عمومی

چگونه از طریق وب سایت خود ارزشی غیر قابل مقاومت ایجاد کنید

چگونه از طریق وب سایت خود ارزشی غیر قابل مقاومت ایجاد کنید

یک وب سایت عالی به معنای بیشتر است موفقیت آنلاین، موفقیتی که معمولاً در خرید مشتریان بیشتر از شرکت شما سنجیده می شود. روش وب سایت شما ظاهر و احساس به عنوان شاخصی در نظر گرفته می شود که نشان می دهد شرکت شما برای انجام تجارت با آن چگونه خواهد بود. به علاوه این اولین فرصت برای جلب توجه کافی از طرف کسی است که او را وادار به انجام کاری (مانند خرید محصول شما) کنید.

سوال این است که چگونه از طراحی استفاده می کنید تا وب سایت خود را برای مشتریان بالقوه بسیار جذاب کنید؟ وقتی مکالمه حضوری دارید، می‌توانید فردی را بر اساس نحوه انجام مکالمه یا سؤالاتی که می‌پرسند راهنمایی کنید. با این حال، زمانی که شخصی از صفحه وب شما بازدید می کند، این کار را به صورت ناشناس انجام می دهد و شما هنوز این تجمل را ندارید که بدانید به چه چیزی از طریق مکالمه علاقه مند است.

بنابراین منظور این است که شما باید افراد را به محتوای مناسب که به سؤالات آنها پاسخ می دهد تا فرصتی برای تبدیل آنها به مشتری داشته باشند. . برای انجام این کار به طور مؤثر، باید در پیش‌بینی اینکه چه چیزی برای مردم ارزشمند است و دقیقاً در چه صفحه‌ای به دنبال چه چیزی هستند، خوب باشید.

صفحه اصلی را بسازید. مانند فهرست مطالب عمل کنید

صفحه اصلی را مانند نسخه ای جذاب از فهرست مطالب کتاب در نظر بگیرید، جایی که مردم یک پیش نمایش همه چیزهایی که باید ارائه دهید. وقتی کسی برای اولین بار به وب سایت شما می آید، هنوز در حالت کشف است و از خود سؤالاتی می پرسد که “آیا این شرکت برای من مناسب است؟” یا “آیا آنها می توانند مشکل من را حل کنند؟” اینجا مکانی برای قرار دادن تمام جزئیات در مورد آخرین کارهایی نیست که انجام می دهید زیرا مردم در حجم اطلاعات گم می شوند و به سادگی آن را ترک می کنند.

صفحات درباره صفحاتی هستند که بیشترین استفاده را در وب سایت ها ندارند. آنها در نهایت هدر می‌روند زیرا مانند رزومه می‌خوانند، در عوض چیزی که واقعاً به دنبال آن است این است که آیا می‌تواند به شما اعتماد کند و آیا می‌تواند با شما کنار بیاید. دستاوردها و اعتبار شما مهم است، اما آنها فقط نکات مهمی هستند که باید در پایان برای نشان دادن تخصص به دست بیایند.

در عوض، تمرکز کنید. نوشته شما بر روی تکنیکی که ما آن را “حرف” می نامیم. تصور کنید در حال نوشتن نامه ای برای مشتری ایده آل خود هستید، چه چیزی را می خواهید به آنها منتقل کنید؟ چه ارزش ها، درس ها و تجربیاتی برای آنها ارزشمند است؟ با نوشتن در مورد این موضوعات، به تجربیات خود زمینه می دهید و بنابراین اعتبار خود را با ارزش تر می کنید، در حالی که به طور همزمان بینش مشتری بالقوه خود را در مورد اینکه چه کسی هستید و شرکت شما برای چه ارزش هایی قائل هستید، می دهید.

ارزش منحصر به فرد خود را در صفحات محصول و خدمات به نمایش بگذارید

مشتریان به دنبال توجیه خرید خود از طریق دریافت ارزش هستند. این ارزش معمولاً برای حل یک مشکل، لذت بردن از چیزی یا ایجاد حس خاصی در مورد خودشان به کار می رود. به جای تمرکز انحصاری بر روی لیستی از مزایا، روی روش منحصر به فردی که مشکل را حل می کنید یا محصول را ارائه می دهید، تمرکز کنید.

زاویه منحصر به فرد شما چیست؟ چگونه به فرآیند متفاوت از دیگران برخورد می کنید؟ چه ارزش اضافی با خرید ارائه می کنید؟ مردم زمانی ارزش را بهتر درک می کنند که نشان دهید این ارزش چگونه به نفع آنهاست، نه اینکه فقط آن را فهرست کنید.

به خاطر داشته باشید که وقتی مردم برای اولین بار وب سایت شما را کشف می کنند، معمولاً در حالت تحقیق هستند. نوشته خود را تا جایی که می توانید واضح و مختصر نگه دارید و در عین حال روی ارزش منحصر به فرد خود تمرکز کنید. هنگامی که این کار را شروع می کنید، به جای استفاده از لیست امتیازات عمومی، شما و شرکتتان را قابل دسترس تر، دوست داشتنی تر و ارزش بالاتری نسبت به رقیب خود می دانید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی