قدرتمندترین نسخه شیائومی ۵X با چیپست اسنپدارگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت رم معرفی می‌شود

بدون دیدگاه


چند روز پیش تصویری از یک پوستر متعلق به شیائومی ۵X منتشر شد که برخی از مشخصات و اطلاعات آن را به نمایش می‌گذاشت. به‌تازگی اطلاعاتی از یک اسمارت‌فون از همین خانواده منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد ۵X را در دو نسخه استاندارد و قوی معرفی کند.

در پوستر منتشر شده می‌توانستیم ببینیم که نسخه پایه و استاندارد شیائومی ۵X از ۴ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدارگون ۶۲۵ استفاده خواهد شد. نمایشگر این نسخه ۵٫۵ اینچی بوده و وضوح آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود.

اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد نسخه قدرتمندتر از چیپست اسنپدارگون ۶۶۰ استفاده خواهد کرد که با ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این نسخه به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و همان‌طور که در تصویر مشخص است قیمت پایه شیائومی ۵X از ۲۹۴ دلار (۱۹۹۹ یوان) آغاز خواهد شد.

از تصاویر منتشر شده شیائومی ۵X می‌توان دریافت که این هندست از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که ترکیبی از دو سنسور سونی IMX386 و سامسونگ S5k3m3 خواهد بود. هم‌چنین برای تصویربرداری سلفی یک سنسور با وضوح ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. به احتمال بسیار زیاد شیائومی ۵X به صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا و MIUI 9 معرفی خواهد شد.

احتمال دارد که نسخه استاندارد این اسمارت‌فون نیز با همین پیکربندی دوربین معرفی شود. هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی گفت که نسخه قدرتمند شیائومی ۵X از نمایشگری ۵٫۵ اینچی استفاده خواهد کرد و شاید این هندست از صفحه نمایش بزرگ‌تری استفاده کند. هم‌چنین در شایعات آمده است که اسکنر اثر انگشت شیائومی ۵X در بخش جلویی آن قرار خواهد گرفت.

شیائومی هنوز تاریخ رسمی معرفی این اسمارت‌فون را منتشر نکرده است، بااین‌حال در اطلاعات منتشر شده آمده است که معرفی شیائومی ۵X در تاریخ ۲۶ جولای انجام خواهد گرفت. میزو نیز که یکی از رقیبان اصلی شیائومی محسوب می‌شود معرفی دو اسمارت‌فون آینده خود به نام‌های میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس را در همان تاریخ انجام خواهد داد.

شیائومی برای اسمارت‌فون‌های رده بالای خود از عنوان Mi استفاده می‌کند و مدل‌های اقتصادی خود را با عنوان Redmi روانه بازار می کند. از این رو انتظار می‌رود که ۵X یک زیر برند جدید باشد که این کمپانی برای عرضه محصولات خود به صورت آفلاین در نظر گرفته است.



لینک منبع

  • نویسنده
    A-brand
  • تعداد بازدید
    12 views
0دیدگاه فرستاده شده است.
شما هم دیدگاه خود را بنویسید