بهترین اندازه بنرهای تبلیغاتی از نگاه گوگل ادسنس

بدون دیدگاه


این یک قائده ی کلی است که اندازه ی عریض تر تبلیغات، در مقایسه با اندازه های دیگر، نمایش بهتری دارند؛ چرا که فرمت آنها کاربر پسند تر است.

خواننده ها اطلاعات را از واحد های فشرده تر که چندین کلمه را در یک فضای کوچک گنجانده، دریافت می کنند. اندازه های عریض تر شرایطی را فراهم می کند تا با یک نگاه گذرا نیز بتوانیم متن را به راحتی بخوانیم، بدون اینکه به خط های دیگر یا لغات عقب تر برگردیم؛ این اشکالات در تبلیغات باریک، نمود بیشتری دارند.

اگر بنرهای تبلیغاتی عریض تر را در محل مناسبی قرار دهید، با افزایش قابل توجه درآمد مواجه خواهید شد.

بهترین اندازه های پیشنهادی عبارتند از: یک مستطیل بزرگ در اندازه ی ۳۳۶×۲۸۰، مستطیل متوسط در اندازه ی ۳۰۰×۲۵۰، بورد عریض ۷۲۸×۹۰، نصف صفحه ۳۰۰×۶۰۰ و برای گوشی های موبایل، یک بنر بزرگ ۳۲۰×۱۰۰ خواهد بود.

به خاطر داشته باشید، نمایش و عملکرد بنرهای تبلیغاتی با این اندازه بسیار مناسب است. با اینحال شما باید بهترین اندازه بنرهای تبلیغاتی که با طراحی وب سایت شما مطابقت دارد را بیابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی سایز بنرهای تبلیغاتی ، می توانید به مقاله “بنر تبلیغاتی چیست؟” که مدتی قبل در پابلیشری برای شما منتشر کردیم، مراجعه کنید.

درضمن به این موضوع توجه داشته باشید که برای یک جایگاه تبلیغاتی، بهتر است یکی از بهترین اندازه بنرهای تبلیغاتی که مناسب آن جایگاه است را انتخاب کرده و از قرار دادن دو بنر تبلیغاتی در کنار هم پرهیز کنید.



لینک منبع

  • نویسنده
    A-brand
  • تعداد بازدید
    34 views
0دیدگاه فرستاده شده است.
شما هم دیدگاه خود را بنویسید
نوشته‌های ویژه