خبر

معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

به گزارش بازار، ماشین لباسشویی های ال جی مجهز به فناوری های پیشرفته ای مانند AI Direct Drive و Steam+ هستند که به کاربران این امکان را می دهند که لباس ها را با کیفیت بالا به بهترین شکل ممکن بشویید. علاوه بر این، ماشین های لباسشویی ال جی معمولا دارای عملکرد هایی مانند خشک کن، ضد باکتری و قفل کودک هستند.

هنگام خرید ماشین لباسشویی ال جی باید در نظر داشته باشید که بهترین مدل برای نیازهای شماست. عواملی مانند ظرفیت، تعداد برنامه های شستشو، قدرت موتور، اندازه و طراحی باید در انتخاب مدل صحیح در نظر گرفته شود. علاوه بر این ماشین لباسشویی های ال جی از نظر قیمت دارای امتیاز قیمتی متفاوتی برای انتخاب هستند که با توجه به بودجه خود می توانید ماشین لباسشویی ال جی را متناسب با خود انتخاب کنید. در ادامه با سایت الجی بازار همراه باشید.

معرفی چند مدل پرفروش لباسشویی الجی

  1. ماشین لباسشویی LG سری تیتان مدل WM-L۸۵NT

ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان مدل WM-L۸۵NT با ظرفیت ۸ کیلوگرم یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت ال جی می باشد. ماشین لباسشویی از فناوری ۶ حرکت دایره‌ای استفاده می کند که قادر به شستشوی لباس های مختلف است. به علاوه با استفاده از فناوری TurboWash ۳۶۰ لباس ها را در زمان کمتری شستشو می دهد و از اقتصادی ترین روش شستشو استفاده می کند.به علاوه، دارای سیستم SmartThinQ است که به کاربران امکان می دهد ماشین لباسشویی خود را به اینترنت متصل کرده و به راحتی آن را از راه دور کنترل کنند. در مجموع ماشین لباسشویی ال جی سری تیتان WM-L۸۵NT یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ماشین لباسشویی است.

  1. ماشین لباسشویی LG مدل F۴V۵VYPOW

ماشین لباسشویی ال جی مدل F۴V۵VYPOW با ظرفیت ۹ کیلوگرم یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد. این ماشین لباسشویی با استفاده از فناوری بخار، برای بهبود کیفیت شستشو و کاهش چروک شدن لباس ها، بخار تولید می کند. علاوه بر این، این ماشین لباسشویی به لطف سیستم تشخیص خطای عیب یابی هوشمند و قابلیت اتصال به اینترنت بسیار کارآمد و هوشمند عمل می کند.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

به علاوه مجهز به سیستم AI DD است که میزان حرکت بدنه ماشین لباسشویی را با توجه به وزن لباس و نوع پارچه بهینه می کند. به طور کلی، ماشین لباسشویی ال‌جی F۴V۵VYPOW یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های این شرکت است که دارای ویژگی‌های هوشمند و کارآمدی است که عملکرد قابل قبولی دارد.

  1. ماشین لباسشویی LG سری Signature مدل WM-SG۱۲۰ WM-G۲۰Mini

ماشین لباسشویی های سری Signature ال جی WM-SG۱۲۰ و WM-G۲۰Mini دارای ظرفیت بالا و ویژگی های پیشرفته هستند. این دستگاه ها از فناوری های جدیدی در شستشو استفاده می کنند مانند فناوری TurboWash ۳۶۰ که از جریان آب ورودی برای شستشوی عمیق تر و بهتر استفاده می کند. این مدل همچنین دارای قابلیت هوشمند ThinQ است که به کاربران امکان می دهد آنها را از راه دور کنترل و مدیریت کنند.

3 1044x1334 - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

این دستگاه ها همچنین دارای قفل کودک، تشخیص خودکار خطا، وضعیت شستشو و نظارت بر وضعیت ماشین لباسشویی هستند. البته شایان ذکر است که این مدل ها دارای قیمت بالاتری هستند. بنابراین اگر بودجه شما اجازه نمی دهد، مدل های دیگر ال جی با ویژگی های مشابه هستند که هزینه کمتری دارند.

  1. ماشین لباسشویی LG مدل FH۲J۳QDNP۰

ماشین لباسشویی ال جی مدل FH۲J۳QDNP۰ با ظرفیت ۷ کیلوگرم محصولی خوب با قیمت مناسب می باشد. این مدل دارای برچسب انرژی A+++ است که مصرف انرژی و صرفه جویی در قبوض برق را نشان می دهد. همچنین دارای ۱۴ برنامه شستشو و ۶ برنامه ویژه می باشد. به علاوه، این ماشین لباسشویی با فناوری بخار، از بخار برای شستشوی عمیق تر و بهتر استفاده می کند. با توجه به ویژگی هایی که دارد می توان گفت این ماشین لباسشویی انتخاب خوبی برای مصارف خانگی است.

163263 - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

  1. ماشین لباسشویی LG مدل F۴V۵RYPOW

ماشین لباسشویی ال جی F۴V۵RYPOW با ظرفیت ۱۰.۵ کیلوگرم یکی از ماشین لباسشویی های پرطرفدار و مورد بحث بازار است. این مدل دارای موتور Inverter Direct Drive، سیستم Steam+، TurboWash، AI DD و فناوری های دیگر است که باعث بهبود کارایی و عملکرد ماشین لباسشویی می شود.

des 01 v - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

همچنین طراحی زیبا و مدرن، صفحه نمایش لمسی و قابلیت اتصال به اینترنت نیز از ویژگی های جالب این مدل است. در مجموع این مدل از نظر کیفیت، عملکرد و طراحی بسیار قابل قبول است.

  1. ماشین لباسشویی LG مدل F۱۰C۳QDP۲

ماشین لباسشویی ال جی مدل F۱۰C۳QDP۲ یک ماشین لباسشویی مناسب است، اما به همان اندازه کاربردی نیست. ظرفیت ۷ کیلوگرمی آن برای خانواده های کم جمعیت و یا افراد مجرد مناسب است. علاوه بر این، دارای سیستم ۶ حرکت مختلف شستشو، ۳ بعدی و سایر برنامه های شستشو است.این ماشین لباسشویی همچنین دارای قفل کودک، دور موتور ۱۰۰۰ دور در دقیقه و مصرف انرژی کمتر است.

163261 - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

  1. ماشین لباسشویی LG مدل WM-۷۲۱N

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-۷۲۱N یک محصول معمولی با ظرفیت ۷ کیلوگرم می باشد.این مدل دارای برنامه های متنوع شستشو و کنترل هوشمند، مصرف کم انرژی و سایر ویژگی ها می باشد. اما در مقایسه با سایر مدل‌های سنگین ال‌جی، مانند سری‌های Titan، Signature و TurboWash، عملکرد آن ممکن است در برخی موارد محدود باشد.

163260 - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

  1. ماشین لباسشویی LG مدل WM-M۸۰

ماشین لباسشویی ال جی WM-M۸۰ با ظرفیت ۸ کیلوگرم، انتخاب خوبی برای خانواده های کم جمعیت است. این مدل دارای ۶ حرکت Laundry Action می باشد که به دلیل اعمال متعددی که روی لباس اعمال می کند باعث می شود لباس ها بهتر شسته شوند و چسبندگی کمتری داشته باشند. به علاوه، از Wi-Fi و NFC پشتیبانی می کند و با استفاده از برنامه SmartThinQ می توانید ماشین لباسشویی را از راه دور کنترل کرده و برنامه های شستشو را تنظیم کنید.

163257 - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

  1. ماشین لباسشویی LG مدل WM-G۱۲۸SS-GSC

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G۱۲۸SS-GSC دارای ظرفیت ۱۲ کیلوگرم و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شاید مورد توجه خریدارانی که به دنبال ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا و عملکرد بی عیب و نقص هستند، باشد. این دستگاه دارای فناوری AI DD می باشد که می تواند نوع پارچه را تشخیص داده و اقدام صحیح را برای شستشوی بهتر و حفظ کیفیت پارچه انجام دهد.

163259 - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

علاوه بر این، این دستگاه دارای عملکرد هوشمند ThinQ است که به کاربران امکان می دهد وضعیت دستگاه را کنترل کرده و زمان شستشو را با گوشی هوشمند تنظیم کنند. علاوه بر این، دستگاه به صفحه نمایش لمسی بسیار کاربردی نیز مجهز شده است که این محصول را کاربردی تر می کند.

  1. ماشین لباسشویی LG مدل WM-M۸۴

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-M۸۴ با ظرفیت ۸ کیلوگرم یکی از محصولات بسیار عالی این شرکت می باشد. این ماشین لباسشویی با فناوری ۶ Motion Direct Drive عملکرد شستشوی خوبی دارد. علاوه بر این، این مدل قابلیت تمیز کردن انواع لباس ها را با استفاده از بخار و پاک کننده مجزا دارد. از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی می توان به صفحه نمایش لمسی، عملکرد ضد باکتریایی و کنترل هوشمند عملکرد دستگاه اشاره کرد.

163258 - معرفی ۱۰ مدل پرفروش لباسشویی الجی

آخرین کلام

در مجموع ماشین لباسشویی ال جی یکی از بهترین برند های ماشین لباسشویی موجود در بازار با امکانات فراوان برای شستشوی لباس می باشد. این ماشین لباسشویی ها طراحی مدرن و باکیفیتی دارند و می توانند تمامی نیازهای خانواده ها با ظرفیت های مختلف را برطرف کنند. برای خرید لوازم خانگی ال جی می توانید به سایت الجی بازار مراجعه نمایید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی