انعقاد قراردادهای متعدد با صندوق توسعه ملی برای خدمت رسانی/ توسعه ابزارهای جدید بانکداری الکترونیک

بدون دیدگاه


انعقاد-قراردادهای-متعدد-با-صندوق-توسعه-ملی-برای-خدمت-رسانی-توسعه-ابزارهای-جدید-بانکداری-الکترونیک

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران بر حمایت از مشاغل و کسب و کارهای خرد و خدمت رسانی به روستاها تاکید کرد و گفت: لازم است بهبود کیفی خدمات، توسعه خدمات ارزی و ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک، مورد توجه مدیران ارشد پست بانک، قرار گیرد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه یک تهران، گفت: ماهیت وجودی پست‌بانک‌ایران و اثرگذاری آن با توجه به حضور چشمگیر درسطح کشور بویژه مناطق روستائی و کم‌برخوردار برکسی پوشیده نیست و در همین راستا شاهد انعقاد قراردادهای متعدد با صندوق توسعه ملی جهت خدمت‌رسانی به هموطنان هستیم.
وی ضمن اشاره به فعالیت این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و خرده‌بانکدار کشور افزود: باید با حضور گسترده، فعال‌تر و خدمت‌رسانی بیشتر در حوزه ICT و حمایت از مشاغل و کسب و کارهای خرد، بازار هدف خود را بیش از پیش توسعه دهیم.
فرحی با اشاره به اولویت دادن دولت به پست‌بانک‌ایران برای حضور مؤثر در حوزه ICT، بر استفاده مناسب از این ظرفیت قانونی تأکید کرد و گفت: قطعاً با خرد جمعی و هم‌افزائی بیشتر ، همسوئی واحدهای ستادی و اجرائی می‌توانیم مفید باشیم.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در ادامه یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانک و استقرار نرم‌افزار جدید را مثبت ارزیابی کرد و خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌ موجود شدو
فرحی هم چنین بر ارتقاء بانکداری الکترونیک با توجه به اینکه به عنوان بانک عامل دولت الکترونیک نیز انتخاب شده است تأکید کرد.
وی با اشاره به عبور از دوره گذار بانک و قرارگرفتن در سیر پیشرفت برای دستیابی به اهداف عالیه بانک عنوان کرد: این مهم با تلاش صادقانه، دوستی و همدلی تمام مجموعه کسب شده است و از آنجا که خدمات ما توسط واحدهای اجرائی به عموم مشتریان عرضه می‌شود، کارکنان باید در خدمت اهداف بانک عمل کنند.
فرحی با اشاره به نقش اساسی و حمایتی مدیران ارشد در خدمت به بانک برای رسیدن به اهداف آن بر ضرورت تلاش مضاعف و نظارت آنان و اثرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های مجموعه تأکید کرد و افزود: بهبود کیفی خدمات، توسعه خدمات ارزی، ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات اعتباری باید مورد توجه واقع شود.
وی در پایان بر اهمیت گردش شغلی در شعب، اهتمام بر بانکداری شرکتی، سلامت اداری، اعتبارسنجی و رعایت قوانین و مقررات، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه بخش‌های اجرائی، تأمین امکانات و تجهیز شعب، خدمات اعتباری،‌ کاهش مطالبات،‌ نیروی انسانی و تفویض اختیار به رؤسای شعب تأکید و اظهارداشت: تعیین تکلیف فروش اموال و املاک تملیکی و توسعه خدمات و ابزارهای جدید بانکداری الکترونیک در الویت فعالیت‌های بانک است.
دکتر صباغی عضو هیات‌مدیره نیز در این جلسه بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف تعیین شده تأکید کرد وگفت: خوشبختانه با توجه به جایگاه بانک در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه بانکی کشور، بسترهای لازم برای جذب منابع فراهم شده و همه باید تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده کنیم.
همچنین در این جلسه مدیران امور بانک درخصوص درآمد و هزینه، ارتقاء مسیر شغلی، مباحث امنیتی، گشایش LC و دیگر موارد، مطالبی را بیان کردندو رؤسای شعب منطقه یک نیز‌ دیدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص مشکلات موجود و ارتقاء جایگاه بانک ارائه کردند.



لینک منبع

  • نویسنده
    A-brand
  • تعداد بازدید
    19 views
0دیدگاه فرستاده شده است.
شما هم دیدگاه خود را بنویسید