عمومی

Adobe در سه ماهه دوم سال 2023 به رکورد درآمد رسید

Adobe در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ به رکورد درآمد رسید

Adobe Systems Incorporated (NASDAQ: ADBE) اخیراً نتایج مالی سه ماهه دوم خود را برای سال مالی ۲۰۲۳ گزارش کرده است. نتایج مالی Adobe به دلیل تقاضای زیاد برای نرم افزار آنها افزایش یافته و منجر به رکورد سه ماهه دوم شد. درآمد موفقیت های مالی این شرکت در چندین حوزه از جمله Creative Cloud، Document Cloud و Experience Cloud دیده شد.

مدیر عامل Adobe، شانتانو ناراین، استراتژی نوآوری شرکت را برجسته کرد و گفت که “ما را به رهبری عصر جدید تبدیل می کند. از هوش مصنوعی مولد با توجه به مجموعه داده های غنی، مدل های پایه و رابط های محصول همه جا حاضر ما. این شرکت از هوش مصنوعی برای ارتقای عرضه محصولات خود استفاده می‌کند و هدف آن این است که در خط مقدم پیشرفت‌های فناوری در حوزه دیجیتال باقی بماند.

این دستاورد سه‌ماهه دوم با درآمدی معادل ۴٫۸۲ میلیارد دلار، یعنی رشد ۱۰ درصدی مشخص شد. از سال قبل موفقیت Adobe همچنین در درآمد خالص GAAP 1.30 میلیارد دلار و درآمد خالص غیر GAAP 1.79 میلیارد دلار منعکس شده است. با جریان‌های نقدی حاصل از عملیات‌های بالغ بر ۲٫۱۴ میلیارد دلار، به نظر می‌رسد که شرکت در وضعیت مالی سالمی قرار دارد.

در مورد نکات برجسته بخش تجاری، درآمد بخش رسانه دیجیتال ادوبی به ۳٫۵۱ میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده ۱۰ درصد در سال گذشته است. -رشد سال درآمد Creative به طور خاص ۲٫۸۵ میلیارد دلار از این مقدار را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر Document Cloud درآمدی معادل ۶۵۹ میلیون دلار به ارمغان آورد.

نتایج مالی قوی حاصل از سه ماهه دوم، ادوبی را بر آن داشته تا اهداف سالانه خود را افزایش دهد، همانطور که دان دورن، معاون اجرایی ادوبی اعلام کرد. رئیس و مدیر مالی. همانطور که او بیان کرد، “توانایی منحصر به فرد ما برای ارائه رشد بالا و پایین در حالی که سرمایه گذاری در نوآوری پیشگامانه انجام می شود، ما را آماده می کند تا از فرصت های عظیم ۲۰۰ میلیارد دلاری خود در بازار سرمایه گذاری کنیم.”

در پرتو این موفقیت، ادوبی اهداف بلندپروازانه ای را برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ تعیین می کند که شامل درآمد کلی بین ۴٫۸۳ تا ۴٫۸۷ میلیارد دلار می شود. پیش‌بینی‌های این شرکت نشان‌دهنده اعتماد آن به محصولات و استراتژی آن است.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی