عمومی

اگر آیفون خود را به آن پورت های USB در قهوه وصل کنید در مغازه ها یا فرودگاه، FBI برای شما یک هشدار دارد

اگر آیفون خود را به آن پورت های USB در قهوه وصل کنید
در مغازه ها یا فرودگاه، FBI برای شما یک هشدار دارد

از یک سو، این واقعیت که درگاه‌های شارژ USB در مکان‌هایی که ممکن است به کمی شارژ اضافی نیاز داشته باشید، فراگیر شده است. تغییر مفیدی نسبت به روزهایی که مجبور بودید به دنبال خروجی آیفون خود را شارژ کنید. یادم می آید به فرودگاه ها رسیدم با آیفون مرده و چالش پیدا کردن مکانی برای اتصال، حتی برای چند دقیقه برای داشتن باتری کافی برای هتل من را جستجو کنید یا یک Uber بگیرید. این واقعیت که اکنون فضاهای عمومی با قابلیت شارژ آسان طراحی شده اند، عموماً قابل دسترسی است. چیز خوبی است.

از سوی دیگر، هر زمان که فناوری را به راحتی در دسترس قرار دهید، به یک هدف تبدیل می شود. به همین دلیل FBI به مردم هشدار می دهد که دستگاه های خود را به درگاه های شارژ USB در هتل ها، فرودگاه ها، مراکز خرید یا کافی شاپ ها وصل نکنند. چرا؟ زیرا هکرها راه هایی را برای استفاده از پورت ها برای انتقال بدافزار به دستگاه ها کشف کرده اند. این یک یادآوری مهم برای رهبران تجاری است زیرا تعداد بیشتری از اعضای تیم آنها دوباره در حال سفر هستند.

هفته گذشته، دفتر فیلد دنور FBI یک یادآوری توییت کرد:

مشکل این است که USB فقط برق را تامین نمی کند. همچنین می‌تواند داده‌ها را انتقال دهد به و از دستگاه شما. به همین دلیل است که در لپ تاپ خود پورت های USB دارید، به عنوان مثال، وقتی یک هارد دیسک یا دستگاه را به پورت USB وصل می کنید، می توانید فایل ها را انتقال دهید یا از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

کانکتورهای USB اساساً رایانه های کوچک کوچکی هستند که با دستگاه شما ارتباط برقرار می کنند تا مواردی مانند میزان جریان ارسال یا سرعت ارسال داده را تعیین کنند. از آنجایی که آنها فقط رایانه هستند، می‌توانند برای اهداف شریرانه‌تر مانند سرقت اطلاعات از دستگاه شما نیز ربوده شوند.

نگاه کنید، ساده ترین راه حل این است که همیشه از آجر شارژ استاندارد خود که به پریز برق AC متصل است استفاده کنید. اگر تلفن شما همراه آن نبود، من Anker Powerport PD Nano را توصیه می‌کنم، که یک شارژر USB نوع C بسیار کوچک ۲۰ واتی است که فقط ۱۵ دلار قیمت دارد. آنقدر کوچک است که بتوان آن را داخل کوله پشتی انداخت، اما همچنان قدرت کافی برای شارژ سریع دستگاه شما را دارد.

علاوه بر این، اگر آیفون را به پورتی که می‌خواهد به دستگاه شما دسترسی داشته باشد وصل کنید، یک پنجره بازشو خواهید دید اگر به دستگاهی که به آن متصل هستید اعتماد دارید. اگر به سادگی آیفون خود را به یک درگاه شارژ عمومی وصل می کنید، پاسخ همیشه باید «نه» باشد.

حقیقت این است که نسخه‌های فعلی iOS در آیفون‌ها، و Android در همه چیز دیگر، برای محافظت از اطلاعات شما طراحی شده‌اند. و، شایان ذکر است که FBI می گوید هیچ گزارش خاصی از آنچه به عنوان “جک آب میوه” شناخته می شود، ندارد. با این حال، این یک نبرد دائمی برای جلوتر از افرادی است که دوست دارند به دستگاه شما دسترسی داشته باشند.

اگر میزان اطلاعات شخصی را در آیفون‌های خود ذخیره می‌کنیم، تعجب‌آور نیست. علاوه بر ایمیل‌ها و پیام‌های ما، احتمالاً رمزهای عبور برای حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری خود ذخیره کرده‌اید. همه این اطلاعات عموماً روی دستگاه شما رمزگذاری شده است، اما این بدان معنا نیست که شما نباید از تهدیدات احتمالی آگاه باشید یا خطرات غیرضروری را متحمل شوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی