عمومی

بازی بازاریابی خود را در سال 2023 با این متخصصان ارتقا دهید نکات

بازی بازاریابی خود را در سال ۲۰۲۳ با این متخصصان ارتقا دهید
نکات

شروع سال جدید زمان ایده آلی برای نگاه کردن به استراتژی بازاریابی و ایجاد اهداف آینده. این امر هم مستلزم نگاه کردن به نتایج کمپین های قبلی و هم انتظار به سمت روندهای جدید صنعت است. در این جمع بندی از اعضای انجمن کسب و کارهای کوچک آنلاین نکاتی را برای ارتقاء سطح بازی بازاریابی خود در سال ۲۰۲۳ دریافت کنید.



برترین پیشنهادهای بازاریابی خود را در سال ۲۰۲۲ در نظر بگیرید

قبل از شروع سال جدید، اغلب کمک می کند که به ۱۲ ماه گذشته نگاه کنیم تا مشخص کنیم چه چیزی موثر بوده و چه چیزی مفید نیست. در این پست MarTech، رایان فیلان در سال ۲۰۲۲ از چند پیشنهاد برتر برای بازاریابان عبور می کند.

به برخی از منابع برتر سال ۲۰۲۲ نگاهی بیندازید.

نگاهی به برخی منابع و مقالات برتر که در سال گذشته به صاحبان مشاغل کمک کرده اند نیز می تواند مفید باشد. این خلاصه مفید از کیم موتسوس از موسسه بازاریابی محتوا را بررسی کنید .

tips to level up your marketing game in 2023 - بازی بازاریابی خود را در سال 2023 با این متخصصان ارتقا دهید
نکات

استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید

استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما احتمالاً در سال ۲۰۲۲ چندین پیروزی به همراه داشت. اما احتمالاً زمینه هایی نیز وجود دارد که می توان آنها را بهبود بخشید. اگر می‌خواهید بازی خود را در سال جدید تقویت کنید، این پست Pixel Productions توسط جیمز دانیلز را برای دریافت نکات بخوانید.

بازاریابی محتوای خود را با این ابزارهای برتر ارتقا دهید

ابزارهای مناسب می توانند به شما کمک کنند بازاریابی محتوای خود را به سطح بعدی برسانید. . هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد. بنابراین می تواند به دریافت بینش های متخصص در مورد اینکه کدام یک بهترین هستند کمک کند. این پست ۹۹signals توسط Sandeep Mallya را برای لیست کامل بخوانید. .

بهترین فرمت ویدیوی فیس بوک را پیدا کنید

ویدئو یک قالب پست محبوب در فیس بوک است. اما انواع مختلفی برای بررسی وجود دارد. در این پست Inspire to Thrive، لیزا سیکارد بهترین ها را نشان می دهد گزینه هایی برای کاربران تجاری و اعضای BizSugar نظر داد بیشتر در اینجا.

این پیش بینی های رسانه های اجتماعی را برای سال ۲۰۲۳ دنبال کنید

اگر می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی شما در سال جدید تأثیرگذارتر باشد، مهم است که با روندهای فعلی سازگار شوید. جلوتر ماندن و درک آنچه کاربران انتظار دارند ممکن است به خصوص در مورد رسانه های اجتماعی مفید باشد. چندین پیش‌بینی را دریافت کنید در این پست امروز رسانه های اجتماعی توسط اندرو هاچینسون.

محتوای قدیمی خود را بهینه کنید

شما همیشه مجبور نیستید برای بهبود سئوی سایت خود محتوای کاملاً جدید ایجاد کنید. پست های قدیمی تر نیز ممکن است به شما در دستیابی به اهداف آینده کمک کند. با این حال، ممکن است نیاز به تغییراتی داشته باشند. بیشتر بیاموزید در این مجله موتور جستجو پست توسط رایان جونز.

از ابزارهای وبلاگ نویسی هوش مصنوعی برای کسب و کار خود را تقویت کنید

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی بر عملکردهای تجاری متعددی از جمله وبلاگ نویسی تأثیر می گذارد. اگر می خواهید وبلاگ خود را در سال ۲۰۲۳ موثرتر کنید، ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است برای شما مناسب باشند. بیشتر بخوانید در این پست CyberNaira توسط آدشوکان شمس الدین. سپس از انجمن BizSugar بازدید کنید تا ببینید اعضا چه می گویند.

یک محصول جدید نوآورانه را بازاریابی کنید

استراتژی های بازاریابی معمولاً زمانی مؤثرتر هستند که بر اساس پیشنهادات خاص طراحی شوند. بنابراین اگر قصد دارید محصول جدیدی را در سال ۲۰۲۳ عرضه کنید، احتمالاً به یک استراتژی جدید برای بازاریابی آن نیاز خواهید داشت. این پست Noobpreneur توسط Mike Szczesny را بررسی کنید برای نکات.

استراتژی اینستاگرام خود را با این ابزارهای آلی بهبود دهید استراتژی ها

اینستاگرام چندین گزینه پولی برای افزایش دید و تعامل ارائه می دهد. اما همه کسب و کارها منابع کافی برای استفاده از آنها را ندارند. خوشبختانه، گزینه‌های ارگانیک مؤثری نیز وجود دارد، از جمله آنها در این پست ظروف طلا توسط Adeyemi Adisa. پس از خواندن، به BizSugar بروید تا نظر از انجمن.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را ارسال کنید. به: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements< /p>


بیشتر در: استراتژی بازاریابی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی