عمومی

با Roe v. Wade در بلوک خرد کردن، شرکت ها روی آن حساب می کنند چت ربات ها برای پر کردن جای خالی مراقبت های باروری

با Roe v. Wade در بلوک خرد کردن، شرکت ها روی آن حساب می کنند
چت ربات ها برای پر کردن جای خالی مراقبت های باروری

شرکت ها اغلب chatbots و پلتفرم‌های پیام‌رسانی برای ارتباط بهتر با مشتریان. اکنون آن‌ها می‌خواهند از همین ابزارها برای کمک به زنان در مورد گزینه‌های تولید مثل.

از دادگاه عالی تا حد زیادی انتظار می‌رود رو علیه وید را لغو کنید، حکم مهمی که به طور موثر سقط جنین را قانونی می کند، انتظار می رود دسترسی به مراقبت های باروری در ایالات متحده بسیار دشوارتر شود. اکنون بیست و دو ایالت محدودیت هایی را برای سقط جنین اعمال می کنند، از جمله ۱۸ ایالت که یا سقط جنین را به طور کامل ممنوع می کنند یا در صورتی که دادگاه عالی Roe را لغو کند، این روش را فقط در شرایط محدود مجاز می کند. تعدادی از شرکت‌ها در حال حاضر در حالت آماده‌باش هستند – به امید پر کردن شکاف پیش‌بینی‌شده در مراقبت و آموزش.

Stix یکی از این شرکت‌ها است. برند باروری و سلامت واژن مستقر در فیلادلفیا، که پیشگیری از بارداری اضطراری را می فروشد، می خواست از پلت فرم ارتباطی با مشتری برای کمک به خدمات مشتری استفاده کند. وقتی موسسان شروع به استفاده از آن در سال ۲۰۲۰ کردند، فکر می‌کردند بیشتر مشتریان از آن برای سؤال درباره محصولات یا سفارش‌ها استفاده می‌کنند، اما اینطور نبود.

همانطور که ایالت‌هایی مانند ایالت‌هایی مانند تگزاس کسب‌وکارها یا افراد را به دلیل کمک و حمایت از دسترسی به سقط جنین جریمه می‌کند، ناشناس کردن ارتباطات با مشتری بسیار مهم خواهد بود. این چیزی است که مت یاگی، ۳۷ ساله، مدتها پیش متوجه شد که مهم است. بنیان‌گذار MedChat، یک پلت‌فرم ارتباطی مستقر در شارلوت، کارولینای شمالی برای ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، می‌گوید که او به سرعت متوجه شد که موارد زیادی وجود دارد که در آن اجازه دادن به بیمار ناشناس ماندن، دسترسی به مراقبت را افزایش می‌دهد، مانند افرادی که برای درمان اعتیاد به دنبال کمک هستند. . سپس این شرکت ویژگی‌هایی را اضافه کرد که به مشتریان امکان می‌دهد پیکربندی کنند چه تعاملاتی باید بیماران خود را شناسایی کنند و کدام نه. اکنون، او می‌گوید، کلینیک‌ها از نرم‌افزار خود برای کمک به زنان در ایالت خود و همچنین در سایر ایالت‌ها برای یافتن گزینه‌های مراقبت باروری استفاده می‌کنند.

یاگی می‌گوید: «من فکر می‌کنم این بخش مهمی از کاری که انجام می‌دهیم خواهد شد.

اما حتی در این صورت، شرکت ها باید هوشیار باشند، زیرا ممکن است ارائه اطلاعات به صورت ناشناس از آنها محافظت نکند. مایکل الکینز با اشاره به عمل ارائه کمک می‌گوید: «این رفتار را تغییر نمی‌دهد. او موسس و شریک MLE Law، یک شرکت کار و کار در فورت لادردیل، فلوریدا است. او می‌گوید اگرچه بعید است، اگر مقامات در یک ایالت مشخص کنند که ارائه اطلاعات به کسی درباره محل سقط جنین به منزله کمک و مشارکت است، ناشناس کردن مکالمات کمکی نخواهد کرد.

حداقل، شرکت‌ها باید مطمئن شوند که خدماتی که توصیه و ارائه می‌کنند در ایالت‌هایی هستند که این رویه قانونی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی