴ تا ۱۸: خوش بینی متوسط
  • ۱۹ تا ۲۴: خوش بینی بالا (بدبینی کم)

اگر شما جای تعجب است که من نمره ۲۲ گرفتم، احتمالاً چون سنم باعث می‌شود خوب در سمت راست منحنی شادی.

چرا خوش بینی اهمیت دارد؟

برای یک چیز، سطح کلی خوش بینی شما بر اهداف شما تأثیر می گذارد. اینکه آیا برای دنبال کردن یک هدف، مانند راه اندازی یک کسب و کار، زمان و منابع اختصاص می دهید، به اعتماد شما در دستیابی به آن هدف بستگی دارد.

شما نیازی به تحقیق نیست تا به شما بگوید — اگرچه چنین تحقیقاتی وجود دارد — که شما اگر شک دارید که هرگز موفق خواهید شد، بعید است که هدفی را شروع کنید یا به آن پایبند باشید.

به گفته نیکول سلستین: 

تمایل جهانی به داشتن انتظارات مثبت در مورد آینده، هسته اصلی مفهوم خوش بینی است.

این بدان معناست که خوش‌بینی تمایلی احتمالاً بر میزان تلاش ما برای دستیابی به اهداف در طیف وسیعی از حوزه‌های زندگی تأثیر می‌گذارد.

سطح خوش بینی شما بر سطح استرس و اضطرابی که احساس می کنید نیز تأثیر می گذارد. به گفته نویسنده اصلی در یک مطالعه روی تقریباً ۱۶۰۰۰۰ زن در طول چهار دهه، “افراد خوش بین ممکن است در تنظیم احساسات خود در موقعیت های استرس زا نیز بهتر عمل کنند.”

که منطقی است. در لحظه ای که تنظیمات پیش فرض شما این است که همه چیز معمولاً خوب باشد، آسان است کمتر نگران باشید. افراد خوش بین معمولا عمر طولانی تری دارند. بر اساس همان مطالعه طولی، خوش بینی بالاتر با طول عمر بیشتر و احتمال بیشتری برای دستیابی به طول عمر استثنایی.

استرس کمتر. افزایش احتمال دستیابی به اهداف. طول عمر بیشتر.

به وضوح خوش بینی اهمیت دارد.

چگونه خوشبین تر باشیم.

همه اینها عالی به نظر می رسند. اما اگر در آزمون جهت‌گیری تجدیدنظر شده زندگی، مثلاً نمره ۱۰ را کسب کرده باشید، ممکن است فکر کنید، “خوب. اما این کلید خوش‌بینی که من قرار است برگردانم کجاست؟”

حق با شماست که حداقل تا حدی اینطور فکر می کنید. تحقیقات نشان می‌دهد تقریباً ۲۵ درصد از نقطه تنظیم خوش‌بینی ما ژنتیکی است.

اما این بدان معناست که ۷۵ درصد از سطح خوش بینی شما قابل شکل گیری و یادگیری است. در یک مطالعه، شرکت‌کنندگانی که پنج دقیقه در روز را به مدت دو هفته صرف تصور “بهترین” خود کردند. خود ممکن” (از نظر اهداف حرفه ای، رابطه، و شخصی) افزایش قابل توجهی در خوش بینی داشت.

اگر تجسم نباشد. چیز شما — قطعاً مال من نیست — روش دیگری را امتحان کنید: زمان بیشتری را با افراد خوش بین بگذرانید. آنها تمایل دارند دلگرم کننده تر باشند. حمایت کننده تر اندکی از شور و شوق آنها بر شما تأثیر می گذارد.

اگر گذراندن وقت در گروه‌ها کار شما نیست — به نوعی مال من نیست — پس یک قدم به عقب بردارید و به طرز فکر خود فکر کنید به طور کلی، افراد در دو گروه قرار می گیرند:

  • کسانی که ذهنیت ثابتی دارند معتقدند که هوش، توانایی و مهارت ذاتی و نسبتا ثابت هستند. اینکه ما همان چیزی هستیم که با آن به دنیا آمده ایم. شخصی که ذهنیت ثابتی دارد ممکن است بگوید، “من آن تعارض را به خوبی مدیریت نکردم. واضح است که من یک رهبر نیستم.”
  • افراد با ذهنیت رشد معتقدند که می توان هوش، توانایی و مهارت را توسعه داد. از طریق تلاش اینکه ما همان چیزی هستیم که برای تبدیل شدن به آن تلاش می کنیم. کسی که ذهنیت رشد دارد ممکن است بگوید: “من با آن تعارض به خوبی برخورد نکردم، اما دفعه بعد آمادگی بیشتری خواهم داشت.”

افرادی که از طرز فکر رشد استقبال می کنند، معتقدند موفقیت بر اساس تلاش و کاربرد است، نه استعداد ذاتی. این باعث می‌شود آنها خوش‌بین‌تر شوند.

آینده، آینده شما، همان چیزی است که شما می سازید.

اینگونه فکر کنید — شروع به پذیرش یک طرز فکر رشد کنید — و دلیلی برای خوش بین بودن خواهید داشت.

زیرا کسی که هستید، و برای تبدیل شدن به چه کسی تلاش می کنید، کاملاً قادر به دستیابی به بزرگترین اهداف شما است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی