عمومی

دپارتمان دادگستری از گوگل به دلیل انحصار تبلیغات دیجیتال شکایت کرد

دپارتمان دادگستری از گوگل به دلیل انحصار تبلیغات دیجیتال شکایت کرد

وزارت دادگستری اخیراً علیه Google به دلیل انحصار چندین فناوری تبلیغات دیجیتال شکایت ضد انحصاری مدنی ارائه کرده است. محصولاتی که گفته می‌شود ناقض بخش‌های ۱ و ۲ قانون شرمن هستند.



وزارت دادگستری از Google برای انحصار تبلیغات دیجیتال شکایت کرد

این شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شرقی ویرجینیا ثبت شد، با این شکایت که گوگل “پشته فناوری تبلیغات” را در انحصار خود دارد، که اصطلاح جمعی برای فناوری های کلیدی تبلیغات دیجیتال است. ادعای انحصار به دلیل وابستگی به پشته فناوری تبلیغات Google است که هم ناشران وب‌سایت فروش فضای آگهی و هم آگهی‌دهندگانی که آن فضای آگهی را می‌خرند.

svg%3E - دپارتمان دادگستری از گوگل به دلیل انحصار تبلیغات دیجیتال شکایت کرد

بازگرداندن رقابت و به دست آوردن حقوق صاحبان سهام

وزارت دادگستری و دادستان های کل ایالت همراه در نظر دارند برای بازگرداندن رقابت و کسب تسکین عادلانه و پولی از طرف مردم آمریکا، دعوی انحصاری را آغاز کنند.

قانون ضد تراست شرمن مورد استناد قرار گرفته است در سال ۱۸۹۰ یک قانون ضد انحصار ایالات متحده است که قانون رقابت آزاد را در میان کسانی که در تجارت مشغول به کار هستند تجویز می کند. بخش ۱ این قانون، توافق‌های ضدرقابتی را ممنوع می‌کند، در حالی که بخش ۲ «رفتار یک‌جانبه‌ای را که انحصار یا تلاش برای انحصار» هر بازار خاصی را ممنوع می‌کند.

“رفتار ضد رقابتی و انحصاری” Google

بیانیه ای در مورد وزارت دادگستری وب سایت بیان کرد: «همانطور که در شکایت ادعا شده است، در ۱۵ سال گذشته، Google در یک دوره رفتار ضدرقابتی و انحصاری شرکت داشته است که شامل خنثی کردن یا حذف رقبای فناوری تبلیغات از طریق خرید بوده است. تسلط خود را در بازارهای تبلیغات دیجیتال اعمال می کند تا ناشران و تبلیغ کنندگان بیشتری را مجبور به استفاده از محصولات آن کند. و ناتوانی در استفاده از محصولات رقیب. با انجام این کار، گوگل تسلط خود را در ابزارهای متکی بر ناشران وب سایت و تبلیغ کنندگان آنلاین و همچنین صرافی تبلیغات دیجیتالی که حراج های تبلیغاتی را اجرا می کند، تثبیت کرد.

لیزا او. موناکو، معاون دادستان کل بیشتر توضیح داد و گفت: : «شکایتی که امروز ارائه شد، حاکی از یک الگوی نادرست سیستمی و فراگیر است که از طریق آن گوگل به دنبال تحکیم قدرت بازار و جلوگیری از رقابت در بازار آزاد بوده است. گوگل در تعقیب سودهای بزرگ، آسیب زیادی به ناشران و تبلیغ‌کنندگان آنلاین و مصرف‌کنندگان آمریکایی وارد کرده است. این دادخواهی نقطه عطف مهمی در تلاش‌های وزارتخانه برای مسئول دانستن شرکت‌های بزرگ فناوری برای نقض قوانین ضدانحصار است.”

دادستان کل مریک بی. گارلند افزود: “بدون توجه به صنعت و بدون توجه به شرکت، وزارت دادگستری به شدت قوانین ضدانحصار ما را برای حمایت از مصرف کنندگان، حفاظت از رقابت، و تضمین عدالت اقتصادی و فرصت برای همه اجرا خواهد کرد.”

<. span class="ez-toc-section" id="Redress_for_Overpaying_Federal_Agencies"/> جبران خسارت بیش از حد آژانس های فدرال

به منظور جبران رفتار ضدرقابتی Google، وزارت دادگستری به دنبال تسکین عادلانه از طرف مردم آمریکا است. آنها همچنین خواستار غرامت سه برابری برای خسارات متحمل شده توسط سازمان های دولتی فدرال هستند که بیش از حد برای تبلیغات نمایش وب پرداخت کرده اند.

این اولین مورد انحصاری در حدود ۵۰ سال است که در آن وزارت دادگستری به دنبال خسارات ناشی از نقض قانون ضد انحصار مدنی است. .

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google دنبال کنید.< /p>

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی