عمومی

این کار باعث می‌شود که کارمندان شما بالاتر و فراتر از آن بروند به پژوهش

این کار باعث می‌شود که کارمندان شما بالاتر و فراتر از آن بروند
به پژوهش

رهبران و روسای منابع انسانی برای چندین دهه با چگونگی ایجاد تجربه ایده آل برای کارمندان دست و پنجه نرم کرده اند – تجربه ای که باعث ایجاد تجربه عالی عملکرد کاری.

یک مطالعه جهانی بر روی بیش از ۲۳۰۰۰ کارمند چند سال قبل سزاوار نگاه دیگری است. وجوه آشکاری را پیدا کرد که تجربه مثبت کارمند، از جمله تعلق، هدف، موفقیت، تعادل بین کار و زندگی، و شناخت.

نه با کمال تعجب، همه چیز با راه اندازی صحنه توسط رهبران و مدیران شروع می شود. آنها باید جهت و پشتیبانی روشنی را ارائه دهند که این شیوه‌های محل کار را که تجربه کارمندان را ایجاد می‌کند، هدایت کند.

مورد تعلق

تعلق بیش از هر زمان دیگری کیک را می گیرد و اهمیت می دهد. این چیزی است که روحیه افراد را بالا می برد تا در کار خود فراتر از آن عمل کنند. تعلق به سادگی به عنوان احساس عضوی از یک تیم، گروه یا سازمان تعریف می شود. و روابط هسته یک نیروی کار سالم از تعلق هستند.

این مطالعه نشان داد که “روابط حمایتی با همکار نیز مهم است. محرک یک تجربه کاری مثبت. هنگامی که این روابط در محل کار وجود داشته باشد، کارمندان تجربه کارمندی بسیار مثبت تری نسبت به زمانی که آن حمایت وجود ندارد گزارش می دهند (۷۷ درصد در مقایسه با ۳۵ درصد). “

تعلق همچنین به معنای اطمینان از استفاده کامل از مهارت‌ها و استعدادهای کارکنان و همسویی بیشتر با ارزش‌های مشترک و اصلی است. هنگامی که کارمندان توافق می کنند که کارشان با ارزش های اصلی سازمان سازگار است، ۸۰ درصد تجربه کارمندی مثبت تری را گزارش می دهند (در مقایسه با ۲۹ درصد که موافق نیستند). وقتی کارمندان توافق می‌کنند که شغلشان به خوبی از مهارت‌ها و توانایی‌هایشان استفاده می‌کند، ۸۱ درصد تجربه کارمندی مثبت‌تری را گزارش می‌کنند (در مقایسه با ۴۱ درصدی که موافق نبودند).

وقتی کارمندان احساس می‌کنند به آنها تعلق دارند، ایده‌ها و پیشنهادات آنها اهمیت دارد. آنها بیش از دو برابر بیشتر از کسانی که این کار را نمی کنند (۸۳ درصد در مقابل ۳۴ درصد) یک تجربه مثبت کارمند را گزارش می دهند.

در نهایت، همانطور که گزارش مطالعه نشان داد، کارکنانی که متعلق به سازمان خود هستند به مسئولیت پذیری و درستکاری سازمان خود اعتماد خواهند کرد. هنگامی که این انتظارات برآورده می شوند، ۸۳ درصد از پاسخ دهندگان یک تجربه مثبت کارمند را توصیف می کنند که ۴۶ درصد بیشتر از زمانی است که این انتظارات برآورده نشده اند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی