عمومی

5 کلید برای توسعه یک طرز فکر نوآوری برای جدید بعدی شما ابتکار عمل

۵ کلید برای توسعه یک طرز فکر نوآوری برای جدید بعدی شما
ابتکار عمل

بر اساس تجربه من با رهبران کسب و کار، نوآوری واقعی در مقایسه با اصرار برای افزودن فقط یک ویژگی دیگر به یک محصول موجود، یا ایجاد یک تغییر کوچک در یک محصول موجود، نادر است. مدل کسب و کار.

من این را تفکر خطی، و این یک راه مطمئن برای در نهایت غلبه بر رقبای شماست. من متقاعد شده‌ام که اگر می‌خواهید یک ذهنیت نوآوری.

به عنوان مثال، BlackBerry واقعاً اولین بار در بازار تلفن های همراه هوشمند بود، اما آنها هرگز فراتر از صفحه کلید فیزیکی کوچک خود فکر نکردند زیرا ویژگی های جدیدی را اضافه کردند. در همین حال، اپل و گوگل از طریق منطق صفحه لمسی و یک رابط کاربری کاملاً جدید که با کشیدن انگشت و حتی تشخیص صدا و تصویر کنترل می شود، نوآوری واقعی را ارائه کردند. BlackBerry پشت سر گذاشته شد.

برای بسیاری از ما، هر چه مدت طولانی‌تری کارها را به روش خاصی انجام داده باشیم، فکر کردن سخت‌تر می‌شود. خارج از جعبه، و راه های نوآورانه تری برای تغییر پیدا کنید. با این حال، من معتقدم که ممکن است، و حتی سرگرم‌کننده‌تر، به چالش کشیدن تفکر و شیوه‌های خود، ایجاد ذهنیت نوآورانه‌ای که می‌تواند شما را در خط مقدم تجارت نگه دارد. در اینجا چند ابتکار کلیدی وجود دارد که من همیشه توصیه می کنم:

۱٫ به دنبال گزینه‌های جایگزین خارج از محدوده عادی خود باشید.

یکی از راه‌های انجام این کار، پرورش روابط مربیگری با متخصصان رشته‌های دیگر است، همانطور که بیل گیتس با وارن بافت کار کرد. بعلاوه، می‌توانید خود را به چالش بکشید تا از پیشرفت‌های فناوری در صنایع مرتبط با خبر شوید و به دنبال تناسب با خودتان باشید. همیشه فکر کردن خارج از چارچوب را تمرین کنید.

به عنوان مثال، ایلان ماسک، که مالک بسیاری از اختراعات باتری، که معمولاً برای مزیت رقابتی نگهداری می شوند، تصمیم گرفت همه آنها را به روی هر رقیبی باز کند تا بتواند بازار وسایل نقلیه الکتریکی خود را گسترش دهد. نتیجه این است که تسلا در رشد همه خودروها در صنعت پیشرو است.

۲٫ هر «کسب و کار معمول» را که می‌بینید به چالش بکشید.

برای تیم خود و همه اطرافیانتان روشن کنید که ” الگوی تفکر عادی و فرهنگ پذیرفتنی نیست و قابل تحمل نخواهد بود. سخاوتمندانه به تیم خود برای یادگیری از ایده های نوآورانه، از جمله شکست ها، پاداش دهید. فهرستی از تغییرات ارزیابی شده نگه دارید و هر کدام را خطی یا نوآورانه برچسب گذاری کنید.

به ویژه، نسل های جدید مشتریان، از جمله نسل هزاره، اغلب به دنبال چیزی واقعاً نوآورانه هستند، زیرا صنعت مد بارها متوجه شده است. تغییر خطی در مدهای سال به سال که به خوبی به شما خدمت کرده است ممکن است به زودی سقوط شما باشد.

۳٫ یک طرز فکر استقبال از روندها و تغییرات جدید ایجاد کنید.

شما باید اینها را به عنوان فرصت هایی برای رشد و فرصتی برای پیشی گرفتن از آنها ببینید. رقابت. منتظر یک بحران نباشید تا تفکر تغییر را مجبور کند. ترویج تغییر در فرهنگ تیم و ارائه پشتیبانی از طریق استخدام هوشمند، شرکت در کنفرانس های صنعتی و آموزش دوره ای برای همه اعضای تیم.

به راحتی می توان پس از موفقیت های اولیه در کسب و کار به این نتیجه رسید که می توانید آرامش داشته باشید و به انجام کاری که انجام می دهید بدون چرخش بیشتر ادامه دهید. . توصیه من این است که هرگز در آن تله نیفتید و به یاد داشته باشید که تغییر به جای عدم تغییر، هنجار است، پس با واقعیت روبرو شوید.

۴٫ با بازیگران کلیدی صنعت، مشارکت های استراتژیک ایجاد کنید.

این به شما امکان می دهد از نقاط قوت مکمل و روش های جدید تفکر بهره ببرید. همچنین شما را وادار می کند که به طور گسترده تر در صنعت خود و خارج از آن به دنبال راه های نوآورانه برای ترکیب مجموعه های مشتریان جدید، منابع و استفاده از دارایی های موجود در راه های جدید برای رشد کسب و کار خود باشید.

با اینترنت فراگیر امروزی و اقتصاد جهانی، فرصت ها بی پایان هستند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد جفت استراتژیک شرکت های بسیار متفاوت وجود دارد. برای هر دو ارزش فوق العاده ای دارد و منجر به برخی از خلاقانه ترین استراتژی های رشد می شود.

۵٫ یک برنامه منظم از آزمایش های مشتری را شروع کنید.

همیشه خوب است که از مشتریان بپرسید که چه می خواهند، اما حتی بهتر است چیزی به آنها بدهید. جدید برای ارزیابی، قبل از اینکه آن را در یک راه بزرگ منتشر کنید. توصیه می‌کنم اهدافی را تعیین کنید، مانند برنامه‌ریزی برای یک آزمایش جدید در هر ماه، و سپس هرکدام را برای پذیرش و تأثیر بازده اندازه‌گیری کنید.

آمازون مدت‌ها پیشرو در آزمایش‌های تغییر بوده است و جف بزوس بیشتر رشد و موفقیت خود را مدیون این ابتکار می‌داند. او معتقد است که اگر تعداد آزمایش ها را در سال دو برابر کنید، توانایی خود را برای پیشی گرفتن از رقبا دو برابر خواهید کرد.

در همه موارد، حتی با طرز فکر صحیح، مهم است که به یاد داشته باشید که ارائه ایده های نوآورانه و اجرای آنها به چیزی بیش از یک جرقه الهام و عرق زیاد نیاز دارد. این نیاز به یک فرآیند دقیق، رهبری عالی و یک تیم متعهد دارد. اگر موفقیت در کسب و کار برای شما مهم است، توصیه می‌کنم از همین امروز با تمام ابتکارات ذکر شده در اینجا شروع کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی