عمومی

کسب درامد با بازی باغ پول:‌ کلاهبرداری یا راز پولدار شدن

کسب درامد با بازی باغ پول:‌ کلاهبرداری یا راز پولدار
شدن

بعد از چند ماه از فعالیت برنامه باغ پول به منظور کسب درآمد از بازی در خانه یا به شکل راحت و آسان نگاهی به مدل کسب درامد، میزان سود پرداختی و قانونی و یا غیرقانونی بودن آن میپردازیم.

معرفی مدیر برنامه باغ پول

برنامه باغ پول توسط آقای حسین رستگار تولید و منتشر شده است.
آقای رستگار با سایقه چند ساله فعالیت شبکه اجتماعی تلگرام (مدیریت، رشد و خرید و فروش کانال و تبلیغات) با هدف جذب سرمایه ایجاد و رشد کانال های ایتا اقدام به راه اندازی این برنامه کرده است.

روش کسب درآمد با بازی باغ پول چطور است؟

باغ پول به کاربران پیشنهاد میدهد که افراد مبلغی را بابت خرید درخت مجازی واریز نمایند تا یک درخت به آنها اختصاص یابد و با توجه به مشخصات(نوع میوه، میزان سود و سرمایه موردنیاز) مربوطه اقدام به سوددهی کنند.
در این برنامه پیشنهادات مختلفی وجود دارد و میزان سود ماهانه مختلفی نیز ارائه میشود که در زمان ارائه این مطلب بالاترین پلن پیشنهادی عدد بالای ۲۶ درصد است که ۱۹ درصد مربوط به سود و مابقی به صورت بخشی از اصل پول پرداخت میشود. اولین شواهد وجود مشکل در این بیزنس از همینجا آشکار میشود. چرا که با چنین سودی طی مدت چندین سال هر فرد به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل خواهد شد.

باغ پول چطور این حجم از سود را میتواند تامین کند؟

مدیر این برنامه ادعا میکند که سرمایه های جذب شده را برای سرمایه گذاری و فعالیت در خرید و فروش و تبلیغات در کانال‌های اپلیکیشن ایتا استفاده میکند که سود بسیار بالایی دارد. اما در این صورت این سوال به وجود میاید که در صورت وجود چنین درآمدی چه نیازی به جذب سرمایه توسط مردم وجود دارد؟

سوال اساسی: چه تضمینی وجود دارد؟

مدیر مجموعه ادعا میکند که برای اعداد بالای ۵۰ ملیون تومان قرارداد بسته خواهد شد و سفته نیز داده خواهد شد اما واقعیت این است که کمتر کسی حاضر به پرداخت چنین عددی در اپلیکیشن است پس اکثر افراد هیچ ضمانتی نخواهند داشت.

بزرگترین ریسک‌های این روش

  • صورت حذف برنامه و متواری شدن مدیر بیزنس، دست کاربران به جایی نخواهد رسید.
  • طبق گفته مدیر مجموعه حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر پرداختی داشته‌اند که این عدد پایینی است و نمیتوان به برنامه اعتماد کرد
  • مدیران این مجموعه سابقه فعالیت در شرکت‌های پانزی و هرمی را داشته‌اند که در اینجا بیشتر به این موضوع نمیپردازیم و میتوانید ویدیو این بخش را در لینک زیر ببینید.
  • نکته بعدی امنیت بسیار پایین این اپلیکیشن‌هاست که در ویدیو لایو نسخه هک شده و دسترسی به ادمین اپلیکیشن به مدیر برنامه نشان داده میشود و وی قادر به دفاع از این مشکل نیست.

برای اطلاعات بیشتر این ویدیو را مشاهده کنید.
همینطور طبق سند پذیرش سپرده کلان بدون مجوز قوه قضاییه این فعالیت غیرقانونی است.

نتیجه گیری

با توجه به موارد بیان شده سرمایه گذاری در این روش منطقی نیست و ریسک بسیار بالایی وجود دارد که سرمایه‌تان را از دست بدهید و مورد استفاده کلاهبرداران قرار بگیرید. لطفا هرگاه چنین سودهایی در ازای هیچ کاری و صرفا بر اساس پول شما به شما پیشنهاد شد با دیده شک باید به آن نگاه کنید و به هیچ وجه راحت اعتماد نکنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی