عمومی

صاحب رستوران سن دیگو با هزینه های سنگین مالیاتی و پرونده تقلب در امداد COVID-19

صاحب رستوران سن دیگو با هزینه های سنگین مالیاتی و
پرونده تقلب در امداد COVID-19

هیئت منصفه فدرال در سن دیگو کیفرخواستی را علیه لرونس سوئل، صاحب رستوران برجسته در کالیفرنیا ارائه کرده است. در ۲ فوریه ۲۰۲۴، سوئل به یک سری از جرایم سنگین، از جمله کلاهبرداری با سیم، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری، فرار مالیاتی، ارائه اظهارنامه مالیاتی جعلی، توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده، توطئه برای ارتکاب پولشویی، و عدم موفقیت متهم شد. اظهارنامه مالیاتی ارسال کنید.

سوئل، مالک اکثریت Rockstar Dough LLC و Chicken Feed LLC – هر دو رستوران مستقر در سن دیگو – متهم است که بیش از ۱٫۷ میلیون دلار دریافتی ناخالص از مالیات شرکت Rockstar Dough LLC در سال ۲۰۲۰ گزارش نکرده است. برگشت. این گزارش نادرست، مبنای اتهامات بعدی است مبنی بر اینکه سوئل و شریک تجاری او از اسناد جعلی برای تأمین بودجه کمک به کووید-۱۹ از طریق برنامه محافظت از چک و وام های بودجه احیای رستوران استفاده کرده اند.

در کیفرخواست مشخص می شود که از مارس ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۲، سوئل و همدستش ظاهراً از وام های کلاهبرداری به دست آمده به بهانه های واهی استفاده کرده اند و ادعا می کنند که وجوه منحصراً برای اهداف حقوق و دستمزد استفاده شده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که آنها برداشت‌های نقدی قابل توجهی برای شستن وجوه غیرقانونی انجام داده‌اند و بیش از ۲٫۴ میلیون دلار پول نقد را در محل اقامت خود پنهان کرده‌اند.

علاوه بر این، سوئل متهم است که درآمد شخصی حاصل از کسب‌وکارهایش را گزارش نمی‌کند، که شامل میلیون‌ها پول نقد و هزینه‌های شخصی پرداخت‌شده توسط شرکت‌ها، مانند اجاره خانه می‌شود. کیفرخواست همچنین ادعا می‌کند که در سال ۲۰۲۳، سوئل هم اظهارنامه‌های مالیاتی اصلی و اصلاح‌شده را برای سال‌های گذشته تسلیم کرد و به دروغ دارایی‌های استهلاک‌پذیر و زیان‌های تجاری را اعلام کرد.

اتهامات علیه سوئل دارای مجازات‌های بالقوه شدیدی است که حداکثر آن به ۳۰ سال زندان برای هر فقره کلاهبرداری با سیم و توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم، از جمله مجازات‌های مهم دیگر برای این موارد می‌رسد. اتهامات. حکم نهایی توسط یک قاضی دادگاه منطقه فدرال، با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های مجازات ایالات متحده و سایر عوامل قانونی تعیین می‌شود.

این مورد یادآوری آشکار برای صاحبان مشاغل کوچک از اهمیت حیاتی حفظ پایبندی دقیق است. به مقررات قانونی و مالی، به ویژه در هنگام هدایت برنامه های امداد دولتی که برای کمک به مشاغل در زمان بحران طراحی شده است. استوارت ام. گلدبرگ، معاون موقت دادستان کل از بخش مالیات وزارت دادگستری و تارا کی مک گرات، دادستان ایالات متحده در ناحیه جنوبی کالیفرنیا، بر جدی بودن این اتهامات تاکید کرده اند و این پرونده توسط واحد تحقیقات جنایی IRS در حال بررسی است. span id=”ezoic-pub-ad-placeholder-660″ class=”ezoic-adpicker-ad”/>

برای کوچک صاحبان مشاغل، آشکار شدن این مورد نیاز ضروری به شفافیت و صداقت را در تمام معاملات مالی، به ویژه در استفاده از بودجه های ارائه شده توسط دولت، برجسته می کند. روند قانونی علیه سوئل به عنوان یک داستان هشدار دهنده عمل می کند و بر عواقب بالقوه فعالیت های کلاهبرداری تأکید می کند.

با پیشرفت روند قانونی، مهم است. به یاد داشته باشید که کیفرخواست صرفاً یک ادعا است و همه متهمان تا زمانی که مجرمیت آنها فراتر از شک معقول در دادگاه ثابت نشود بی گناه فرض می شوند. این پرونده به طور غیرقابل انکاری سابقه ای را برای نحوه رسیدگی قانونی به کلاهبرداری، به ویژه مربوط به صندوق های امدادی COVID-19 ایجاد می کند و پیام روشنی درباره موضع دولت فدرال در مورد عدم صداقت مالی و کلاهبرداری ارسال می کند.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی