عمومی

تعریف تعادل کار و زندگی تغییر کرده است. خود را داشته باشید فواید؟

تعریف تعادل کار و زندگی تغییر کرده است. خود را داشته باشید
فواید؟

همانطور که به ترن هوایی که در دو سال گذشته در آن بوده ایم فکر می کنم، یک چیز بسیار واضح است – رویکرد یک اندازه مناسب برای سلامتی کارکنان چیزی از گذشته است. و اگر شرکت شما از زمان شیوع بیماری همه گیر مزایای خود را به روز نکرده است، احتمالاً از رقبا عقب خواهید بود.

در ۳۳۰۰ ما – شرکت عضو کارکنان، ما سخت برای تنظیم کار کرده ایم، و نرخ نگهداری ما بسیار بالاتر از میانگین صنعت خدمات حرفه ای است. ما فکر می‌کنیم روشی که با محیط کار جدید سازگار شده‌ایم، عامل بزرگی بوده است.

اول: واقعیت جدید را در آغوش بگیرید

یکی از اولین کارهایی که انجام دادیم پذیرفتن واقعیت و نکات مثبت کار از راه دور بود. همه‌گیری به ما نشان داد که برخی از وظایف را می‌توان به طور مجازی بدون کاهش اثربخشی انجام داد، و کارکنان ما به وضوح می‌خواستند انعطاف‌پذیری کار از راه دور را حفظ کنند. از نظر استراتژیک، ما یک مدل «اصولاً شخصاً» را اتخاذ کرده‌ایم، و تشخیص می‌دهیم که کار از راه دور پاسخ مناسبی برای همه موقعیت‌ها و ایجاد رابطه در درازمدت نیست. با این حال، ما می خواهیم مدل محل کار ما انعطاف پذیر باشد.

با توجه به اینکه راه حل یکسانی برای کار از راه دور وجود ندارد، برنامه ای را معرفی کردیم که آن را ” محل کار برای روز شما.” در هر روز، کارکنان بر اساس آنچه که باید به آن دست یابند، تصمیم می گیرند که کجا کار کنند، چه در محل با مشتری، در دفتر یا در خانه. این به آن‌ها انعطاف‌پذیری می‌دهد، در حالی که به آن‌ها برای تصمیم‌گیری درست اعتماد می‌کنند. آنها می توانند روابط قوی با مشتریان ایجاد کنند و در عین حال تشخیص دهند که زندگی شخصی و خانوادگی آنها از انعطاف پذیری مکان سود می برد. هیچ نیاز هفتگی یا ماهانه ای برای کار در دفتر وجود ندارد، اگرچه این برنامه نشان داده است که کارکنان اغلب به این نتیجه می رسند که بودن با مشتری یا در دفتر معمولاً کارآمدترین استفاده از وقت آنها است.

رویکرد جایگزین “کار ترکیبی” که توسط بسیاری از شرکت ها اتخاذ شده است، اجباری کردن کار اداری برای دو یا سه روز در هفته است. در تجربه من، مردم تمایل دارند این را دوست نداشته باشند – نه به این دلیل که نمی خواهند در دفتر حضور داشته باشند، بلکه به این دلیل که دوست ندارند به آنها دستور داده شود که چه زمانی آنجا باشند. به جای قوانین، به دستورالعمل ها و اعتماد تکیه می کنیم.

استرس روانی ناشی از قرنطینه های همه گیر و تعطیلی مدارس باعث شد متوجه شویم که اختصاص زمانی برای استراحت و تجدید قوا ضروری است. بنابراین، ما یک روز مرخصی اضافی را به بسته مزایای خود اضافه کردیم، اما با تغییر. ما آن را به عنوان یک تعطیلات شناور برای استفاده در هر روزی که معنای خاصی دارد، اعم از تاریخ مذهبی یا فرهنگی، تولدی که می‌خواهند جشن بگیرند، یا صرفاً یک استراحت اضافی برای سلامت روان، استفاده می‌کنیم.

پرداخت

ما همچنین یک مزیت ورزشی سالانه قبل از همه‌گیری را به یک مزیت کلی سلامتی تبدیل کردیم که آن را “صندوق تعادلی” می‌نامیم. “با چند رشته متصل.

ایده این است که کارکنان از مزایا برای چیزی استفاده کنند که بهتر با زندگی آنها تطابق دارد، خواه مراقبت از کودک، کلاس های آشپزی، شخصی باشد. مسافرت، خدمات دربانی که به مدیریت خانواده یا برنامه ریزی تعطیلات، تجهیزات اداری منزل یا حتی بازپرداخت وام دانشجویی کمک می کند.

هر ماه، ۱۰۰ دلار به صندوق موجودی هر یک از کارکنان واریز می شود، که می توان آن را برای بازپرداخت هر سه ماهه تا سقف ۱۲۰۰ دلار در سال مطالبه کرد.

آیا افزایش مزایای سلامتی برای شرکت ما هزینه بیشتری خواهد داشت؟ بر اساس انتظارات ما که نرخ جذب به عنوان یک مزیت کلی سلامتی از زیر ۲۰ درصد به عنوان یک مزیت ورزشی به نزدیک به ۱۰۰٪ افزایش خواهد یافت. اما امیدواریم و انتظار داریم که حس ارزشمند بودن کارکنان را افزایش دهد و احتمال ماندن آنها را افزایش دهد. اگر کسی در حالی که یک ماساژ عالی دریافت می‌کند یا به تعطیلات هیجان‌انگیز می‌رود، از کارفرمای خود تشکر کند، فقط می‌تواند به میزان ماندگاری کمک کند.

قبل از اینکه هر سازمانی از بهای افزایش منفعت به این روش خودداری کند، باید در نظر داشته باشد که رقبای آنها احتمالاً تغییرات مشابهی را اعمال می کنند که آنها را برای همان مجموعه استعدادها جذاب تر می کند و به نوبه خود منجر به هزینه های گردش مالی بالاتر برای کسب و کار در بلندمدت.

موضوع مشترک همه این ابتکارات این است که کارکنان را در اولویت قرار می دهند. ، اعتماد کردن و توانمندسازی آنها برای تصمیم گیری خودشان. این می تواند در ابتدا یک چشم انداز ترسناک باشد، اما تجربه ما نشان می دهد که این اعتماد به شکلی غنی و به شکل وفاداری و موفقیت کارکنان قوی جبران می شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی