عمومی

وقتی تیم شما با هم کار نمی کند چه کاری باید انجام دهید

وقتی تیم شما با هم کار نمی کند چه کاری باید انجام دهید

صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، مدیران—هر کسی مسئول یک تیم در مقطعی از حرفه خود باید میانجیگری کند. حتی اگر این یک اتفاق نادر است و شما روابط تیمی خوبی دارید، زمانی فرا می رسد که دو یا چند همکار نمی توانند چشم در چشم یکدیگر را ببینند.

میانجیگری مسئولیتی نیست که بتوان آن را به سادگی گرفت. درگیری های حل نشده تنها بر طرف های درگیر تأثیر نمی گذارد، بلکه بر کل تیم تأثیر می گذارد. بدون میانجیگری مناسب، این درگیری‌ها می‌تواند منجر به یک محیط کاری خصمانه شود که می‌تواند به طور چشمگیری بر بهره‌وری تأثیر بگذارد.

وقتی یک گروه ارزشمند از کارمندان عالی دارید، باید راهی برای همه آنها را خوشحال کنید. در اینجا سه ​​مرحله مهم وجود دارد که وقتی همکاران نمی توانند همکاری کنند:

۱٫ اطلاعات قابل اعتماد جمع آوری کنید.

بسته به نحوه یادگیری شما درباره اختلاف نظر، یکی از اولین گام‌ها برای هر میانجیگری، جمع‌آوری اطلاعات برای اطمینان از درک دیدگاه همه افراد درگیر خواهد بود. این ممکن است به معنای نشستن با هم در یک گروه یا لمس پایگاه با هر کارمند به طور جداگانه باشد.

این مهم است که هنگام جمع آوری اطلاعات در مورد یک درگیری حساس باشید. اگر کارمندی شکایات خود را به طور محرمانه به شما اعلام کرد، بدیهی است که مناسب نیست آن شکایات را به کارمند دیگری منتقل کنید. از بهترین قضاوت خود استفاده کنید زمانی که تصمیم می گیرید چگونه می توانید موضوع مورد نظر را به بهترین نحو درک کنید.

علاوه بر این، مهم است که مطمئن شوید اطلاعات شما قابل اعتماد است. هنگام گوش دادن به هر یک از طرفین اختلاف نظرها را در نظر بگیرید و مراقب باشید که واقعیت را از نظر جدا کنید.

۲٫ راه حل های بالقوه را شناسایی کنید.

یک اشتباه که اغلب در میانجیگری مرتکب می‌شود، شناسایی راه‌حل‌های کلی به جای راه‌حل‌های خاص است. از هر یک از طرفین درگیر بخواهید به وضوح مشخص کنند که چه چیزی باعث رضایت بیشتر آنها می شود. در حالی که این راه‌حل‌ها اغلب فوراً همسو نمی‌شوند، اما نقطه شروعی برای یافتن راه‌حلی مناسب است که همه را خشنود می‌کند.

مطمئن شوید که از راه‌حل‌های “Band-Aid” اجتناب کنید. اگر دو کارمند در یک پروژه در کار با هم مشکل دارند، یک “Band-Aid” راه حل جدا کردن آنها خواهد بود. در حالی که این یک علامت مشکل را برطرف می کند، اما خود مشکل را حل نمی کند، یعنی این که این دو کارمند برای تعامل با یکدیگر تلاش می کنند. علت را پیدا کنید و آن را برطرف کنید. شما نمی توانید زمان ارزشمندی را صرف جدایی دو نفر از کارمندان خود کنید.

EComm Leaderboard 728 x 90 - وقتی تیم شما با هم کار نمی کند چه کاری باید انجام دهید

همچنین، در نظر بگیرید که چگونه محیط کار یا توزیع مسئولیت ممکن است به درگیری کمک کند. به عنوان مثال، شاید این کارمندان تحت یک ضرب الاجل محدود هستند که باعث تنش می شود. با طولانی کردن این مهلت، یا شناسایی نقاط عطف کوچکتر برای هر کارمند در پروژه، ممکن است بخشی از این تنش را از بین ببرید. به عنوان یک سرپرست، ممکن است بتوانید با تجدید ساختار محیط کار، مستقیماً به راه حل کمک کنید. .

۳٫ همیشه دوباره مراجعه کنید.

در حالی که باید به کارمندان خود اعتماد کنید تا اقداماتی را که در طول میانجیگری انجام داده اند انجام دهند، هرگز نباید تصور کنید که این اتفاق افتاده است. یک درگیری همیشه نیاز به بازنگری دارد. بازگشت به موضوع نه تنها به شما امکان می دهد بفهمید که آیا راه حل مؤثر بوده است یا خیر، بلکه به شما امکان می دهد تا در مورد چگونگی جلوگیری از اختلافات بعدی نیز بحث کنید.

پس از توافق با یک راه حل با طرف های درگیر، زمانی را برای گزارش پیشرفت برنامه ریزی کنید. در روزها یا هفته های بعد، بین میانجیگری و جلسه گزارش پیشرفت، پایگاه را به صورت جداگانه با هر فرد لمس کنید. اگر کسی هنوز در حال مبارزه است، ممکن است بیشتر مایل باشد که نگرانی های خود را در خلوت با شما بپذیرد تا در یک بررسی گروهی.

اگر به نظر می رسد راه حل شما کار نمی کند، آن را حذف کنید و چیز دیگری را امتحان کنید. هنگامی که اختلاف نظر را زیر نظر می گیرید، ممکن است شناسایی یک عامل واحد – یا یک فرد واحد – که بیشترین سهم را در این موضوع دارد، برای شما آسان تر شود. اگر چنین است، مسئولیت رسیدگی به این موضوع بر عهده شماست.

در حالی که خوب نیست که اجازه دهید احساسات بد در میان تیم شما بجوشد، گاهی اوقات بهترین اقدام این است که هیچ کاری انجام ندهید. یکی از نشانه های بارز رهبری این است که بدانید چه زمانی باید مداخله کنید و چه زمانی باید عقب نشینی کنید.

اگرچه در برخی موارد اجتناب ناپذیر است، اما به ندرت پیش می آید که مجبور شوید . در بیشتر مواقع، کارمندان شما باید به اندازه کافی بالغ و حرفه ای باشند تا بتوانند به تنهایی اختلافات را حل و فصل کنند. مشارکت شما فقط باید پس از پایان یافتن تلاش‌های طرف‌های درگیر برای حل و فصل مورد نیاز باشد.

اما هنگامی که زمان آن فرا رسید که وارد کفش های میانجی خود شوید، این سه مرحله را دنبال کنید تا مطمئن شوید به سرعت به یک راه حل برسید.

این مقاله در ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس از fizkes/Shutterstock

jim rohn one year success ad - وقتی تیم شما با هم کار نمی کند چه کاری باید انجام دهید

سایمون اسلید مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Affilorama، یک پورتال آموزش بازاریابی وابسته با بیش از ۱۰۰ درس ویدیویی رایگان؛ SaleHoo، فهرست عمده فروشی آنلاین بیش از ۸۰۰۰ تامین کننده از پیش غربال شده؛ و شرکت مادر آنها Doubledot Media Limited، که هفت برنامه آموزشی و نرم افزاری مختلف را به بیش از ۱ میلیون مشتری در سراسر جهان ارائه می دهد. Simon از طریق این شرکت‌ها، آموزش و منابعی را برای متخصصان تجارت الکترونیک فراهم می‌کند تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند و به استقلال شغلی دست یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی