عمومی

26 نکته برای ایجاد اولین کسب و کار کوچک سایت اینترنتی

۲۶ نکته برای ایجاد اولین کسب و کار کوچک
سایت اینترنتی

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

آیا به راه اندازی یک کسب و کار کوچک فکر می کنید ? اگر چنین است، باید یک وب سایت برای تبلیغ کسب و کار آنلاین خود و ارتباط با مشتریان خود ایجاد کنید. ساختن وب سایت خود می تواند چالش برانگیز به نظر برسد، اما لزومی ندارد! در این پست ۲۱ نکته برای ایجاد اولین وب سایت کسب و کار کوچک ارائه می دهیم. ما همه چیز را از انتخاب بهترین شرکت میزبانی وب تا طراحی سایت شما پوشش خواهیم داد. این نکات را دنبال کنید و در مسیر موفقیت آمیز حضور آنلاین برای کسب و کار خود خواهید بود.

۱٫ شرکت میزبانی مناسب را انتخاب کنید

وقتی صحبت از میزبانی وب سایت کسب و کار کوچک شما می شود، می خواهید یک ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد و شهرت خوبی داشته باشد. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که این شرکت خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‌دهد تا در مورد هرگونه سؤال یا مشکلی به شما کمک کند.

بهترین راه برای اینکه بفهمید کدام شرکت میزبانی وب برای شما مناسب است، خواندن نظرات و اطلاع از مزایا و معایب هر شرکت است.

استفاده از Bluehost ممکن است ایده خوبی باشد اگر بودجه کمی دارید، زیرا آنها پیشنهاد می کنند برنامه های میزبانی مشترک از ۱۳ دلار در ماه شروع می شود. SiteGround گزینه خوب دیگری است و آنها برنامه های میزبانی مشترک را با شروع حدود ۵ دلار در ماه ارائه می دهند. . علاوه بر این، برنامه آنها شامل ثبت نام دامنه رایگان در هنگام ایجاد یک حساب میزبانی با آنها می شود.

اگر به دنبال یک برنامه میزبانی قوی تر هستید، WP Engine ممکن است ارائه دهنده میزبانی مناسب برای شما باشد. خدمات میزبانی آنها شامل برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس است و کاربران وردپرس می توانند در عرض چند دقیقه یک وب سایت خیره کننده و سازگار با موبایل ایجاد کنند. اگر می خواهید یک وب سایت سریع، قابل اعتماد و ایمن داشته باشید، این نوع میزبانی عالی است.

۲٫ آدرس وب سایت خود را هوشمندانه انتخاب کنید

مرحله بعدی این است که آدرس وب سایت خود را انتخاب کنید و URL آدرس شما (نام دامنه) برای کل سایت شما بر اساس آن خواهد بود. این برای کسب و کار شما نیز بسیار سخن خواهد گفت، و یک آدرس وب سایت خوب باید بخشی از فهرست ویژگی های وب سایت باشد. بنابراین، وقتی آدرس خود را انتخاب می‌کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که به راحتی قابل یادآوری است و شامل کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو می‌شود. انجام این کار باعث می شود افراد به راحتی کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند و ترافیک شما را افزایش دهند.

یک مثال عالی از این امر می تواند این باشد که شما صاحب یک رستوران پیتزا ممکن است بخواهید یک آدرس وب سایت مانند pizza-restaurant-name.com یا حتی بهتر از آن-pizza.com انتخاب کنید. اگر به سختی می توانید یک آدرس وب سایت خوب پیدا کنید، تعداد زیادی تولید کننده نام دامنه آنلاین وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد ایده کمک کند. فقط قبل از ثبت نام از موجود بودن آدرس وب سایت برای خرید مطمئن شوید. اگر واقعاً می خواهید نام دامنه خود را بهینه کنید، چندین ابزار فوق العاده برای یافتن دامنه تخیلی وجود دارد. نام‌ها.

svg%3E - 26 نکته برای ایجاد اولین کسب و کار کوچک
سایت اینترنتی

۳٫ یک وب‌سایت‌ساز خوب انتخاب کنید

وقتی تشخیص دادید که سازنده وب‌سایت برای شما کار می‌کند، وقت آن است که یکی را انتخاب کنید. اگر بودجه زیادی ندارید، توصیه می کنیم از وب سایت ساز رایگان وردپرس استفاده کنید. با این حال، در حالی که راه اندازی یک وب سایت وردپرس رایگان است، می توانید انتظار داشته باشید که قیمت نرم افزار وردپرس کاهش یابد بین ۱۱ تا ۴۰ دلار در ماه پس از پرداخت هزینه یکباره حدود ۲۰۰ دلار. همچنین آموزش‌های زیادی به صورت آنلاین موجود است که می‌تواند به شما در فرآیند راه‌اندازی سایت وردپرس کمک کند.

اگر به‌دنبال سایر سازندگان وب‌سایت حرفه‌ای هستید، Squarespace ممکن است برای شما مناسب باشد. آنها الگوهای زیبایی را ارائه می دهند که استفاده از آنها آسان است، و کسب و کار شروع برنامه ها از ۱۸ دلار در ماه. به‌علاوه، آنها یک آزمایش رایگان ۱۴ روزه ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید پلتفرم را قبل از انجام آزمایش آزمایش کنید.

Wix یکی دیگر از وب سایت سازهای محبوب است که طیف گسترده ای از قالب ها و ویژگی ها را ارائه می دهد. آنها همچنین یک آزمایش رایگان را برای آزمایش پلت فرم قبل از تعهد به یک برنامه پولی ارائه می دهند. طرح نامحدود Wix برای کارآفرینان و فریلنسرها از ۱۸ دلار در ماه شروع می شود و بسته به نیاز شما قیمت را افزایش می دهد (به عنوان مثال، فضای ذخیره سازی بیشتر، تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان).

سایر سازندگان وب سایت خوب عبارتند از:

  • GoDaddy: این سازنده وب سایت محبوب برای استارت آپ ها عالی است. برنامه ها از ۹٫۹۹ دلار تا ۲۴٫۹۹ دلار در ماه متغیر است.
  • Weebly: Weebly با ارائه یک طرح رایگان فوق العاده، به شما امکان می دهد یک وب سایت حرفه ای بسازید. بعداً، می‌توانید از آن برای رشد همراه با شرکت آنلاین خود با کمتر از ۲۰ دلار در ماه استفاده کنید.
  • SITE123: این سازنده وب سایت برای مشاغل کوچکی که می خواهند قابلیت اطمینان سرعت سایت را بدون همه زنگ ها و سوت ها داشته باشند عالی است. آنها دو طرح ارائه می‌دهند—یک طرح رایگان و یک طرح ممتاز با کمتر از ۱۳ دلار در ماه.
  • دودا: این سازنده وب‌سایت سازگار با موبایل برای طراحی و سفارشی‌سازی وب خالص و صیقلی بهترین است. برنامه‌های Duda از ۱۴ تا ۴۴ دلار در ماه اجرا می‌شوند.

اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید که می‌خواهید درباره سازندگان وب‌سایت رایگان برای کسب‌وکار کوچک خود بیاموزید، حتماً Small را بررسی کنید. مقاله Business Trend درباره ۲۰ وب سایت ساز رایگان برای کسب و کار کوچک شما.

۴٫ برای توسعه آینده برنامه ریزی کنید

اگر فکر می کنید در آینده کسب و کار خود را گسترش خواهید داد، مهم است که هنگام طراحی وب سایت خود از قبل برای آن برنامه ریزی کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به راحتی به روز می شود و با رشد کسب و کار شما صفحات جدید اضافه می کند. علاوه بر این، پلتفرمی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای افزایش ترافیک و پهنای باند را برطرف کند.

یک سایت وردپرسی می‌تواند با گسترش شرکت‌های کوچک همگام باشد، اما برخی از پلتفرم‌های وب‌سایت عالی دیگر که به اندازه کافی انعطاف‌پذیر و قدرتمند هستند تا با شما رشد کنند عبارتند از Wix یا Squarespace. البته اگر می‌خواهید یک وب‌سایت بی‌زحمت داشته باشید، GoDaddy برای رشد نیز مناسب است.

دو مورد از بهترین‌هایی که به تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های بزرگتر اجازه گسترش می‌دهند، Shopify و BigCommerce هستند. همچنین، اگر اهل فن آوری هستید، جوملا و دروپال گزینه های منبع باز عالی هستند.

svg%3E - 26 نکته برای ایجاد اولین کسب و کار کوچک
سایت اینترنتی

۵٫ طراحی وب سایت حرفه ای داشته باشید

یک وب سایت با طراحی حرفه ای برای موفقیت کلی کسب و کار شما بسیار مهم است. و بهترین وب سایت ها آسان برای استفاده، بارگیری سریع و بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه هستند.

وقتی مشتریان از سایت شما بازدید می کنند، باید بدانند که شما چه کسی هستید و چه چیزی را در عرض چند ثانیه می فروشید. اگر آن‌ها نمی‌توانند بفهمند که چگونه در سایت شما پیمایش کنند یا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، این احتمال وجود دارد که سایت شما را ترک کنند و به جای دیگری بروند.

به‌علاوه، وقتی طراحی می‌کنید. با یک لمس حرفه ای، طراحی سایت تجاری باید دارای لوگویی باشد که با برند شما صحبت کند. همچنین باید تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا، فراخوان‌های واضح، پیمایش آسان، زمان بارگذاری سریع در تمام صفحات سایت (از جمله پشت صحنه) و ویژگی‌های امنیتی را داشته باشد.

الگوهای وب‌سایت می‌توانند به شما کمک کنند. با طراحی سایت حرفه ای شروع کنید. با این حال، اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، احتمالاً بهترین کار این است که یک طراح وب حرفه‌ای را استخدام کنید که تجارت شما را درک کند و بتواند سایتی ایجاد کند که دقیقاً نشان دهنده برند شما باشد. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا وب‌سایتی ایجاد کنید که نه تنها عالی به نظر می‌رسد، بلکه بازدیدکنندگان را نیز به مشتری تبدیل می‌کند.

وقتی یک آژانس طراحی وب‌سایت حرفه‌ای را استخدام می‌کنید، آن‌ها می‌توانند در همه چیز از انتخاب سایت به شما کمک کنند. نام دامنه و سازنده وب سایت مناسب برای ایجاد یک لوگوی جذاب که با نام تجاری شما صحبت می کند.

در اینجا چند نکته برای یافتن آژانس طراحی وب سایت مناسب آورده شده است:

  • به دنبال یک آژانس باشید. که در سایت های کسب و کار کوچک تخصص دارد.
  • مطالعات موردی و نمونه کارهای آنها را درخواست کنید.
  • از مشتریان قبلی مراجع بخواهید.
  • مطمئن شوید که آژانس ارائه می دهد. یک مشاوره رایگان برای بحث در مورد نیازهای خود و دریافت تخمین.
  • قبل از تصمیم گیری قیمت ها را مقایسه کنید. حتماً در مورد هزینه‌های پنهان (مثلاً تغییرات طراحی) بپرسید.

به‌علاوه، بسیاری از آژانس‌ها بسته‌های ماهانه مقرون به صرفه را ارائه می‌کنند، بنابراین هیچ هزینه اولیه یا کارمزد پنهانی نخواهید داشت. همچنین اگر به رشد آنلاین کسب و کار خود علاقه دارید، می توانید از آنها در مورد خدمات دیگری مانند مدیریت رسانه های اجتماعی یا بهینه سازی نسخه وب سایت خود برای موتورهای جستجو سوال کنید.

اگر بودجه شما محدود است، معمولاً بهتر است با یک سازنده وب سایت رایگان شروع کنید و فقط چند دلار در ماه برای میزبانی هزینه کنید. همیشه می‌توانید آژانسی را برای کمک به ایجاد ویژگی‌های قوی‌تر در سایت خود در آینده و زمانی که برای کسب و کار شما منطقی است، استخدام کنید.

۶٫ بلافاصله یک گواهی SSL دریافت کنید

اگر می خواهید پرداخت های مشتریان را به صورت آنلاین بپذیرید، ضروری است که وب سایت شما دارای گواهی SSL باشد. گواهی SSL مخفف Secure Sockets Layer است و یک پروتکل امنیتی است که توسط وب سایت ها برای ایمن سازی ارتباط بین مرورگرهای وب بازدیدکنندگان و سرورهای آنها استفاده می شود. این داده ها را رمزگذاری می کند تا هکرها نتوانند بدون داشتن کلید رمزگذاری به آن دسترسی پیدا کنند.

گواهینامه های SSL برای کسب و کارهای کوچک مهم هستند زیرا به محافظت از داده های مشتری و افزایش اعتماد مشتری کمک می کنند. حتی اگر مصرف کنندگان از چیستی SSL آگاه نباشند، ۷۸٪ از آنها می گویند وقتی نماد قفل آشنا مرتبط با گواهی SSL را در مرورگر خود می بینند، مطمئن می شوند.

اگر وب سایت شما گواهی SSL ندارد. ، در این صورت در معرض خطر از دست دادن مشتریانی هستید که ممکن است نخواهند شانس خود را با سایتی که سایتی ندارد (به خصوص اگر به صورت آنلاین پرداخت می کنند) استفاده کنند. به علاوه، Google می‌تواند سایت‌هایی را که دارای گواهینامه SSL نیستند با کاهش رتبه‌بندی موتورهای جستجو جریمه کند.

می‌توانید یک گواهی SSL رایگان از بیایید رمزگذاری کنیم یا هزینه آن را از طریق ثبت کننده دامنه یا شرکت میزبانی وب خود پرداخت کنیم.

svg%3E - 26 نکته برای ایجاد اولین کسب و کار کوچک
سایت اینترنتی

۷٫ به وب‌سایت‌های مشابه کسب‌وکارهای کوچک برای الهام گرفتن نگاه کنید

اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید وب‌سایت شما چگونه باشد، ایده خوبی است که برای الهام گرفتن به سایت‌های کسب‌وکار کوچک مشابه نگاه کنید. به این ترتیب می‌توانید از انواع ویژگی‌ها و عناصر طراحی که ممکن است بخواهید در سایت خود بگنجانید، ایده بگیرید.

می‌توانید با جستجوی Google برای «وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک» یا با مرور، نمونه‌هایی از برخی را بیابید. از طریق برخی از برترین گالری‌های طراحی آنلاین.

به خاطر داشته باشید که نمی‌خواهید از وب‌سایت کسب‌وکار دیگری کپی کنید—شما باید سعی کنید سایتی ایجاد کنید که منحصر به فرد باشد و برند شما را منعکس کند. اما نگاه کردن به سایر سایت‌های کسب‌وکار کوچک می‌تواند ایده‌های خوبی برای آنچه که ممکن است بخواهید در سایت خود قرار دهید به شما ارائه دهد.

همچنین ایده خوبی است که وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای کوچک محلی را در منطقه خود بررسی کنید. می‌توانید ببینید که آنها چه می‌کنند و الهام‌بخشی برای آنچه ممکن است برای شما بهتر باشد نیز دریافت کنید.

۸٫ افزونه‌ها را نصب کنید برای تقویت ویژگی‌های وب‌سایت خود

افزونه‌ها می‌توانند به شما در اضافه کردن ویژگی‌ها برای هر چیزی از فرم تماس گرفته تا نوار جستجو و ابزارهای قدرتمند SEO کمک کنند. اگر می خواهید وب سایت شما چیزی بیش از نمایش اطلاعات در مورد کسب و کار شما انجام دهد، بهتر است افزونه های وردپرس را برای افزایش عملکرد آن نصب کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که نباید افزونه‌های زیادی وجود داشته باشد و افزونه‌های رایگان و پولی زیادی برای وردپرس موجود است که عالی هستند.

توصیه می‌کنیم با افزونه‌های زیر شروع کنید:

  1. افزونه SEO Yoast: وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می کند و مشتریان بالقوه را آسان تر می کند تا شما را آنلاین پیدا کنند.
  2. MonsterInsights: ترافیک وب سایت شما را ردیابی می کند و می بیند که مردم چگونه سایت شما را پیدا می کنند .
  3. Jetpack: مجموعه ای از ویژگی ها و گزینه ها، از جمله شبکه های اجتماعی را ارائه می دهد. یکپارچه‌سازی رسانه، پیشرفت‌های امنیتی و بهینه‌سازی تصویر.
  4. WPForms : فرم‌های سفارشی، مانند فرم‌های تماس، فرم‌های پرداخت، فرم‌های نظرسنجی و موارد دیگر را ایجاد می‌کند.
  5. SeedProd:اجازه دهید صفحاتی را برای سایت خود ایجاد کنید، از جمله یک صفحه زیبا که به زودی برای جذب سرنخ ها در زمانی که سایت شما در حال توسعه است.
  6. ۹٫ یک قالب وردپرس مناسب انتخاب کنید

    هنگامی که افزونه های مورد نیاز خود را نصب کردید، وقت آن است که یک تم برای وب سایت خود انتخاب کنید. این تم طرح و طرح سایت شما است و هزاران تم موجود است. هنگام انتخاب یکی، مهم است که مطمئن شوید که پاسخگو است – به این معنی که در همه دستگاه‌ها، از رایانه‌های رومیزی گرفته تا تلفن‌ها و تبلت‌ها، خوب به نظر می‌رسد.

    موضوع‌های زیر به دلیل واکنش‌پذیری برای کسب‌وکارهای کوچک عالی هستند. ، سهولت استفاده و ویژگی های سازگار با موبایل:

    Divi

    Divi یک صفحه کشیدن و رها کردن همه کاره است که دارای ۴۶ عنصر محتوا و ۲۰ طرح بندی است که به شما امکان می دهد بلافاصله آماده شوید و وب سایت خود را ایجاد کنید. این قابلیت تم را از نظر تجربه کاربری کاملا منحصر به فرد و جامع تر می کند.

    XTheme

    X Theme توسط Theme.co یک تم چند منظوره است که دارای چهار طرح منحصر به فرد است که می توانید برای وب سایت خود از آنها استفاده کنید. همچنین شامل بیش از ۴۰ ماژول و ۲۰ ناحیه ویجت است که در هنگام ایجاد وب سایت خود انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد.

    OceanWP

    ارائه یک موضوع رایگان و انعطاف پذیر که بسیار قابل تنظیم، سبک و آسان است. برای استفاده، OceanWP یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک است. ویژگی هایی که آن را متمایز می کند عبارتند از ظاهر سازگار با موبایل، طراحی پاسخگو و قابلیت بارگیری سریع رعد و برق.

    BeTheme

    BeTheme دارای بیش از ۶۵۰ وب سایت از پیش ساخته شده است که می توان آنها را به سرعت سفارشی کرد و بدون هیچ کدنویسی تولید کرد. همچنین شامل یک سازنده کشیدن و رها کردن، ۲۰ سبک سرصفحه، گزینه های رنگ نامحدود و موارد دیگر است.

    Astra

    Astra یک تم چند منظوره سبک و بسیار قابل تنظیم است که به طور یکپارچه با صفحه سازهای محبوب و افزونه های تجارت الکترونیک ادغام می شود. طیف گسترده ای از ویژگی های آن مانند چیدمان نامحدود و ظاهر زیبا، آن را به ویژه برای رستوران ها، سایت های تخصصی و بسیاری از اهداف دیگر مناسب می کند.

    بیایید در اینجا یک هشدار در مورد موضوعاتی که خود را به عنوان “کاملا رایگان” تبلیغ می کنند اضافه کنیم. برخی از کارشناسان در مورد استفاده از آنها هشدار می دهند زیرا برخی از آنها به عنوان آنهایی که خریداری می کنید ایمن نیستند. با این حال، مجبور نیستید برای ساختن تم خود هزینه زیادی کنید—حتی سرمایه گذاری مقدار کمی پول در یکی می تواند به حفظ امنیت سایت شما کمک کند.

    ۹٫ ساده بهتر است

    چه با یک طراح کار می کنید یا فقط یک الگو را انتخاب می کنید، می خواهید عناصر طراحی را در وب سایت تجاری خود ساده نگه دارید و رنگ های پر زرق و برق نداشته باشید (مگر اینکه، البته شلوغ و پر زرق و برق باشد. با برند شما هماهنگ است). زیاده روی تنها باعث سردرگمی بازدیدکنندگان می شود و حواس بازدیدکنندگان را از کاری که می خواهید انجام دهند منحرف می کند، یعنی خرید از شما.

    در حالی که سادگی است. هدف، شما همچنین باید بدانید چگونه رنگ ها را برای وب سایت تجاری خود انتخاب کنید یک قانون خوب این است که حداکثر از سه رنگ استفاده نکنید. به همین ترتیب، فقط از دو یا سه فونت مختلف استفاده کنید و مطمئن شوید که خواندن آنها آسان است.

    ۱۰٫ یک صفحه تماس داشته باشید

    مشتریان جدید و خریداران بلندمدت به طور یکسان به راهی برای برقراری ارتباط با شما از طریق وب سایت کسب و کار خود نیاز دارند، بنابراین مهم است که صفحه تماس با ما یا چیزی مشابه را در سایت خود قرار دهید. صفحه تماس شما باید شامل اطلاعاتی مانند آدرس کسب و کار، شماره تلفن، آدرس ایمیل و فرمی باشد که به مشتریان امکان می دهد برای شما پیام ارسال کنند.

    بسیاری از افزونه های وردپرس، مانند WPForms و Gravity Forms، به شما این امکان را می دهند که به راحتی یک فرم تماس ایجاد کنید.

    یک گزینه دیگر این است که یک ویژگی چت زنده داشته باشید که به شما امکان می دهد مکالمه شخصی و معنادارتری با بازدیدکنندگان آنلاین خود داشته باشید.

    svg%3E - 26 نکته برای ایجاد اولین کسب و کار کوچک
سایت اینترنتی

    ۱۱٫ بهینه سازی موتورهای جستجو کلید است

    بهینه سازی موتور جستجو (SEO) عملی برای بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است. این تمرین اهمیت دارد زیرا می تواند به وب سایت شما کمک کند زمانی که مشتریان بالقوه به دنبال محصولات و خدماتی هستند که شما ارائه می دهید، در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شود.

    <این اغلب به عنوان ترافیک ارگانیک شناخته می شود، و این مهم است زیرا مطالعات نشان می دهد که 75% از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو فراتر نمی روند.

    برخی از بهترین راه ها برای بهبود سئو وب سایت و عملکرد سایت عبارتند از:

    <ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مرتبط با مخاطبان هدف شما و افزودن کلمات کلیدی و عبارات در سراسر وب سایت شما
  • از جمله بهینه سازی در صفحه و بهینه سازی تصاویر خود برای جستجوهای آنلاین
  • استفاده از شبکه های اجتماعی رسانه برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود و افزایش در معرض دید وب سایت شما
  • ایجاد یک وبلاگ و گنجاندن کلمات کلیدی در عناوین و پست ها
  • ایجاد بک لینک به وب سایت شما از سایر وب سایت های با کیفیت
  • افزودن کلمات کلیدی به برچسب عنوان وب سایت، توضیحات متا و تگ های هدر.

همچنین، صفحات نتایج موتور جستجو یا SERPS دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین مهم است که به روز بمانید. تا به امروز در مورد جدیدترین تکنیک ها برای بهبود ترافیک سایت خود.

۱۲٫ روی ابزارهای سئو سرمایه گذاری کنید

برای بهبود سئوی وب سایت خود، باید به ابزارهای مناسب دسترسی داشته باشید. خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای SEO عالی موجود است که می توانند به شما در همه چیز از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا تجزیه و تحلیل بک لینک کمک می کند.

برخی از محبوب ترین ابزارهای سئو عبارتند از:

  • Moz Pro
  • Google Analytics
  • SEMrush
  • Ahrefs
  • Keyword Finder
  • Ubersuggest
  • Google Search Console

در حالی که همه این ابزارها برای بهبود سئوی وب سایت شما عالی هستند، مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ ابزاری نمی تواند موفقیت را تضمین کند. بنابراین، استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف برای به دست آوردن بهترین نتایج ضروری است.

<13. داشتن یک سیستم مدیریت محتوا را در نظر بگیرید

سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک برنامه نرم افزاری است که به شما امکان می دهد محتوای دیجیتال را از یک مکان مرکزی ایجاد، ویرایش و منتشر کنید. یک CMS مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند محتوای وب سایت خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنید، که می تواند SEO و ترافیک وب سایت شما را بهبود بخشد. بسیاری از آنها به دانش فنی عمیق نیز برای استفاده از آنها نیاز ندارند.

برخی از معروف ترین CMS ها عبارتند از:

  • WordPress.org
  • Hubspot CMS Hub
  • Wix
  • BigCommerce
  • Ghost
  • Magento
  • Textpattern

۱۴٫ وب سایت کسب و کار کوچک خود را برای موبایل بهینه کنید

برای ارائه یک تجربه عالی برای بازدیدکنندگان تلفن همراه خود، مهم است که وب سایت کسب و کار کوچک خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از یک طراحی واکنش گرا یا ایجاد یک نسخه موبایل جداگانه از وب سایت خود انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید از ابزارهایی مانند تست سازگار با موبایل Google  برای بررسی کنید که وب سایت شما چقدر خوب کار می کند و چقدر کاربر پسند است در دستگاه های تلفن همراه.

۱۵٫ لینک های داخلی و خارجی مهم هستند

هایپرلینک ها یا به سادگی «لینک ها» بخش مهمی از هر وب سایتی هستند و می توانند برای بهبود سئو و ترافیک وب سایت شما استفاده شوند. پیوندهای داخلی از یک صفحه در وب سایت شما به صفحه دیگر اشاره می کنند. از سوی دیگر، پیوندهای خارجی، پیوندهایی هستند که به صفحات خارج از وب سایت شما اشاره می کنند.

هایپرلینک های داخلی و خارجی مهم هستند زیرا به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کنند ساختار و محتوای وب سایت شما را درک کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند با فراهم کردن فرصت‌های بیشتر برای افراد برای کلیک کردن روی صفحات شما، به افزایش ترافیک وب‌سایت خود کمک کنند.

۱۶٫ یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی را اضافه کنید

ادغام رسانه های اجتماعی می تواند به شما در بهبود ترافیک و تعامل وب سایت شما کمک کند. با افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی به وب سایت خود، اشتراک گذاری محتوای شما را برای بازدیدکنندگان در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود آسان می کنید. علاوه بر این، ادغام رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند عملکرد محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی ردیابی کنید.

<در اینجا چند راه برای افزودن یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی وجود دارد:

  • یک دکمه لایک فیس بوک را به وب سایت و پست های وبلاگ خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آنها را در فیس بوک لایک کنند.
  • >یک دکمه دنبال کردن توییتر را نصب کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون خروج از سایت شما را در توییتر دنبال کنند. یک توییت این دکمه را اضافه کنید تا افراد بتوانند محتوای شما را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.
  • پست های وبلاگ خود را به صورت خودکار در نمایه های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید تا دنبال کنندگان شما به محض مشاهده آنها را ببینند. منتشر شد.
  • یک جریان اجتماعی ایجاد کنید تا آخرین به روز رسانی های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت خود نمایش دهید.

۱۷٫ یک فروشگاه آنلاین یا بخش رزرو داشته باشید

اگر محصولی برای فروش دارید، داشتن یک فروشگاه آنلاین یا بخش رزرو در وب سایت خود بسیار مهم است. یک سایت تجارت الکترونیک می تواند با اجازه دادن به مشتریان برای خرید محصولات شما از رایانه، تبلت و تلفن همراه، به رشد کسب و کار کوچک شما کمک کند. علاوه بر این، بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک به شما امکان می‌دهند فروش و موجودی را ردیابی کنید تا از میزان فروش محصولات خود مطلع شوید.< /p>

۱۸٫ از عکاسی و تصاویر حرفه ای استفاده کنید

اگر محصولات یا خدماتی را می فروشید، مهم است که از عکاسی و تصاویر حرفه ای در وب سایت خود استفاده کنید. این موارد به بازدیدکنندگان کمک می‌کند آنچه را ارائه می‌دهید درک کنند و می‌توانند برای نشان دادن محصولات یا خدمات شما در عمل استفاده شوند.

اگر ندارید. بودجه برای یک عکاس حرفه ای، گزینه های زیادی به صورت آنلاین در دسترس است. می‌توانید عکس‌های استوک را از سایت‌هایی مانند iStockPhoto، Shutterstock و Dreamstime خریداری کنید.

با این وجود، در مقابل تمایل به استفاده از تصاویر استوک با کیفیت پایین مقاومت کنید. اگر تمایلی به سرمایه گذاری روی تصاویری با ظاهر حرفه ای ندارید، بهتر است از آن صرف نظر کنید. همچنین، از نقطه نظر طراحی، تصاویر باید به اندازه کافی و تنها در صورتی استفاده شوند که پیامی را که می‌خواهید ارسال کنید، پشتیبانی می‌کنند.

۱۹٫ از نظرات و توصیفات استفاده کنید

صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند از نظرات و توصیفات بهره مند شوند. بنابراین، اگر از مشتریان خوشحال خود دارید، حتما آنها را در وب سایت خود قرار دهید. اینها می توانند به بهبود اعتبار شما کمک کنند و بازدیدکنندگان را متقاعد کنند که باید با شما تجارت کنند.

چند راه برای گنجاندن نظرات و توصیفات در سایت شما عبارتند از:

  • پیوندی را در پاورقی هر صفحه اضافه کنید تا بازدید کنندگان بتوانند آنها را بدون توجه به کجا ببینند.
  • پیوند به بررسی ها و توصیفات در کمپین های بازاریابی ایمیل خود به گونه ای که مشترکان جدید بتوانند بدون ترک صندوق های ورودی خود اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند. از آنجا می توان بازخورد مثبتی در مورد شما پیدا کرد.

۲۰٫ استفاده از عناصر ویدیویی در وب سایت تجارت کوچک خود

ویدیو راهی عالی برای درگیر کردن بازدید کنندگان وب سایت است و می تواند برای توضیح محصولات یا خدمات شما با جزئیات بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این ، از جمله فیلم ها در وب سایت شما می تواند به بهبود نتایج سئو شما کمک کند. /p>

  • فیلم هایی را از سایت های محبوب اشتراک گذاری ویدیویی مانند YouTube و Vimeo جاسازی کنید.
  • فیلم ها را مستقیماً در سرور وب سایت خود بارگذاری کنید. بازدید کنندگان را به مشاغل و محصولات یا خدمات آن معرفی کنید.

۲۱٫ اجرای ناوبری کاربر پسند

ناوبری کاربر پسند برای نگه داشتن بازدید کنندگان در سایت شما بسیار مهم است. یک ساختار منوی واضح و بصری به کاربران کمک می کند تا اطلاعات را به سرعت و به راحتی پیدا کنند. در نظر بگیرید که منوهای کشویی را برای زیر شاخه ها ترکیب کنید و همیشه اطمینان حاصل کنید که ناوبری شما از هر صفحه قابل دسترسی است. علاوه بر این ، داشتن یک نوار جستجو می تواند بسیار مفید باشد ، به خصوص برای وب سایت های غنی از محتوا. > ۲۲٫ اولویت بندی سرعت بارگیری صفحه

یک وب سایت آهسته می تواند بازدید کنندگان را از بین ببرد و بر سئو شما تأثیر منفی بگذارد. سرعت بارگیری وب سایت خود را با فشرده سازی تصاویر ، به حداقل رساندن استفاده از اسکریپت های سنگین و انتخاب یک سرویس میزبانی وب سریع بهینه کنید. ابزارهایی مانند بینش های Pagespeed Google می توانند به شما در تجزیه و تحلیل و بهبود سرعت سایت کمک کنند.

۲۳٫ اطمینان از برندسازی مداوم

برندسازی سازگار در وب سایت شما به ایجاد اعتماد و شناخت کمک می کند. طرح رنگی وب سایت شما ، گزینه های قلم و طراحی کلی باید با هویت برند شما هماهنگ باشد. این قوام باید به کلیه دارایی های دیجیتالی شما ، از جمله پروفایل رسانه های اجتماعی و الگوهای بازاریابی ایمیل ، برای ایجاد یک تجربه منسجم برند گسترش یابد. . مکانیسم های بازخورد مشتری را ادغام کنید

ویژگی هایی را در بر می گیرد که به مشتریان امکان می دهد بازخورد را به راحتی ارائه دهند. این می تواند از طریق نظرسنجی های ساده ، بخش های اظهار نظر یا فرم بازخورد اختصاصی انجام شود. بازخورد مشتری برای بهبود وب سایت و خدمات شما بسیار ارزشمند است. به علاوه ، نشان می دهد که شما برای نظرات مشتری ارزش قائل هستید می تواند رابطه شما با مخاطبان خود را تقویت کند.

۲۵٫ به طور مرتب محتوا را به روز کنید

وب سایت خود را با به روز کردن منظم محتوای خود تازه و مرتبط نگه دارید. این شامل نه تنها پست های وبلاگ یا بخش های خبری بلکه به روزرسانی توضیحات محصول ، قیمت ها و هر اخبار شرکت است. وب سایتی که به طور مرتب با محتوای ارزشمند به روز می شود می تواند سئو را بهبود بخشد ، بازدید کنندگان را درگیر کند و تجارت شما را به عنوان یک بازیگر فعال و فعلی در صنعت شما قرار دهد.

۲۶٫ تست ، تست ، تست!

بهترین راه برای اطمینان از مؤثر بودن وب سایت شما ، آزمایش منظم آن است. این روش به شما امکان می دهد همانطور که می روید ، چیزهایی را یاد بگیرید و تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که هر عنصر را به خوبی انجام می دهید تا بتوانید در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید. علاوه بر این ، از Analytics برای دیدن نحوه تعامل بازدید کنندگان با وب سایت شما استفاده کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه محتوایی را برای نگه داشتن ، تغییر یا حذف آن تصمیم بگیرید. TeablePress-1509 “class =” TablePress TablePress-ID-1509 TablePress-Respenive “>

No. > موضوع hover “خوانایی =” ۱۱٫۵ “> ۱ میزبان & Domain میزبانی قابل اعتماد مانند BlueHost یا SiteGround را انتخاب کنید. یک نام دامنه به یاد ماندنی را با کلمات کلیدی انتخاب کنید. = “ستون ۲″> سازنده وب سایت برای ایجاد آسان سایت برای وردپرس ، Squarespace یا WIX انتخاب کنید. طراحان وب حرفه ای گزینه ای هستند. “ستون ۲″> طراحی و سئو در اولویت طراحی کاربر پسند ، بهینه سازی موبایل و سئو قرار دارد. از ابزارهایی مانند Yoast و Moz برای SEO استفاده کنید. class = “ستون-۲″> اجتماعی و تجارت الکترونیک دکمه های رسانه های اجتماعی را ادغام کنید ، ابزارهای به اشتراک بگذارید و یک فروشگاه آنلاین را برای فروش محصول/خدمات در نظر بگیرید. ۵ تست و تجزیه و تحلیل به طور مرتب عناصر وب سایت را آزمایش کنید ، رفتار کاربر را پیگیری کنید و با استفاده از ابزارهایی مانند Google پیشرفت کنید. “چگونه می توان یک وب سایت رایگان برای تجارت کوچک خود ایجاد کرد | چگونه می توان یک وب سایت برای کسب و کار خود طراحی کرد” Width = “618” Height = “348” Data-ezsrc = “https://www.youtube.com/embed/qf8beqo7mgq؟ feature=oembed” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share” allowfullscreen=”” class=”ezlazyload”/>

نتیجه گیری

در عصر دیجیتال امروز ، یک وب سایت تجاری کوچک به خوبی طراحی شده و بهینه سازی شده ، ابزاری مهم برای ایجاد حضور آنلاین و تعامل با مخاطب هدف خود است. با درج استراتژی های ذکر شده در این راهنما ، می توانید وب سایتی ایجاد کنید که نه تنها محصولات یا خدمات شما را به نمایش بگذارد بلکه به طور موثری بازدید کنندگان را به مشتریان تبدیل می کند.

از انتخاب شرکت میزبان مناسب و نام دامنه تا بهینه سازی دستگاه های تلفن همراه و به حداکثر رساندن نرخ تبدیل ، هر مرحله نقش مهمی در اطمینان از موفقیت وب سایت شما دارد. = “ezoic-adpicker-ad”/>

به یاد داشته باشید که وب سایت شما یک موجود پویا است که نیاز به توجه و سازگاری مداوم دارد. به طور مرتب رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنید ، شاخص های کلیدی عملکرد را پیگیری کنید و تنظیمات مبتنی بر داده ها را به طور مداوم اثربخشی وب سایت خود انجام دهید. یک وب سایت کاربر پسند ، بصری جذاب و متمرکز بر تبدیل می تواند از نظر رشد برند ، تعامل با مشتری و موفقیت کلی تجارت بازده قابل توجهی داشته باشد. تاریخ با آخرین روندها و بهترین شیوه ها در طراحی وب سایت و بهینه سازی به شما کمک می کند تا یک رقابت رقابتی را حفظ کرده و به ارائه ارزش به مخاطبان خود ادامه دهید. وب سایت می تواند به ابزاری قدرتمند تبدیل شود که از اهداف تجاری شما پشتیبانی کند و روابط مشتری ماندگار را تقویت کند. آنها را وارد عمل کنید! با ایجاد لیستی از مهمترین کارهایی که می خواهید وب سایت خود انجام دهید شروع کنید. از آنجا ، با استفاده از این نکات به عنوان راهنما ، طراحی و ساخت سایت خود را شروع کنید. و فراموش نکنید که در این راه آزمایش ، آزمایش ، آزمایش ، تست را انجام دهید تا مطمئن شوید که نتایج مورد نظر خود را می گیرید. “/>

تصویر: emperitphotos.com


اطلاعات بیشتر در: بازاریابی آنلاین
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی