عمومیمقالات

فرصت های بهتری می خواهید؟ ارتباط با مردم را در الف بیاموزید راه معنی دار

فرصت های بهتری می خواهید؟ ارتباط با مردم را در الف بیاموزید
راه معنی دار

بیشتر ما در دنیای ترکیبی از تعاملات حضوری و مجازی زندگی می کنیم. ممکن است کمتر از همیشه روابط را کم عمق نگه دارید. . اما روابط سطحی اساسا رضایت بخش نیستند. شما باید عمیق تر بروید.

یادگیری نحوه برقراری ارتباط با افراد جامعه و سازمان، کلید بسیاری از خواسته های شماست. وقتی درگیر می شوید، به ایده های بزرگ دیگران، انرژی الهام بخش و داستان های منحصر به فرد دسترسی پیدا می کنید. همه این‌ها فرصت‌هایی را ایجاد می‌کند، هم برای کشف جهان بیرون و هم برای ارزیابی زندگی درونی‌تان.

چگونه با مردم به روشی معنادار ارتباط برقرار کنیم

برای ارتباط معنادار با مردم، باید عمدی باشید. می‌توانید دنیایی از مزایا را به دست آورید و دو راه عملی و آسان برای شروع وجود دارد.

اول، برای ارتباط واقعی با کسی، باید مدل جهان او را درک کنید. هر کس روش متفاوتی برای دیدن چیزها دارد. این دیدگاه های فردی بیشتر تصمیمات ما را شکل می دهند، از جمله چگونه مشکلات را حل می کنیم و از مشکلات عبور می کنیم.

آیا می دانید اطرافیانتان چگونه فکر می کنند؟ تو می توانی. با مطالعه انواع شخصیت شروع کنید. گوگلش کن خواندن کتاب ها. از DISC یا روش‌های دیگر برای تعریف روشی که می‌بینید استفاده کنید مردم عمل می کنند شما به راحتی می توانید بر اصول اولیه تسلط داشته باشید و به شما امکان می دهد تا از نحوه صحبت و رفتار افراد معنا پیدا کنید.

دوم، به یاد داشته باشید که هیچ کس از مونولوگ شما سود نمی برد. بهترین راه برای اتصال این است که صحبت نکنید و گوش دهید. قبلاً گفته‌ام و اینجا دوباره می‌گویم: کیفیت زندگی شما به کیفیت سؤالاتی که از خود می‌پرسید و سؤالاتی که از دیگران می‌پرسید بستگی دارد. سوالات عالی بپرسید سپس، واقعاً به پاسخ ها علاقه مند شوید.

وقتی باز، ساکت و صبور باشید، انواع اطلاعات را در مورد اینکه مردم چه فکر می‌کنند، چه می‌خواهند، به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند و به چه چیزی امیدوار هستند، دریافت خواهید کرد. این زمانی است که شما شروع به تطبیق ارزش های خود با دیگران و غنی سازی یک رابطه می کنید.

افرادی که می‌توانند این دو روش را پیاده‌سازی کنند، برای اتصال به یک جامعه به خوبی مجهز هستند. این عضلات را تمرین دهید و توانایی خود را برای فروش، گفتگو، مذاکره و تسلط بر تعدادی دیگر از مهارت های تجاری ضروری به سرعت پیگیری کنید.

از منطقه راحتی خود خارج شوید

شاید فکر می‌کنید، می‌دانم موردی را که مطرح می‌کنید—که ارزش تجاری دارد—اما این در طبیعت من نیست که دست به کار شوم.

اجازه دهید در مورد آن صحبت کنم.

به‌طور پیش‌فرض، بسیاری از ما در یک دایره داخلی فعالیت می‌کنیم. دایره درونی عالی است، اما همچنین راحت است، و منطقه راحتی شما منطقه رشد شما نیست. اگر واقعاً می‌خواهید هویت خود را ارتقا دهید و مغز خود را باز کنید و دوباره سیم‌کشی کنید، باید آنچه را که بیشتر از همه از آن می‌ترسید در خط مقدم نگه دارید و با آن مقابله کنید.

من کاملاً به این ایده اعتقاد دارم که شما یک مکالمه تا تغییر زندگی خود فاصله دارید. اگر شجاعت لازم برای نشان دادن خود و ارتباط با مردم را به روشی معنادار نداشتید، اجازه دهید شما را تشویق کنم که شروع کنید.

روابط و ارتباطات اساسی برای موفقیت هستند.

پس برو بیرون. آنچه را که نمی دانید پیدا کنید. اعتماد به نفس به دست آورید و ایجاد ارتباطات معنادار را هدف قرار دهید.

این مقاله ابتدا در جولای/آگوست ۲۰۲۳ مجله SUCCESS. عکس از نیک سانتوناستاسو.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی