عمومی

بهترین و بدترین خطوط هوایی برای سفرهای کاری

بهترین و بدترین خطوط هوایی برای سفرهای کاری

رتبه بندی بهترین و بدترین خطوط هوایی دائما در حال تغییر است. ابتدا همه‌گیری پدیدار شد، سپس هزینه‌های نفت افزایش یافت، مانند یک ضربه افسانه‌ای به صنعت هواپیمایی در داخل و سراسر جهان.

صنعت هواپیمایی برای حفظ پرسنل کامل، با کمبود خلبان، خدمه پرواز، تلاش کرد. کارکنان دروازه و حمل کننده چمدان. کمبود در تمام آن دسته ها منجر به زمان طولانی تری در زمین در دروازه شد. برای ماه‌های متمادی، به نظر می‌رسید امید چندانی برای کاهش ازدحام و پیاده‌شدن و پیاده‌شدن هواپیماها به موقع وجود نداشته باشد.

امروزه، مسافران تجاری که از لغو و تأخیر خسته شده‌اند، خروج و ورود به‌موقع را به‌عنوان مقصد انتخاب می‌کنند. میل بالاتر، با امکاناتی مانند نوشیدنی های رایگان در داخل پرواز که در صندلی عقب قرار می گیرند. روند اصلی در شکایات مشتریان به‌جای هزینه‌ها، به موقع نبودن است.

ما در حین توسعه رتبه‌بندی‌های خود، گزارش‌های حوادث مربوط به حیوانات را در نظر نگرفتیم، زیرا احساس می‌کردیم حوادث حیوانات عامل کلیدی برای مسافران تجاری نیست. ما رتبه‌بندی رضایت مشتری را جست‌وجو کرده‌ایم و فهرستی از بهترین و بدترین خطوط هوایی برای سفرهای کاری گردآوری کرده‌ایم.

رتبه‌بندی صنعت هواپیمایی

همانطور که گفته شد، رتبه‌بندی‌ها دائماً در حال تغییر هستند. به عنوان مثال، خطوط هوایی یونایتد اخیراً قرارداد خلبانی جدیدی امضا کرده است که حقوق آنها را افزایش می دهد – آیا این به کاهش کمبود خلبان کمک می کند؟

اگر می خواهید برای پیگیری رتبه‌بندی‌ها، بر اساس یافته‌های کلیدی مانند شکایات مشتری و رضایت مشتری، رضایت مشتری آمریکایی گزارش سفر شاخص معیاری آسان و مکان خوبی برای شروع است. رتبه‌بندی ACSI بهترین خطوط هوایی را با بدترین خطوط هوایی با استفاده از رتبه‌بندی مشتریان در چهار دسته اصلی، از جمله فرآیند رزرو، جابجایی چمدان، ورود به‌موقع و امکانات داخل پرواز مقایسه می‌کند.

یکی دیگر از سیستم‌های رتبه‌بندی امتیاز WalletHub است که شامل هزینه‌هایی مانند امکانات رفاهی در حین پرواز، چمدان است. هزینه ها، خدمات مشتری، قابلیت اطمینان، قیمت، راحتی مشتری و موارد دیگر.

svg%3E - بهترین و بدترین خطوط هوایی برای سفرهای کاری

انتخاب خطوط هوایی مناسب برای تجارت سفر: روش‌شناسی ما

وقتی نوبت به انتخاب خطوط هوایی برای نیازهای سفر کاری شما می‌رسد، اهمیت تصمیم‌گیری کاملاً هماهنگ را درک می‌کنیم. با اهداف شما چه مالک یک کسب و کار کوچک یا یک کارآفرین باشید، انتخاب خط هوایی شما می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه کلی سفر و بهره وری تجاری شما تأثیر بگذارد.

برای کمک به خوانندگان خود در انتخاب بهترین خطوط هوایی برای نیازهای سفر کاری خود، ما را راهنمایی می کنیم. از معیارهای زیر استفاده کنید که در مقیاسی از ۱ تا ۱۰ رتبه بندی شده اند، که در آن ۱۰ نشان دهنده بالاترین سطح اهمیت و ۱ کمترین است.

  1. شبکه پرواز و اتصال
    • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
    • دلیل: ما خطوط هوایی با شبکه‌ها و اتصالات گسترده را در اولویت قرار می‌دهیم و اطمینان می‌دهیم مسافران تجاری می‌توانند به طور موثر به طیف وسیعی از مقاصد برسند.
  2. انعطاف پذیری و فرکانس برنامه
    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • منظور: برنامه ریزی انعطاف پذیر و پروازهای مکرر برای انطباق با برنامه های پویا ضروری است. مسافران تجاری.
  3. کسب و کار و امکانات درجه یک
    • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
    • دلیل: کسب و کار با کیفیت بالا و امکانات درجه یک، از جمله صندلی راحت، سرگرمی در طول پرواز، و اتصال، کلیدی برای یک سفر مفید و راحت است.
  4. برنامه های وفاداری و امتیازات تجاری
    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • منظور: برنامه های وفاداری پاداش دهنده و مزایای مربوط به کسب و کار مانند دسترسی به سالن و اولویت سوار شدن به هواپیما برای مسافران تجاری بسیار ارزشمند است.

  5. عملکرد به موقع و قابلیت اطمینان
      <مقیاس اهمیت: 9/10
  6. منطقی: خطوط هوایی با سابقه عملکرد به موقع و قابلیت اطمینان برای سفرهای کاری حساس به زمان بسیار مهم هستند.
  7. <.خدمات و پشتیبانی مشتری

  • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
  • منظور: خدمات عالی به مشتریان، چه در زمین و چه در هوا، تضمین کننده یکنواختی و تجربه سفر بدون استرس.
  • قیمت و معاملات شرکتی
    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • دلیل: قیمت‌گذاری رقابتی و معاملات جذاب شرکتی برای کسب‌وکارهایی که به‌دنبال مدیریت موثر هزینه‌های سفر هستند، مهم هستند.
  • <.استانداردهای بهداشت و ایمنی

    • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
    • منظور: استانداردهای بهداشتی و ایمنی بالا به ویژه در زمینه سلامت جهانی در حال انجام ضروری است. نگرانی ها.
  • گزینه های بهره وری در پرواز
    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • منطقی: امکاناتی که بهره وری را امکان پذیر می کنند، مانند Wi-Fi، پریزهای برق، و فضای کاری، برای مسافران تجاری بسیار مهم هستند.
  • اتحادها و مشارکت های جهانی.
  • مقیاس اهمیت: ۶/۱۰
  • دلیل: خطوط هوایی با اتحادهای جهانی قوی گزینه ها و انعطاف پذیری بیشتری را برای سفرهای بین المللی ارائه می دهند.
  • با اعمال این معیارها، هدف ما ارائه راهنمای جامع به مسافران تجاری است. برای انتخاب خطوط هوایی که به بهترین وجه نیازها و ترجیحات سفر آنها را برآورده می کنند.

    < td class="column-1">برنامه های وفاداری
    معیار اهمیت (مقیاس ۱ تا ۱۰)
    قابلیت اطمینان ۹
    مقرون به صرفه بودن ۸
    راحتی در پرواز ۷
    خدمات مشتری ۷
    شبکه مسیر ۸
    خط مشی ها ۶
    امکانات رفاهی ۶
    ۵
    خدمات ویژه ۴
    انعطاف پذیری ۷
    اتحادها ۵
    آگاه باشید ۸

    svg%3E - بهترین و بدترین خطوط هوایی برای سفرهای کاری

    بهترین و بدترین خطوط هوایی داخلی برای تجارت< /h2>

    ایرلاینز دلتا ایرلاین اصلی است که مرتباً در بیشتر دسته‌ها رتبه‌بندی برتر را کسب می‌کند.

    با رتبه‌بندی خطوط هوایی ما، ما برای شروع لیست با بدترین ها شروع کردم. با این حال، به خاطر داشته باشید که برخی از انتخاب‌ها ممکن است برای بسیاری از مسافران تجاری کم و بیش مهم باشند.

    به عنوان مثال، ممکن است پروازهای ارزان‌تر را به جای امکانات رفاهی انتخاب کنید. شما ترجیح می دهید یک بطری آب بردارید و از یک کیوسک در ترمینال میان وعده بگیرید تا اینکه چنین هزینه ای به هزینه بلیط اضافه شود. یا، ممکن است داشتن یک صندلی هواپیمای راحت و وای فای رایگان برای شما بسیار مهم باشد.

    ما امریکن ایرلاینز را در نظر نگرفتیم، زیرا این شرکت هواپیمایی تعداد زیادی پرواز از جمله ۷۰۰ پرواز را لغو کرده است. روز در اواخر ژوئن ۲۰۲۲٫ امریکن خدمات خود را به برخی از شهرهای بزرگ ایالات متحده نیز متوقف کرده است که بر عملیات انوی ایر نیز تأثیر خواهد گذاشت. Envoy Air شرکت هواپیمایی منطقه‌ای آمریکا است.

    ما رتبه‌بندی‌های دو شرکت هواپیمایی منطقه‌ای، Skywest Airlines و Airlines هاوایی را درج نکردیم. Skywest Airlines یک شرکت هواپیمایی منطقه ای پیشرو در خطوط هوایی هاوایی ایالات متحده است. هر دو Skywest و هاوایی رتبه بندی داخلی خوبی با تعداد شکایات کم دارند.

    svg%3E - بهترین و بدترین خطوط هوایی برای سفرهای کاری

    در اینجا جزئیاتی در مورد دلایل رتبه بندی هر شرکت هواپیمایی آمده است.< /p>

    ۸٫ Spirit Airlines

    Spirit Airlines همواره بدترین خطوط هوایی را رتبه بندی کرده است. برای خدمات مشتری، عمدتاً به دلیل شکایات مشتریان در مورد حمل نادرست چمدان و ممنوعیت سوار شدن به هواپیما.

    با این حال، هزینه بلیط هواپیما ارزان است و هیچ امکانات رایگانی وجود ندارد.

    ۷٫ خطوط هوایی Frontier

    Frontier Airlines نیز رتبه‌بندی پایین برای خدمات مشتری همراه با شکایت در مورد تأخیر در پرواز، حوادث ناگوار بار، و کمبود امکانات – بدون وای‌فای، نوشیدنی یا تنقلات. با این حال، مسافران کلاس تجاری، Frontier را به دلیل قیمت‌های دائمی پایین بلیط آن دوست دارند.

    ۶٫ JetBlue Airways

    JetBlue Airways نرخ بالایی دارد در راحتی داخل هواپیما با فضای پای اضافی در کلاس اقتصادی، که تجربه پرواز را افزایش می دهد. JetBlue همچنین امکانات رایگان با نوشیدنی‌های داخل پرواز، میان‌وعده‌های رایگان، سرگرمی‌های حین پرواز، و Wi-Fi را ارائه می‌کند. نرخ بلیط مقرون به صرفه است، اما شرکت هواپیمایی تعداد زیادی از نظرات مسافران را دارد که به عنوان شکایات در مورد نرخ تاخیر بیان شده است.

    ۵٫ حمل و نقل Allegiant Air

    Allegiant Air دریافت می‌شود یک امتیاز کلی خوب به عنوان یکی از شرکت‌های هواپیمایی کلیدی منطقه‌ای که برای پرواز به فرودگاه‌های کوچک‌تر منطقه‌ای شناخته شده است. علاوه بر ارائه خدمات راحت، Allegiant رتبه‌بندی خوبی برای بلیط‌های ارزان‌قیمت خود دریافت می‌کند.

    ۴٫ هواپیمایی یونایتد

    همانطور که ذکر شد، خلبان جدید یونایتد ایرلاینز قرارداد حقوق آنها را افزایش می دهد. یونایتد به عنوان یکی از بهترین خطوط هوایی برای سطح راحتی مشتری رتبه بندی شده است و همچنین به عنوان یکی از ایمن ترین انتخاب های هواپیمایی رتبه بندی شده است. طی یکی دو سال گذشته، بیشترین تعداد شکایات مسافران مربوط به تاخیر یا لغو پرواز است، اما با قرارداد خلبان جدید، یونایتد می تواند به یک شرکت هواپیمایی قابل اعتماد برای خروج و ورود آنلاین تبدیل شود. این ممکن است در صنعت تغییر کند، زیرا خطوط هوایی بیشتری نه تنها دستمزد خلبانان بلکه دستمزدها از جمله کارکنان دروازه و خدمه پروازی را بر عهده می گیرند.

    ۳٫ هواپیمایی ساوت‌وست

    ایرلاینز ساوت‌وست برترین‌های فهرست Points Guy (برنامه های وفاداری رتبه وب سایت مسافرتی) و در بسیاری از جنبه های دیگر و دسته بندی های اصلی رتبه های بالایی دریافت می کند. Points Guy و مشتریان Southwest را به‌عنوان بهترین خط هوایی برای چمدان (رایگان) و خط‌مشی لغو بدون کارمزد آن ارزیابی می‌کنند.

    ۲٫ هواپیمایی آلاسکا

    آلاسکا ایرلاینز دارای رتبه های برتر برای خدمات مشتریان است و از نظر قابلیت اطمینان، راحتی در پرواز و قیمت به عنوان بهترین ایرلاین رتبه بندی شده است. آلاسکا ایر به دلیل داشتن یکی از بهترین برنامه های پرواز مکرر در محافل مسافرتی خطوط هوایی رتبه بندی شده است. علی رغم نامش، این تنها یکی از بازیگران منطقه نیست، با گزینه های پروازی فراوان در سراسر کشور.

    ۱٫ دلتا ایر لاین

    دلتا ایر لاین در میان خطوط هوایی به عنوان بهترین عملیات کلی، با موارد اندکی از حمل نادرست چمدان و اقدامات انجام شده برای افزایش راحتی مسافران، مانند نشستن راحت و رزرو و بررسی آسان، پیشتاز است. دلتا از نظر پروازها و ورود به موقع، قابل اعتمادترین خطوط هوایی داخلی است. این یکی از خطوط هوایی است که تقریباً در تمام شهرهای بزرگ ایالات متحده مستقر است. بنابراین از نظر اتصال و در دسترس بودن پرواز امتیاز بالایی دارد.

    طبق نظرات بیان شده توسط مسافران، خدمات مشتری رتبه‌بندی بالایی دریافت می‌کند و تعداد شکایات در آن دسته کم است. دلتا در صدر خطوط هوایی آلاسکا قرار گرفت و نایب قهرمان ایمنی در سراسر کشور به دلتا رسید.

    < tr class="row-1 odd">
    ایرلاین خدمات مشتری قابلیت اطمینان راحتی در پرواز امکانات هزینه -اثربخشی
    دلتا خطوط هوایی بالا بالا بالا متوسط متوسط
    Alaska Airlines بالا بالا بالا متوسط متوسط
    Southwest Airlines بالا متوسط متوسط متوسط بالا
    United Airlines متوسط متوسط< /td> متوسط متوسط متوسط
    هوای متحد متوسط متوسط متوسط کم بالا
    JetBlue Airways متوسط بالا بالا بالا متوسط
    فرانتیر خطوط هوایی کم پایین پایین پایین بالا
    ایرلاینز اسپیریت کم کم کم کم بالا

    svg%3E - بهترین و بدترین خطوط هوایی برای سفرهای کاری

    <نتیجه‌گیری

    چشم‌انداز صنعت هواپیمایی برای سفرهای کاری در زمان‌های اخیر شاهد تغییرات قابل‌توجهی بوده است که ناشی از یک سری چالش‌ها، از همه‌گیری تا افزایش قیمت نفت بوده است. این عوامل خطوط هوایی را وادار کرده اند تا خدمات خود را تطبیق دهند و تکامل دهند و بر تجربیات مسافران تجاری تأثیر بگذارند.

    یکی از روندهای برجسته در عرصه سفرهای تجاری، اهمیت بیشتر قابلیت اطمینان است. مسافران تجاری در حال حاضر خروج و ورود به موقع را بر سایر ملاحظات اولویت می دهند، زیرا تشخیص می دهند که زمان در دنیای پرشتاب تجارت ضروری است. بهنگام بودن در مرکز توجه قرار گرفته است و منعکس کننده دور شدن از تمرکز بر هزینه ها است.

    همانطور که به دنیای رتبه بندی خطوط هوایی می پردازیم، عوامل و معیارهای مختلف را به دقت در نظر گرفته ایم. روش‌شناسی ما برای ارزیابی و رتبه‌بندی خطوط هوایی، رتبه‌بندی و بازخورد رضایت مشتری را در نظر می‌گیرد. ما به ابعاد کلیدی مانند فرآیندهای رزرو، جابجایی چمدان، ورود به موقع، و امکانات رفاهی در پرواز نگاه کرده‌ایم.

    شایان ذکر است که رتبه‌بندی‌هایی که ارائه کرده‌ایم ثابت نیستند. آنها مانند صنعت تکامل می یابند. تحولات اخیر، مانند قرارداد خلبانی جدید یونایتد ایرلاینز، این پتانسیل را دارد که بر رتبه بندی ها تأثیر بگذارد و بر چشم انداز کلی صنعت هواپیمایی تأثیر بگذارد.

    برای کسانی که به دنبال اطلاع از رتبه بندی خطوط هوایی هستند، منابعی مانند مشتری آمریکایی گزارش سفر شاخص رضایت (ACSI) و امتیاز WalletHub بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد. این منابع ارزیابی‌های مبتنی بر داده را ارائه می‌کنند که می‌تواند مسافران تجاری را در تصمیم‌گیری آگاهانه در هنگام انتخاب خط هوایی مورد نظرشان راهنمایی کند.

    در دنیای همیشه در حال تغییر سفرهای تجاری، برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان بسیار مهم است که طیف گسترده ای از عوامل در هنگام انتخاب خط هوایی مناسب. هر معیاری که بیان کردیم، از قابلیت اطمینان گرفته تا خدمات مشتری و امکانات رفاهی، نقش منحصر به فردی در شکل دادن به تجربه سفر ایفا می کند. آنچه که مهم‌تر است ممکن است از مسافری به مسافر دیگر متفاوت باشد، بسته به نیازها و ترجیحات خاص آنها.

    در نهایت، هدف این است که خط هوایی را انتخاب کنید که با اهداف تجاری شما همسو باشد، بهره‌وری شما را افزایش دهد، و اطمینان حاصل شود که یک شرکت هواپیمایی راحت است. و سفر کارآمد با سنجیدن این معیارها و مطلع ماندن از تحولات صنعت، می توانید بهترین تصمیم را برای نیازهای سفر کاری خود بگیرید.< /p>

    همانطور که به حرکت در دنیای پویای سفرهای کاری ادامه می‌دهیم، در اینجا خواهیم بود تا اطلاعات و راهنمایی‌های ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهیم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. چه انتخاب خط هوایی مناسب، کاوش در بهترین گزینه‌های کلاس تجاری، یا به‌روز ماندن با آخرین روندها، ما وظیفه داریم از سفر شما به سوی سفرهای کاری موفق و بدون دردسر حمایت کنیم.

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در: سفر تجاری کوچک
    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی